2017-03-30, 09:11
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Han letade alltid ursäkter för att inte behöva umgås med Linda, åtminstone inte på ett alltför närgånget sätt.

Jag tror han var tillsammans med henne för att han var för snäll helt enkelt. Hon var intresserad, andra tyckte dom passade bra ihop/var bra för varandra och Mats är på mycket gott men tyvärr i detta fallet ont extremt snäll och det var givetvis en stor anledning till det hela.

Sedan såg man ju i senaste (???) avsnittet att han verkligen saknade en tjej, han kände sig ensam på det sätt man kan göra utan en partner hur många vänner man än har.
Citera
2017-03-30, 10:47
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Sedan såg man ju i senaste (???) avsnittet att han verkligen saknade en tjej, han kände sig ensam på det sätt man kan göra utan en partner hur många vänner man än har.

En del kan inte endast ha en partner vem som helst för att ha en partner.
Citera
2017-03-30, 15:00
Medlem
Citat:
Jag tror han var tillsammans med henne för att han var för snäll helt enkelt. Hon var intresserad, andra tyckte dom passade bra ihop/var bra för varandra och Mats är på mycket gott men tyvärr i detta fallet ont extremt snäll och det var givetvis en stor anledning till det hela.

Enligt Facebook så gillar Mats en tjej som heter Michaela
Är inte kompis med honom, utan han har öppen profil .
Citera
2017-03-31, 08:14
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
En del kan inte endast ha en partner vem som helst för att ha en partner.

Den där meningen din, var lite rörig men om du menar att han bara skulle ta en tjej för sakens skull är det givetvis inte det som jag menar.

Citat:
Ursprungligen postat av BambinaPiccola
Enligt Facebook så gillar Mats en tjej som heter Michaela
Är inte kompis med honom, utan han har öppen profil .

Trevligt för honom! Hoppas han lyckas där!
Citera
2017-03-31, 09:05
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Den där meningen din, var lite rörig men om du menar att han bara skulle ta en tjej för sakens skull är det givetvis inte det som jag menar.

Kanske lite filosofisk och vad jag menar är att man kan uppleva att MH borde ha låga krav med tanke på hans situation. Det är inte så få som faktiskt tar första bästa, gärna någon som inte är alltför attraktiv, och lär sig älska dem för att inte bli ensamma. De som inte klarar av ett sådant har begränsat sina möjligheter högst påtagligt. MH har dessutom inte bara att välja och vraka, trots att han blivit TV-kändis.

Jag tror att MH inte kan förlika sig med att varaktigt vara ihop med någon om han inte har den rätta känslan.
Citera
2017-03-31, 12:14
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Kanske lite filosofisk och vad jag menar är att man kan uppleva att MH borde ha låga krav med tanke på hans situation. Det är inte så få som faktiskt tar första bästa, gärna någon som inte är alltför attraktiv, och lär sig älska dem för att inte bli ensamma. De som inte klarar av ett sådant har begränsat sina möjligheter högst påtagligt. MH har dessutom inte bara att välja och vraka, trots att han blivit TV-kändis.

Jag tror att MH inte kan förlika sig med att varaktigt vara ihop med någon om han inte har den rätta känslan.

Filosofi eller ej men nu är jag med.

Förutom en serie där Mats och Tobbe reser runt etc så får det väl lanseras en dejtingserier för Mats.
Citera
2017-04-02, 22:54
Medlem
Kom att tänka på en sak. Nu i senaste säsongen flyttar Mats pappa, inte ett spår eller ens en hint om hans mor (som man fick se i någon av de tidigare säsongerna). Har hon liksom Tobbes mor gått bort tror ni?
Citera
2017-04-02, 23:25
Medlem
Dexter.Pointdexters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedfreak1
Kom att tänka på en sak. Nu i senaste säsongen flyttar Mats pappa, inte ett spår eller ens en hint om hans mor (som man fick se i någon av de tidigare säsongerna). Har hon liksom Tobbes mor gått bort tror ni?

Eller så vill hon helt enkelt inte vara med i TV. Var ju lite så i tex i Ousbournes, ena dotter ville inte vara med i såpan och hon varken syntes eller talades om, nästan som hon inte existerade...
Citera
2017-04-02, 23:34
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedfreak1
Det verkar inte bättre. Gubben bor själv nu och jag när jag kollade upp hans mors namn så finns det ingen med samma födelsedatum och förnamn i Sverige. Hon kan ju ha emigrerat eller bytt namn men det låter troligare att hon gått bort, skulle blivit 81 i år.
Citera
2017-04-07, 12:50
Medlem
Tror ni någon av deras anhöriga, eller boendepersonal har hittat den här tråden och läser vad vi skriver?
Citera
2017-04-08, 08:10
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BambinaPiccola
Tror ni någon av deras anhöriga, eller boendepersonal har hittat den här tråden och läser vad vi skriver?

Garanterat.
Inte alla såklart men en hel del. Broder Hammar lär ju läsa en del...
Citera
2017-04-09, 00:02
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Förutom en serie där Mats och Tobbe reser runt etc så får det väl lanseras en dejtingserier för Mats.

Mats som the Bachelor skulle även det bli en succé.

Kan ingen i hans omgivning hjälpa honom lite på traven när han nu är så blyg? Är ju väldigt onödigt att en så bra man ska spendera sina bästa år i ensamhet.

Hoppas han får ihop det med den där Michaela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in