Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Någon som gjort några stora vinster idag? Avvaktar nog med att sälja av alla sidor med 83-88 ratade jag köpt på mig. Samt alla IF. Vet inte om det är bäst men men. Kanske att jag gör en tradeable totw för att testa, lär garanterat få en 81-rated men kul att öppna! Synd att IF-korten inte stigit så mycket. Även synd att det inte kom lite billigare lösningar av SBC-kort likt FUTMas. Hade lite laddat upp för att kunna lösa billiga sådana. Korten med Torres/Luiz ser ju sjuks ut men ca 800k är jag inte sugen att punga ut med.
Märkte dock att min MOTM Serey Die som jag köpte på mig för ett bra tag sen, nu går för maxgränsen 50k. Alltid gött med något sånt klipp! Vet fan inte varför han gått från 12-13k till 50 idag men men

NIF-korten 84-88 har börjat röra på sig. Ramsey, Xhaka, Carvalho, Courtois, Bravo (85) har stigit en del. IF-korten däremot har i princip stått stilla. Trodde Heaton, Tadic och Boudebouz skulle hoppa upp 5-10k men helt dött.
Jag avvaktar lite än så länge. Lite orolig att EA börjar strössla med gratis packs snart vilket poppar hål i NIF-bubblan. Kommer hålla koll på priserna och ev sälja under dagen. Om inget oväntat sker borde det ske en gradvis ökning i 7 dagars tid, men det är väl just det då.
Tippar Daily SBC kommer få högre och högre requirements. 62 igår. Om vi landar på 83-84 på sista dagen, då kanske korten sticker iväg rejält?
Notera att TOTW-Sbc går ut om fyra dagar, vilket kan påverka priser på låga IF. De har ju iofs ändå stått stilla...
TIF Icardi som borde tillhöra spelets billigaste IF med 88 overall har bara gått från 58k->63k. Förbaskat liten vinst på ett kort som krävs för Torres och gänget. Så man undrar ju - vilka kort är det som stuckit iväg rejält eg?
I valet och kvalet om Bayern-tyskarna. Fin förtjänst på Lahm, Muller, Javi (85) osv. Men Bundesliga Sbc kan komma när som helst. Tror inte priserna hinner sjunka igen mellan birthday och den.