Citat:
Ursprungligen postat av
MattiasGalli
Det är även identiskt med Säpos "stressa och störa"-metoder, som inte är påhittade utan används mot personer de av någon anledning vill kuva. För exempel på ”stressa och störa”, se Guillous memoarer, Ordets makt och vanmakt: ”nu jagar vi kurder med blåslampa. Målet är att stressa och störa dem så mycket att vi tvingar fram en läcka.”
Det mest störande med Säpos metoder är att de tycks tillämpa dem även när det inte behövs. Jag har gått med på Säpos krav att betala ränta och amorteringar på deras s.k. lån till mig. Frågar de så får de svar. Men de frågar inte. Anledningen kan tyvärr bara vara att de inte är ute efter fakta utan efter att kuva, att göra om mig som person. Och det arbetet slutar inte bara för att de får reda på fakta om mig. De kräver att jag blir en annan person.
Det finns en ism som det nästan aldrig talas om och det är
normalism, eller normalfascism. Säpo (och även andra statliga myndigheter) är rädda för allt de inte kontrollerar, därför vill de göra om personer som uppfattas som onormala och få dem att leva förutsägbart. Förutsägbart beteende är lättare att kontrollera. Personer som inte lever förutsägbart ska omformas tills de blir normala och kontrollerbara med konformistiska värderingar. De ska uppskatta och hylla polisen etc.
Har du börjat dokumentera, hostningar, avloppsljud eller markeringar då du läser etc ?
Teknikerna och miljarder andra tillvägagångssätt går ju att störa dig och andra med, men viktigaste är ju att du dokumentera detta , annars gör du dig själv och alla andra en otjänst och hjälper utförarna då ingen kan avgöra om du pratar i nattmössan och om man inte ens har dokumenterar i dag då alla teknik finns lättillgängligt som mobiltelefon med ljud och bild så ligger det ju nära tillhands att tro så om inget finns upptaget på dessa trotts att det pågått länge.
Sedan finns det ju metoder att påvisa störningar som tex av mikrovågor som i denna film drygt 6 minuter in där man filmar en kvinna och kameran blinkar och man hör klickande ljud ( hum , hade ju klickande störning i radion samtidigt som i min telefon två meter i från .... som jag spelade in , för en tid sedan )
https://www.youtube.com/watch?v=M_Hpsks2HmE .
Har man åtminstonde sådant inspelat och dokumenterat så motiverar ju det mer en extra undersökning om det är faktiska trakasserier / tortyr eller rent av en läckande mickrovågsugn som bör åtgärdas eller har naturliga orsaker.
Om man bara skriker zersetzung / säpo / tortyr rakt ut så kommer alla som har ett lustigt ljud i vasken att skriva här då de nojar en stund och är större skada än hybris nissarna som inte tar in ens klara namn, bilder och redogörelser.
Samma sak med chip , skalärvågor etc visst kan man dosera läkemedel med chip etc och visst finns det naturfenomen som vi inte känner till ännu, men varför inte detektera till att börja de nu påverkbara sinnenas uppfattningsförmåga vi har som hörsel, känsel där tex riktat ljud redan är väl utvecklat , det finns mikrovågor , det finns sub och infra ljud etc etc .
Att börja i fel ände tycker jag är att börja då tala om tex skalärvågor där tex en batmikrofon ( för fladdermöss) , vanlig mikrofon eller bara vrida bort huvudet hade varit lämpligare tillväga gångsätt för de som hör röster , eller känner värmestrålning.
Att höra inre röster måste vara ett helvete, men man öppnar dörren för dessa att tro att de är utsatta utav just dessa zersetzung metoder med tekniker som inte någon detekterat ( öppet i alla fall) och sabotera för de som är utsatt som blir uppblandade med dessa sjuka/ överkänsliga / vantolkande om man tar in odektekterbara/okända metoder.
Om en sedelbunt försvinner ur kassan ofta så inte börjar man med att fundera om någon beamat bort dem med nu okänd stråle , utan man riggar en kamera eller bevakar på annat sätt kassalådan