Citat:
Jag har talat med många muslimer och även besökt moskeer och talat med imamer. Det är tydligt att dessa muslimer inte ställer sig bakom terrordåd och liknande. Jag skulle vilja påstå att folk som använder islam för att begå terrorbrott inte är muslimer egentligen. Sverige är ett sekulärt land och det utgör inget problem om muslimer kommer hit och föder upp barn.. det är bra eftersom vi har en åldrande befolkning och desto fler händer i vården desto bättre. Jag och fi tänker vägra att skicka tillbaka dessa människor till krig!
Är du medveten om att 23% av jordens befolkning är muslimer? Tror du att Europa kan "rädda dom". Sanningen är att de behöver börja använda kondomer. Idag föds det 20 ggr fler muslimer enbart i Europas muslimska grannländer än i Europa, År 1900 var siffran 1:1. I Afghanistan fanns det 5 miljoner år 1900. Precis som i Sverige. Idag är Afghanerna 30 miljoner trots att de är totalt ofömögna att ens kaffa kolhydrater till den egna befolkningen. Den Muhammedanska världen måste ta EGET ansvar och införa en enbarnspolitik som i Kina. Europa kan omöjligt vara en avstjälpningsplats för deras egengenerarade problem. Idag kan Europa ta emot 50 miljoner muhammedaner om året och det svämmar ändå över. Om 10 år är Afghanerna 50-60 miljoner. - Inser du inte att det aldrig tar slut och att flödet bara eskalerar. - Tänk människa tänk. - Enbart i Kairo bor det idag närmare 100 miljoner. Om 10 år är de 150 miljoner - Vill du verkligen att de alla skall komma hit? Vad löser det? Abolut INGENTING.