2017-03-17, 13:18
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenheart
Denna säsong slutar 17:00 idag, tror jag. Så du har några timmar på dig

Nja, orkar inte stress spela direkt så väntar väl till den 31 mars då
Citera
2017-03-29, 09:22
Medlem
Snart dags för S10! Tänkte testa wiz för första gången, men känns som alla säger att man borde köra DH. Någon som har koll?
Citera
2017-03-29, 16:50
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warseven
Snart dags för S10! Tänkte testa wiz för första gången, men känns som alla säger att man borde köra DH. Någon som har koll?

Båda funkar. Lightning hydra med Manald Heal
Citera
2017-03-30, 15:03
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warseven

Vilken tur att jag kollade in tråden för jag hade totalt glömt bort för hundrade gången alla säsongsstarter Men nu ska jag vara med från början haha!
Citera
2017-03-30, 20:31
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manoz
Vilken tur att jag kollade in tråden för jag hade totalt glömt bort för hundrade gången alla säsongsstarter Men nu ska jag vara med från början haha!

När börjar nästa säsong?
Citera
2017-03-30, 22:28
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
När börjar nästa säsong?

31 mars enligt en person en sida bakåt om du kollar =)
Citera
2017-03-31, 07:17
Medlem
majxstros avatar
Citat:
31 mars enligt en person en sida bakåt om du kollar =)

Tackar.
Tog bort alla mina HC chars förrförrförra säsongen, tänkte dra igång en HC char denna säsong och slöspela igenom det.
Spelet är allt för repetivt, lackar content nå fruktansvärt och ja... Säsongerna är ju det enda roliga.
Citera
2017-03-31, 13:09
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Tackar.
Tog bort alla mina HC chars förrförrförra säsongen, tänkte dra igång en HC char denna säsong och slöspela igenom det.
Spelet är allt för repetivt, lackar content nå fruktansvärt och ja... Säsongerna är ju det enda roliga.

Yes håller med dig om att säsongerna är roligast, iaf dom få gångerna jag har spelat på dom haha så att säga Sedan även att det blir så enformigt håller jag med också om faktiskt, Blir ju bra segt efter en stund bara. Själv blir det att starta en DH, WD, Wizard, eller en HC, dock aldrig lira HC, hur är den?
Citera
2017-03-31, 13:15
Medlem
Puffpazzs avatar
Tips på build? Jag börjar bli lite uttråkad av att spela d3
Citera
2017-03-31, 13:20
Medlem
Muminmuggos avatar
När kommer Necromancer patchen? Har gått ett rätt bra tag nu innan dom annonsera den
Citera
2017-03-31, 13:23
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Yes håller med dig om att säsongerna är roligast, iaf dom få gångerna jag har spelat på dom haha så att säga Sedan även att det blir så enformigt håller jag med också om faktiskt, Blir ju bra segt efter en stund bara. Själv blir det att starta en DH, WD, Wizard, eller en HC, dock aldrig lira HC, hur är den?

HC = Hardcore
Det är nervkittlande faktist.
Citera
2017-03-31, 14:39
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminmuggo
När kommer Necromancer patchen? Har gått ett rätt bra tag nu innan dom annonsera den

Först till hösten.
Jag lägger 10 death breath på September.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in