2017-03-25, 16:15
Medlem
Hvitarrs avatar
I "348. Lajva revolution eller tänka strategiskt?" påstår Jonas de Geer vid 013910 att han börjar se en overklig utveckling från högern. Menar han vänstern eller hör jag fel, för det kan ju inte stämma?
Citera
2017-03-26, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heir
Det enda jag har hört är att han bara har nedsatt immunförsvar. Om detta är medärvt eller en följd av hans leverne vet jag inte.
Han har ju både rökt och druckit hårt i många år, så jag tippar på att det är på grund av levernet ...
Citera
2017-03-29, 18:33
Bannlyst
Dan säger ofta att Motgift valt att inte "göra sig beroende av staten (presstöd)" och att man inte heller vill vara finansierade av reklam. Men, i ärlighetens namn, är det någon som tror att Motgift ens skulle ha en chans att få presstöd, eller att någon - med betydande kapital - skulle vilja göra reklam hos radion?
Citera
2017-03-29, 19:07
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Lingstrom
Han har ju både rökt och druckit hårt i många år, så jag tippar på att det är på grund av levernet ...

Det här med att Jonas skulle ha "druckit hårt i många år", stämmer det ens? Vet att han var lite på lyset i ett av dom först radio framåt avsnitten men vart kommer alkisryktet han har i från?
Citera
2017-03-29, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Det här med att Jonas skulle ha "druckit hårt i många år", stämmer det ens? Vet att han var lite på lyset i ett av dom först radio framåt avsnitten men vart kommer alkisryktet han har i från?
Från personer som har känt honom länge.
Citera
2017-03-29, 21:53
Medlem
5-årsjubileumsavsnittet av Motgift var väldigt bra, tycker jag, alltid intressant med tillbakablickar och hur det hela började.

//Karpstryparn från podden Podcast Nationella
Citera
2017-03-30, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89

Han erkände själv i ett uppesittarprogram att han hade alkoholproblem. Det lustiga var att han var på fyllan när han sa det.
Citera
2017-03-30, 11:25
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkrans
Han erkände själv i ett uppesittarprogram att han hade alkoholproblem. Det lustiga var att han var på fyllan när han sa det.
Förmodligen därför han avslöjade det. Har inte lyssnat på just det programmet, men under en lång tid på de vanliga gratisavsnitten, och har aldrig hört honom prata om det. Så förmodligen är det inte direkt något han stoltserar med, av förklarliga skäl.

Jag upplever ändå inte Jonas som en alkistyp, så har fortfarande lite svårt att tro att det skulle vara så allvarligt.
Citera
2017-03-30, 16:41
Medlem
mannemusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Förmodligen därför han avslöjade det. Har inte lyssnat på just det programmet, men under en lång tid på de vanliga gratisavsnitten, och har aldrig hört honom prata om det. Så förmodligen är det inte direkt något han stoltserar med, av förklarliga skäl.

Jag upplever ändå inte Jonas som en alkistyp, så har fortfarande lite svårt att tro att det skulle vara så allvarligt.

Titta bara på hur han såg ut under senaste Identitär idé, med ölmage och trött uppsyn, han såg väldigt sliten och nedgången ut tyvärr.

Hoppas att han rycker upp sig!
Citera
2017-03-30, 17:46
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannemust
Titta bara på hur han såg ut under senaste Identitär idé, med ölmage och trött uppsyn, han såg väldigt sliten och nedgången ut tyvärr.

Jaha, det är såpass illa ställt. Har knappt sett honom alls; bara något foto på nätet någon gång.

Undrar om hans tillstånd har något samband med sin frus separation att göra. Undrar också hur mycket belastning eller underlättnad han kommer vara nu i Tyskland, där jag utgår ifrån att han tillsammans med Magnus och Dan kommer suga på Motgift-pengar-tutten.

Men visst hoppas man att han rycker upp sig.
Citera
2017-03-31, 08:46
Medlem
xmzs avatar
Angående onsdagens program, undrar hur förbannad JDG blev på Dan och hans tramsande egentligen. Lämnade han studion efter musikpausen?

Inte ett ljud från honom efter musiken eller vid avslutet.

Det handlade alltså om att JDG anser att man kan visa viss mogen respekt för det öde som drabbade Catalan och de anhöriga när Dan sagt att han var "Fullständigt oberörd av vad som hände en som vill utplåna den vita rasen."

Det var då de huvudlösa skämten om att hon tappat huvudet fullständigt, kastade sig huvudstupa in i Kongo osv osv började hagla. Sen hördes inte JDG av mer.
Senast redigerad av xmz 2017-03-31 kl. 08:58.
Citera
2017-03-31, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mannemust

Länk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in