2017-04-01, 00:01
Medlem
Juristakutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristakuten
Jag kan ha fel om adressen också. Det finns en annan AA född 19431218 som bor där. Kan vara pappan men har inget som helst belägg för det.

Får ändra mig igen. Sorry att jag snurrat till det här rejält nu.

AAA (BO) är född 19931009. Detta enligt den cachade versionen av Hitta.se. Om man direktklickar på länken så finns inte personen.
Han bodde då på Ramels Väg 19.

Så i huvudsak var de första uppgifterna som jag la ut rätt. Sorry att jag rört till det lite grand. Hoppas moderatorn kan fixa till det. Men de här uppgifterna är korrekta.

Namnet AAA står alltså för *hmed *dnan *bdulaziz *=A född 19931009. Ramels väg 19. Skyddad identitet 2 mars 2017. Död 30 mars 2017.

Sorry för att jag virrade till det först.
Senast redigerad av Juristakuten 2017-04-01 kl. 00:17.
Citera
2017-04-01, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av respchase
Varför skulle Obaids mördare mörda den här 23 åringen som såg vilka det var men han golade ju inte? förstår inte..
Försöker oxo klura ut det. Oftast brukar man väl skottskada/döda någon som golat. Han har hållt tyst om.det. ?
Citera
2017-04-01, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Jag säger inte att han var kriminell. Jag säger att man inte kan säga om han var kriminell eller inte. Pressen borde inte skriva som de skriver utan tunga källor. Utan sådana borde de skriva att inget framkommit som tyder på. att han är kriminell eller liknande.
Utan tunga källor?
Polisens register är väl det som väger mest och det man utgår ifrån. Vist, förstår din poäng att han kanske har kunnat göra någonting brottsligt men inte blivit dömd för och kommit undan. Men har man inte blivit dömd i en tingsrätt så anses man oskyldig och finns man inte med i polisens register, så är man icke kriminell. Tills motsatsen bevisats.
Citera
2017-04-01, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Vem är häktad för det mordet?
Z4akaria
Citera
2017-04-01, 00:19
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Utan tunga källor?
Polisens register är väl det som väger mest och det man utgår ifrån. Vist, förstår din poäng att han kanske har kunnat göra någonting brottsligt men inte blivit dömd för och kommit undan. Men har man inte blivit dömd i en tingsrätt så anses man oskyldig och finns man inte med i polisens register, så är man icke kriminell. Tills motsatsen bevisats.

Dagsböter för ex.fortkörning = kriminell. Dubbelmord utan att åka fast = inte kriminell enligt din logik. Om du inte är advokat borde du satsa på att bli det
Citera
2017-04-01, 00:51
Medlem
Gorillabass avatar
Skyddad identitet, känner att döden kryper närmre????

ÄNDÅ väljer han att stanna kvar i Malmö och nära fienden?

Varför?
Citera
2017-04-01, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Utan tunga källor?

Jag förstår vad du menar. Det är rätt i juridisk mening. Nu finns det mängder med kriminella som aldrig blivit dömda för något. I dagligt tal. Pressen ägnar sig inte åt juridik utan åt information. Om bristen på avsaknaden av domar är basen för deras uttalande bör de istället skriva att han var ostraffad och inte misstänkt för brott. Deras uttalande uppfattas som att han var hederlig. Det kanske han var men det vet vi inte. Om de har källor som gör hans hederlighet mycket sannolik så är det däremot rätt att skriva så.

Det är denna information jag efterfrågar.

Det grabben råkade ut för indikerar starkt att han blev avrättad av aktiva kriminella. Så det är sannolikt att han antingen var ett vittne eller inblandad i kriminalitet. Möjligen kan han ha varit anhörig till en person i någon av dessa kategorier men något sådant har inte indikerats. Hederstramset tror jag inte på, möjligen kan han ha spöat upp någon.

Hans skuld/oskuld är en öppen fråga. Hoppas polisen reder upp detta.
Citera
2017-04-01, 01:33
Medlem
Studsbolls avatar
Så BO var identifierad i trådnamnet, men sedan steg censuren in? Har jag förstått händelseförloppet rätt?
Citera
2017-04-01, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Skyddad identitet, känner att döden kryper närmre????

ÄNDÅ väljer han att stanna kvar i Malmö och nära fienden?

Varför?

Inavel. Vilket hans föräldrar säkerligen också var. Äpplet faller inte långt från trädet.
Citera
2017-04-01, 01:47
Medlem
Vilka är dom anhållna?
Citera
2017-04-01, 02:21
Medlem
Det e så mycket skit snack i denna tråden råden så det inte e sant!!

25 åringen sa själv att han var i ett cafee i närheten när det small, men ändå var det han som var först framme vid Offret( 16 åringen), i själva verket så var det 25 åringen som skulle befinna sig vid busshållplatsen, men lurade dit 16 åringen som var klädd i typ samma jacka som han själv. senare säger han att han gick några meter bakom 16åringen o därför var så nära, men han sprang inte från kulorna utan rakt mot dom typ. varför kan man fråga sig?? , jo svaret e enkelt o d har vi bevis på ju, för att ta en bild på offret o visa det på snppchatt att HAN inte e död , utan att dom skjutit fel person, han tar 16 åringens mobil för att sudda ut all kontakt som funnits mellan dom 2 och sim kortet e spårlöst borta! att han skulle tagit bilden för att bearbeta den tragiska händelsen e rent bull shit ju, vem i helvete vill se en bild på den sönder skjuten ung kille för att glömma det ( Bearbeta my ass ).att snuten släpper han efter hans konstiga redogörelse e sjukt inkompetent, men att snuten i malmö e inkompetenta e inget nytt!!! med andra ord , 25 åringen var målet redan från början för något han gjort några dagar tidigare, och nu fick dom tag på han. varför han var målet kommer komma fram snart, jag tänker inte skriva ut det här för då blir dom som utfördes det brända totalt!!! men jag e säker på det jag skriver. och med tiden kommer det komma fram att d e sant. synd att han använde sig av en så ung kille för att han själv var nojig o träffa dessa personer, för han visste typ vad som väntade! så lägg ner detta med att det var bögbilder m.m ha lite respekt för 16 åringens familj som sörjer en oskyldig ung killes död!! FB e fan teoriernas paradis , där alla spelar detektiver o kan så jävla mycket o vet allt, när i själva verket e raka motsatsen, ni sitter här o skriver en massa skit som ni inte har en aning om o drar in folk till höger o vänster, NI om någon kan sätta igång grejer som får dödliga konsekvenser , malmö e inget o leka med när det kommer till såna här grejer, så sluta skriva som om ni vet grejer när ni själva vet att ni egentligen inte vet ett skit!!! pass på er alla som bara skriver en massa skit medvetet!!!
Citera
2017-04-01, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr8uttafb
Det e så mycket skit snack i denna tråden råden så det inte e sant!!

25 åringen sa själv att han var i ett cafee i närheten när det small, men ändå var det han som var först framme vid Offret( 16 åringen), i själva verket så var det 25 åringen som skulle befinna sig vid busshållplatsen, men lurade dit 16 åringen som var klädd i typ samma jacka som han själv. senare säger han att han gick några meter bakom 16åringen o därför var så nära, men han sprang inte från kulorna utan rakt mot dom typ. varför kan man fråga sig?? , jo svaret e enkelt o d har vi bevis på ju, för att ta en bild på offret o visa det på snppchatt att HAN inte e död , utan att dom skjutit fel person, han tar 16 åringens mobil för att sudda ut all kontakt som funnits mellan dom 2 och sim kortet e spårlöst borta! att han skulle tagit bilden för att bearbeta den tragiska händelsen e rent bull shit ju, vem i helvete vill se en bild på den sönder skjuten ung kille för att glömma det ( Bearbeta my ass ).att snuten släpper han efter hans konstiga redogörelse e sjukt inkompetent, men att snuten i malmö e inkompetenta e inget nytt!!! med andra ord , 25 åringen var målet redan från början för något han gjort några dagar tidigare, och nu fick dom tag på han. varför han var målet kommer komma fram snart, jag tänker inte skriva ut det här för då blir dom som utfördes det brända totalt!!! men jag e säker på det jag skriver. och med tiden kommer det komma fram att d e sant. synd att han använde sig av en så ung kille för att han själv var nojig o träffa dessa personer, för han visste typ vad som väntade! så lägg ner detta med att det var bögbilder m.m ha lite respekt för 16 åringens familj som sörjer en oskyldig ung killes död!! FB e fan teoriernas paradis , där alla spelar detektiver o kan så jävla mycket o vet allt, när i själva verket e raka motsatsen, ni sitter här o skriver en massa skit som ni inte har en aning om o drar in folk till höger o vänster, NI om någon kan sätta igång grejer som får dödliga konsekvenser , malmö e inget o leka med när det kommer till såna här grejer, så sluta skriva som om ni vet grejer när ni själva vet att ni egentligen inte vet ett skit!!! pass på er alla som bara skriver en massa skit medvetet!!!

Vem är 25 åringen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in