2017-03-31, 13:30
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannemust
Titta bara på hur han såg ut under senaste Identitär idé, med ölmage och trött uppsyn, han såg väldigt sliten och nedgången ut tyvärr.

Hoppas att han rycker upp sig!

Jag vill citera Nationalteatern: "Lägg av, ni fattar ingenting!"

Jonas De Geer är såklart inte lika snygg som när han som ungtupp medverkade i SVT-programmet Centrum för typ 17 år sedan, men han är fortfarande en väldigt stilig herre. Han är mycket snyggare än vad 80% av alla män i hans ålder är. Baronen ser inte ett dugg alkoholiserad ut, utan han ser bara flintskallig och brittisk ut. Jonas är fin och bra!

Länk till Identitär Idé år 2017:

https://www.youtube.com/watch?v=DpU3iyiPq1w

Länkar till SVT-programmet Centrum år 2000:

https://www.youtube.com/watch?v=TYi1KROlQqA

https://www.youtube.com/watch?v=pU2JQnPfZCs

Intressant snack i dagens fredagssändning just nu!
Citera
2017-03-31, 13:41
Medlem
mannemusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag vill citera Nationalteatern: "Lägg av, ni fattar ingenting!"

Jonas De Geer är såklart inte lika snygg som när han som ungtupp medverkade i SVT-programmet Centrum för typ 17 år sedan, men han är fortfarande en väldigt stilig herre. Han är mycket snyggare än vad 80% av alla män i hans ålder är. Baronen ser inte ett dugg alkoholiserad ut, utan han ser bara flintskallig och brittisk ut. Jonas är fin och bra!

Länk till Identitär Idé år 2017:

https://www.youtube.com/watch?v=DpU3iyiPq1w

Länkar till SVT-programmet Centrum år 2000:

https://www.youtube.com/watch?v=TYi1KROlQqA

https://www.youtube.com/watch?v=pU2JQnPfZCs

Intressant snack i dagens fredagssändning just nu!

Skitsnack, såg en bild på honom från 4-5 år tillbaka, då hade han inte lagt på sig kaggen och såg allmänt friskare ut, visst, flintskalligheten är inget att göra åt, men resten, speciellt då kroppsformen, vilken signalerar allt annat än sundhet.

Med det sagt så måste jag säga att jag faktiskt gillar de Geer skarpt och att detta på intet sätt är skrivet i någon hånfull ton, snarare hoppas jag att han kan repa sig, vilket han förhoppningsvis kan nu efter några, får man förmoda, turbulenta år.

Dessutom så är väl de Geer greve och inte baron?
Citera
2017-03-31, 13:50
Medlem
NirvanAs avatar
Har motgift (eller Magnus Söderman) kommenterat Nordfronts artikel/radio nordfront sändning när de kritiserade motgift/magnus söderman? Isf, vad sades?

Eller om de skrivit nåt om det i sociala medier?
Senast redigerad av NirvanA 2017-03-31 kl. 13:54.
Citera
2017-03-31, 16:42
Medlem
Antagonist88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har motgift (eller Magnus Söderman) kommenterat Nordfronts artikel/radio nordfront sändning när de kritiserade motgift/magnus söderman? Isf, vad sades?

Inte något jag har sätt i alla fall men det lär väl komma får vi hoppas, skrattretande dålig artikel från Nordfront för övrigt.
Citera
2017-03-31, 17:50
Medlem
Dorniers avatar
Stackars De Geer, han fick rätt mycket kritik för några år sedan när han sade att han inte trodde på månlandningen, att det också var en konspiration.

Det var inte bara en månlandning dock utan sex stycken mellan 1969 och 1972, och man skulle då fejkat alla dessa under så lång tid och hållit det hemligt.

Frågan är dock om man verkligen hade denna teknik på 1960-talet, att landsätta astronauter på månen och sedan komma tillbaka till jorden igen, och även att livesända TV från månen, det låter som science fiction.

Jag trodde på detta innan, men jag får nog ge De Geer rätt här att det är en skum historia.

Att man sände upp bemannade raketer i omloppsbana runt jorden var en sak, men det var en helt annan sak att skicka människor till månen och tillbaka igen.

President Kennedy deklarerade 1961 att USA skulle landsätta människor på månen innan 60-talet var slut, och detta när man dessutom var långt efter ryssarna i rymdkapplöpningen.

Men USA fixade detta på bara åtta år och det hela visades i direktsändning från månen i juli 1969.
Citera
2017-03-31, 18:19
Medlem
Run3s avatar
Citat:

Behandlade de Magnus även i radion alltså? För den artikeln som Antagonist88 länkade till var lite torr och mjäkig.

Citat:
Ursprungligen postat av Antagonist88
Inte något jag har sätt i alla fall men det lär väl komma får vi hoppas, skrattretande dålig artikel från Nordfront för övrigt.
Trist att den bara är signerad med "Redaktionen", och att det bara insinueras kritik som inte konkretiseras. Trodde Motgift och NMR stod på god fot till varandra; trist att NMR måste hoppa på sådana småsaker med otrevlig ton. Hade varit mer intressant om deras artikel hade innehållit lite mer analys, istället för att man bara mellan raderna kan läsa att de tar avstånd från var han sagt och gjort.
Citera
2017-03-31, 18:48
Medlem
motarbetars avatar
angående motgiftsgängets utseende så tycker jag fan att de ska ta tag i träningen. Alla fyra ligger inne med kaggar som om de vore gravida, Magnus skulle kunna vänta tvillingar. Ska man försöka köra med videoframträdanden så räcker det inte att bara klä sig propert.

Så dra ner några timmar på sändningarna och lägg det på friskvård grabbar!
Citera
2017-03-31, 19:18
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Behandlade de Magnus även i radion alltså? För den artikeln som Antagonist88 länkade till var lite torr och mjäkig.

Trist att den bara är signerad med "Redaktionen", och att det bara insinueras kritik som inte konkretiseras. Trodde Motgift och NMR stod på god fot till varandra; trist att NMR måste hoppa på sådana småsaker med otrevlig ton. Hade varit mer intressant om deras artikel hade innehållit lite mer analys, istället för att man bara mellan raderna kan läsa att de tar avstånd från var han sagt och gjort.

Ja i senaste Radio Nordfront hade de en längre utläggning om det, så om du är intresserad är det bara att lyssna på det avsnittet.
Citera
2017-03-31, 19:29
Medlem
Offerviljas avatar
Jag har precis lyssnat på Motgift-intervjun med Fabian Fjälling och tycker att den var väldigt intressant. Alla i Granskning Sverige gör ett bra jobb, men den som är klart bäst i det projektet är ju Fjälling (är han den enda av dem som är judemedveten?). Fjälling verkar vara en mycket sympatisk och bra kille!

https://www.youtube.com/watch?v=SfO71DrQm1M
Citera
2017-03-31, 20:20
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
angående motgiftsgängets utseende så tycker jag fan att de ska ta tag i träningen. Alla fyra ligger inne med kaggar som om de vore gravida, Magnus skulle kunna vänta tvillingar. Ska man försöka köra med videoframträdanden så räcker det inte att bara klä sig propert.

Så dra ner några timmar på sändningarna och lägg det på friskvård grabbar!
Brukar inte dra upp folks utseende, men hade samma tanke när jag såg Identitär Ide-klippet som länkades ovan. De skulle alla behöva dra ner på kalorierna. Lite ironiskt med tanke på att Dan och Magnus en gång i tiden (kanske för ett par år sedan) körde igång podden Utmaningen, där de skulle gå ner i vikt och bygga på fysiken. T.ex. hade de en intervju med The Golden One om träning. Uppenbarligen gick det inte så bra med det projektet.

Och att gå ner i vikt tar ingen effort, det handlar bara om att ligga på ett kaloriunderskott.

Citat:
Ja i senaste Radio Nordfront hade de en längre utläggning om det, så om du är intresserad är det bara att lyssna på det avsnittet.
Oja, ska absolut lyssna på det. Brukar lyssna på Radio Nordfront. Men råder det osämja mellan dem och Magnus, trots att Magnus varit ledande inom organisationen under lång tid?
Citera
2017-03-31, 20:30
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Brukar inte dra upp folks utseende, men hade samma tanke när jag såg Identitär Ide-klippet som länkades ovan. De skulle alla behöva dra ner på kalorierna. Lite ironiskt med tanke på att Dan och Magnus en gång i tiden (kanske för ett par år sedan) körde igång podden Utmaningen, där de skulle gå ner i vikt och bygga på fysiken. T.ex. hade de en intervju med The Golden One om träning. Uppenbarligen gick det inte så bra med det projektet.

Och att gå ner i vikt tar ingen effort, det handlar bara om att ligga på ett kaloriunderskott.

Oja, ska absolut lyssna på det. Brukar lyssna på Radio Nordfront. Men råder det osämja mellan dem och Magnus, trots att Magnus varit ledande inom organisationen under lång tid?

Ja de verkar inte gilla att Söderman försökte kuppa in sig som ledare för NMR och högg Klas Lund i ryggen etc.
Citera
2017-03-31, 22:16
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannemust
Skitsnack, såg en bild på honom från 4-5 år tillbaka, då hade han inte lagt på sig kaggen och såg allmänt friskare ut, visst, flintskalligheten är inget att göra åt, men resten, speciellt då kroppsformen, vilken signalerar allt annat än sundhet.

Med det sagt så måste jag säga att jag faktiskt gillar de Geer skarpt och att detta på intet sätt är skrivet i någon hånfull ton, snarare hoppas jag att han kan repa sig, vilket han förhoppningsvis kan nu efter några, får man förmoda, turbulenta år.

Dessutom så är väl de Geer greve och inte baron?

Lite orättvist ändå. Tänk på att de Geer är 11 år äldre än Dan Eriksson och 7år äldre än Magnus. I det perspektivet är han i god form. De flesta av oss får dras med lite kulmage och flintskalle när man är 45+.
Säkert har det slitit på honom med skilsmässan som djupt katolsk och bryta upp och börja om när man närmar sig 50 är säkert slitigt så lite trött är han säkert men tror inta alls det är så illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in