2017-04-01, 10:54
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Tror inte det, för attentat ifråga berskrivs i artikeln - Enligt rapporten från händelsen ska okända, beväpnade, män ha tagit sig in i den lägenhet där 23-åringen bodde tillfälligt. 23-åringen gömde sig på toaletten medan en annan man som var i lägenheten hotades med ett vapen.
”Skjut honom” ska en gärningsman ha sagt till sin kumpan med vapen.
Men också: ”Det är inte han.”
Därefter försvann männen från lägenheten. Ingen har gripits.

http://www.expressen.se/kvallsposten/unga-man-beskjutna-vid-gatukok/

Det är denna händelse jag tänker på.
Citera
2017-04-01, 11:01
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
http://www.expressen.se/kvallsposten/unga-man-beskjutna-vid-gatukok/

Det är denna händelse jag tänker på.
Du åsyftar händelsen 23 åringen får varit inblandad i några dagar innan 16 åringen dödades? Kan stämma.
Jag syftade på attentat med 23 åringen i en lägenhet efter 16 årings mord.
Citera
2017-04-01, 11:11
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Du åsyftar händelsen 23 åringen får varit inblandad i några dagar innan 16 åringen dödades? Kan stämma.
Jag syftade på attentat med 23 åringen i en lägenhet efter 16 årings mord.

Skjutningen på Docentgatan hände ca 10 dgr innan AO blev skjuten. 3xA kan ha varit med där och därför skulle han skjutas men det blev AO istället.

3xA ska ha varit utsatt för ett attentat i februari och jag tänkte att skjutningen vid gatuköket skulle passa in där. Dessutom har ju ingen gjort någon anmälan om att ha blivit beskjuten där.
Citera
2017-04-01, 11:40
Medlem
Låt oss säga att det stämmer att 23-åringen lurat AO till brottplatsen där han skjutits, samt att han tagit mobilen för att förstöra alla bevis om att han lurat dit AO. Som han själv även säger, vet vilka det är.

Då har 23-åringen på något sätt haft kontakt med dessa någon gång och därför har dessa personer kunnat gripas så fort.
Citera
2017-04-01, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr8uttafb
1 . vi sackar om 16 åringen " obaid" i denna tråden, alltså e d 23 åringen som dog jag syftar på, har flera fall o tänka på så jag blandade ihopa åldern med han på Lindeborg som är 25( men han klarade sig)

2. dom som utförde Obaid mordet som egentligen skulle vara "FÅR" kanske inte känner han utan bara vet hur han ska se ut o vilken typ av klädsel han går i , svårare än så e d inte att ta fel offer. det har u hänt tidigare, för att nämna ett exempel så sköts en basket tränare på Lindängen då dom tog fel på han och hans granne för dom var lika i kropps byggnad o kom ut från den rätta trappan.

3 om man läser i Obaids tråd så kan man se mycket info som låter jävligt konstigt från Får´s sida om varför han var på plats , var han befanns sig när det small, för att sedan ändra historien, varför tog han telefonen, varför finns inte sim kortet kvar osv osv

4 hur det än är så e d tragiskt att folk går o dör i Malmö för grejer man kan glada upp utan o ta dö på varandra, och när hjulet väl börjat rulla så kommer det rulla en bra bit innan det blir punktering på det o d e tvunget att stanna, så fler hämndaktioner och mord är o vänta i malmö tyvärr!!!
Intressant teori du kanske vet vad du snackar om men det var inte Ahmed FÅR som dog det var Ahmed (Jazz). Är dina källor säkra?
Citera
2017-04-01, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satana1
Låt oss säga att det stämmer att 23-åringen lurat AO till brottplatsen där han skjutits, samt att han tagit mobilen för att förstöra alla bevis om att han lurat dit AO. Som han själv även säger, vet vilka det är.

Då har 23-åringen på något sätt haft kontakt med dessa någon gång och därför har dessa personer kunnat gripas så fort.

En naturlig förklaring kan ha varit att GM(männen) fått information om att 23-åringen befann sig på busshållplatsen där 16-åringen blev skjuten, vilket var helt riktigt.
Man har sedan helt enkelt skjutit fel person på busshållplatsen.
De som höll i vapnen var kanske "främmande" som bara följde order?
Senast redigerad av Hultabultan 2017-04-01 kl. 11:57.
Citera
2017-04-01, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Intressant teori du kanske vet vad du snackar om men det var inte Ahmed FÅR som dog det var Ahmed (Jazz). Är dina källor säkra?

Det var visst ahmed får, många av hans vänner har i fb nämnt honom som ahmed får när de beklagat sorgen.
Citera
2017-04-01, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsd1703
Det var visst ahmed får, många av hans vänner har i fb nämnt honom som ahmed får när de beklagat sorgen.

Ahmed jazz var det och ja säkra källor!
Citera
2017-04-01, 15:39
Medlem
Ingen sympati från min sida för BO. Ingen normal människa tar foto på en mördad medmänniska. Fuck honom
Citera
2017-04-01, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raezz
Ingen sympati från min sida för BO. Ingen normal människa tar foto på en mördad medmänniska. Fuck honom

Men att avsluta en annan medmänniskas liv går givetvis bra?
Citera
2017-04-01, 16:04
Medlem
Juristakutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raezz

På vilket sätt skulle det vara onormalt att ta foton av en dödsskjuten person? Jag har själv gjort det.
I det fallet var dödsoffret en vän och syftet var att säkra bevisning (som myndigheter i det landet var ointreserade av) samt att ha bildbevis när den mördades familj anlände.

Det sjuka som 3xA gjorde består i att han vitt och brett spred bilden på nätet. Det är SJUKT!
Citera
2017-04-01, 16:04
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Men att avsluta en annan medmänniskas liv går givetvis bra?

Har 3xA mördat någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in