Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-27, 22:56
  #661
Medlem
JerryCottons avatar
Småsegt avsnitt men kul att Mats fick inviga banan. Tobbe är ganska elak mot Frasse!

En spin off med bara Mats och Tobbe vore guld! En stark resa...
Citera
2017-03-28, 06:55
  #662
Medlem
HerrGickhans avatar
Det var inte bästa säsongen. Kollade igenom de tidigare igen. Bästa scenen tycker jag är när Tobbe och Björn(?) ska rensa ogräs. Synd att inte Björn var med mer. När Tobbe går för att dricka kaffe ska Björn gå med för att dricka saft. Väl framme vill han ändå ha kaffe med mjölk.

När han kommer tillbaka frågar handledaren om han fått sin saft. Då svarar han, till handledarens förvåning, att han druckit kaffe:

- Jag har druckit kaffe med lagom mjölk och lagom kaffe.
Citera
2017-03-28, 08:04
  #663
Medlem
Carl Serungs avatar
Tobbe verkar har fått dille på brännvin i alla fall...
Citera
2017-03-28, 11:09
  #664
Medlem
kostymnisses avatar
Jag kan fatta att Tobbe blir galen på Frasse. Julmusik året om på hög volym! Jag avskyr julmusik rent generellt men står ut på typ 23e dec-kvällen och under julafton.
Men att höra det året om... fy tusan.

Mats är en riktigt fin person, Micke var ju vilsen bakom nåt skjul/en container när dom skulle in och äta varvid Mats går dit, lägger armen om honom och säger "kom nu, vi ska äta". Det där är en sann vän som ser efter alla sina nära och kära. Glädjen i att få inviga bowlinghallen var fin med.
Fint PR-trick av O'learys måhända men likväl.
Citera
2017-03-28, 11:24
  #665
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Mickes tal under tacomiddagen lämnade inte ett öga torrt.

Ja. Fantastiskt tal.
Citera
2017-03-28, 13:50
  #666
Medlem
MauseRRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northstand169
Håller med. Tycker det är något creepy med honom men kan inte sätta fingret på vad det är :/
Han e iaf konstig på nåt jävla vänster hehe

Han är svagbegåvad och son till missbrukande föräldrar. Han blev misshandlad fysiskt och psykiskt hela sin uppväxt. Kan förstå att då söker sig till personer som är ärliga och för det mesta snälla
Citera
2017-03-28, 14:00
  #667
Medlem
XtraXs avatar
Linda borde satsa på Frasse istället för nuvarande fästman.
Citera
2017-03-28, 14:36
  #668
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Linda borde satsa på Frasse istället för nuvarande fästman.

Nej, Mats är ju tusen gånger bättre än den nuvarande, Frasse kan säkert hitta någon likasinnad.
Citera
2017-03-28, 15:05
  #669
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Nej, Mats är ju tusen gånger bättre än den nuvarande, Frasse kan säkert hitta någon likasinnad.

Men Mats är ju tyvärr ute ur leken fullständigt, been there done that lixom.
Citera
2017-03-28, 22:22
  #670
Medlem
de.Montforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Nej, Mats är ju tusen gånger bättre än den nuvarande, Frasse kan säkert hitta någon likasinnad.

Känns som att Mats inte är intresserad. I en tidigare säsong fick han en fråga om förhållandet med Linda. Han sa att han var tillsammans med henne för att hans föräldrar tycker att hon är bra för honom Jag vet inte om han var speciellt kär. Frasse är suspekt Linda kan hitta en bättre karl precis som Mats kan finna en kvinna som passar honom.
Citera
2017-03-29, 08:23
  #671
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av de.Montfort
Känns som att Mats inte är intresserad. I en tidigare säsong fick han en fråga om förhållandet med Linda. Han sa att han var tillsammans med henne för att hans föräldrar tycker att hon är bra för honom Jag vet inte om han var speciellt kär. Frasse är suspekt Linda kan hitta en bättre karl precis som Mats kan finna en kvinna som passar honom.
Frasse borde bli tillsammas med Lars-Åke!
Citera
2017-03-29, 16:51
  #672
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av de.Montfort
Känns som att Mats inte är intresserad.

Han letade alltid ursäkter för att inte behöva umgås med Linda, åtminstone inte på ett alltför närgånget sätt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback