Citat:
Det är en myt att muslimer skulle vara mer våldsbenägna än vita män.. eftersom den myten florerar så mycket på detta forum som blir det en sanning för de flesta. Ännu ett exempel på hur dessa sterotyper av muslimer är en social konstruktion o ingenting annat. "Riktig islam" finner du i koranen och haditherna, och i dessa religiösa skrifter så uppmanas det till krig och terror mot otrogna på sida efter sida. Du vet inte vad du snackar om. Du är inte ens i närheten av att veta vad du snackar om. Tror du på fullaste allvar att muslimer skulle erkänna för dig att de vill se västvärlden gå under och att det istället upprättas ett muslimskt kalifat? Hela ideologin islam går ut på att upprätta ett globalt muslimskt kalifat - ummah - och för att nå dit så använder sig muslimer av lögn - taqiya - för att lättlurade människor som du själv inte ska veta vad som pågår. Jag säger det igen. En stor majoritet av världens muslimer föredrar sharialagar framför demokrati. Muslimer är inte som du och jag. De tror på andra saker. De har helt andra uppfattningar om vad som är rätt och vad som är fel. Inom muslimsk kultur så är hedersmord sanktionerade av hela släkten. Du fattar inte vilka krafter du har att göra med, och du vet inte vad du pratar om. Det är inte jag som behöver läsa på. Det är du.
Du är hjärntvättad långt bortom räddning. Du tycker mer synd om fullvuxna våldtäktsmän från Afghanistan än du gör om svenska barn som blir misshandlade och gruppvåldtagna av dem. Det är obegripligt hur djupt hjärntvätten sitter i vissa människor. Du skulle kunna hamna mitt uppe i en blodig terrorattack under ett pågående inbördeskrig samtidigt som du blir gruppvåldtagen och kallad svennehora av 12 asylsökare, och du skulle ändå rabbla ramsor om att muslimer minsann är snälla och precis som oss. Så djupt sitter hjärntvätten i dig.
Du bryr dig mer om våldtäktsmän än om våldtäktsoffer, och så kallar du dig själv feminist.
Patetiskt. Fullkomligt patetiskt.
Du är hjärntvättad långt bortom räddning. Du tycker mer synd om fullvuxna våldtäktsmän från Afghanistan än du gör om svenska barn som blir misshandlade och gruppvåldtagna av dem. Det är obegripligt hur djupt hjärntvätten sitter i vissa människor. Du skulle kunna hamna mitt uppe i en blodig terrorattack under ett pågående inbördeskrig samtidigt som du blir gruppvåldtagen och kallad svennehora av 12 asylsökare, och du skulle ändå rabbla ramsor om att muslimer minsann är snälla och precis som oss. Så djupt sitter hjärntvätten i dig.
Du bryr dig mer om våldtäktsmän än om våldtäktsoffer, och så kallar du dig själv feminist.
Patetiskt. Fullkomligt patetiskt.
för att minska våldet i samhället, speciellt våldet mot kvinnor och andra utsatta grupper (muslimer exempelvis) måste vi arbeta med vilka värden vi vill ska höjas upp i samhället. Genuspedagogik och lektioner i sociologi i grundskolan är en början o mer terapi för brottslingar är en annan lösning.
Skickka hem barn till Afghanistan är en förlust för det svenska samhället.. och det är en frukstansvärd handling.. vi har en åldrande befolkning och vi behöver fler inom omsorg och vård. Dina konspirationsteorier att muslimer försöker ta över Europa är en mynt för att sprida hat. Vi behöver muslimer för att sveriges samhälle ska gå runt.