2017-03-31, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Candrevas kort ser ju riktigt mumsigt ut, någon som prövat?

Bara kört någon match. Bytte ut Cuadrado för candreva verkade lite bättre offensivt med 4 weak foot starkare och bättre finishing. Varit bra hittills. Gjort mål och springer och visar sig mycket
Citera
2017-03-31, 22:36
Medlem
123margarinpakets avatar
Någon som är villig att ta en tur förbi Stockholms innerstad och klämma min snase i en stor betongdörr/järndörr (gärna en sådan som bankkassavalv brukar ha). Är så fruktansvärt kass på Fifa just nu. HELVETE. Förlora weekend league tre matcher i rad, 5-0, 6-1, 9-1. Givetvis ger jag upp när det står 3-0 i första 30 min, men vafan. Är inte ens sämre än motståndaren (eller uppenbarligen är jag det) Men gör små jävla missar hela tiden som leder till skitmål. Typ passar hans anfallare från min målvakt, min egna spelare krockar i min back så han får öppet mål osv. VAD FAN SKA JAG TA MIG TILL?
Citera
2017-03-31, 22:37
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Sbc Torres, Luiz och Sharaawy är väl tillgängliga i 7 dagar? Dvs, kanske inte kommer några daily Sbc som på futmas, istället kommer det daily Sbc per dag som ger packs.

Om jag minns rätt har NIF 84 kort gradvis ökat under tidigare events. Börjat på 3-4K sen drivits upp mot 7-8k mot slutet av eventet. Någon som har samma erfarenhet?

Har med andra ord ingen brådska att tömma transferlistan på de korten tänker jag?

Ja jäklars ja.. Så var det minsann.

Kanske helt enkelt är "Daily SBCn" bara utöver det här.

Jag sitter förövrigt jäääkligt still i båten änsålänge.

Om den dagliga blir tyngre och tyngre kan jag ju behöva mina kort.. för att få högrejtade untradeables till Luiz-kortet..

SÅ jävla dyrt för en untradeable.. men FUT13-Luiz-kortet är ju tammejfan mitt favoritkort genom hela FUTs historia..
Citera
2017-03-31, 23:05
Medlem
Någon som gjort några stora vinster idag? Avvaktar nog med att sälja av alla sidor med 83-88 ratade jag köpt på mig. Samt alla IF. Vet inte om det är bäst men men. Kanske att jag gör en tradeable totw för att testa, lär garanterat få en 81-rated men kul att öppna! Synd att IF-korten inte stigit så mycket. Även synd att det inte kom lite billigare lösningar av SBC-kort likt FUTMas. Hade lite laddat upp för att kunna lösa billiga sådana. Korten med Torres/Luiz ser ju sjuks ut men ca 800k är jag inte sugen att punga ut med.

Märkte dock att min MOTM Serey Die som jag köpte på mig för ett bra tag sen, nu går för maxgränsen 50k. Alltid gött med något sånt klipp! Vet fan inte varför han gått från 12-13k till 50 idag men men
Citera
2017-03-31, 23:26
Medlem
Fyfan, det här spelet följer verkligen EA-logiken till punkt och pricka.
Ena matchen spelar man som världsmästare och nästa match är det som att man har ett korpgäng.

Just nu spelar jag drömfotboll så det är kul.
Citera
2017-04-01, 01:51
Medlem
åååhh.. lösa el sharawys sbc för 400ish eller bara köpa den sämre för 170..
drömmen för 4411 med sbc giov..
Citera
2017-04-01, 02:11
Medlem
Investerar ni i nåt nu? Har köpt några Pulisic, Velas o Schurrles..
Citera
2017-04-01, 02:38
Medlem
haha Rene Adler utan kemikort är sjukaste målvakten. Håller nollan för mig 3 av 4 matcher än så länge i WL. 4 raka vinster av 4! Testa Adler han dominerar
Citera
2017-04-01, 03:03
Medlem
Uppgraderade till Torres 88 kort.... Är klart mkt sämre än 84 IF kortet??? How can it be???
Citera
2017-04-01, 03:40
Medlem
Fan på natten är det ju ingen delay alls i fut champs. Har inget liv ändå så får nog börja lira på natten. Vann just mot en riktigt bra lirare, hade garanterat förlorat mot honom om jag kört med delay.
Citera
2017-04-01, 07:39
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Någon som gjort några stora vinster idag? Avvaktar nog med att sälja av alla sidor med 83-88 ratade jag köpt på mig. Samt alla IF. Vet inte om det är bäst men men. Kanske att jag gör en tradeable totw för att testa, lär garanterat få en 81-rated men kul att öppna! Synd att IF-korten inte stigit så mycket. Även synd att det inte kom lite billigare lösningar av SBC-kort likt FUTMas. Hade lite laddat upp för att kunna lösa billiga sådana. Korten med Torres/Luiz ser ju sjuks ut men ca 800k är jag inte sugen att punga ut med.

Märkte dock att min MOTM Serey Die som jag köpte på mig för ett bra tag sen, nu går för maxgränsen 50k. Alltid gött med något sånt klipp! Vet fan inte varför han gått från 12-13k till 50 idag men men

NIF-korten 84-88 har börjat röra på sig. Ramsey, Xhaka, Carvalho, Courtois, Bravo (85) har stigit en del. IF-korten däremot har i princip stått stilla. Trodde Heaton, Tadic och Boudebouz skulle hoppa upp 5-10k men helt dött.

Jag avvaktar lite än så länge. Lite orolig att EA börjar strössla med gratis packs snart vilket poppar hål i NIF-bubblan. Kommer hålla koll på priserna och ev sälja under dagen. Om inget oväntat sker borde det ske en gradvis ökning i 7 dagars tid, men det är väl just det då.

Tippar Daily SBC kommer få högre och högre requirements. 62 igår. Om vi landar på 83-84 på sista dagen, då kanske korten sticker iväg rejält?

Notera att TOTW-Sbc går ut om fyra dagar, vilket kan påverka priser på låga IF. De har ju iofs ändå stått stilla...

TIF Icardi som borde tillhöra spelets billigaste IF med 88 overall har bara gått från 58k->63k. Förbaskat liten vinst på ett kort som krävs för Torres och gänget. Så man undrar ju - vilka kort är det som stuckit iväg rejält eg?

I valet och kvalet om Bayern-tyskarna. Fin förtjänst på Lahm, Muller, Javi (85) osv. Men Bundesliga Sbc kan komma när som helst. Tror inte priserna hinner sjunka igen mellan birthday och den.
Citera
2017-04-01, 08:31
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Gjorde TOTW Sbc tradeble 3 gånger imorse, fick Pulisic på alla 3, fett ovärt! men va fan det e kul ändå gillar alla nya sbcs ,spelarna och allt det andra, skulle gärna göra Luiz Torres o El sharawyy samtliga skulle passa perfect i mina lag , dock suger det hur mkt dem kostar..vad går Torres på ca? funderar på att sälja lite spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in