2017-03-29, 10:37
Medlem
Man kan bara hoppas att de konverterar eftersom de delar kristendomens tro och värderingar men detta är antagligen bara önsketänkande.
Som nämnt tidigare tror jag baktanken är att lättare accepteras/släppas in.
Citera
2017-03-29, 11:22
Medlem
Euripidess avatar
Det finns väl INGEN som tror att musslorna gör detta av någon annan anledning än att öka chanserna att få stanna i Europa? De är som ormar som nästlar in sig innan de anfaller.
Citera
2017-03-29, 11:24
Bannlyst
Dom har väl fått nog av all islam som dom får se i sina hemländer. Typiskt turkar.
Citera
2017-03-29, 11:32
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingOfTrash
Du tar fakta från luften. Ökar muslimer mer än icke muslimer bland populationen i fort Europa?

Det beror vad man användar som underlag för konceptet "ökning". Vill nästa debattör med åsikter im detta vänligen precisera vad h*n avser med "ökning", tack.
Citera
2017-03-29, 11:33
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Euripides
Det finns väl INGEN som tror att musslorna gör detta av någon annan anledning än att öka chanserna att få stanna i Europa? De är som ormar som nästlar in sig innan de anfaller.

Ja, opportunism är en bra kvalificerad gissning.
Citera
2017-03-29, 12:05
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Det beror vad man användar som underlag för konceptet "ökning". Vill nästa debattör med åsikter om detta vänligen precisera vad h*n avser med "ökning", tack.

Citat:
Ökning som innebär att Europa islamiseras rent teoretiskt d.v.s att vi blir mer muslimer än resten av allt som finns i världen välja på i Europa eller om vi inte blir islamiserade. Helt otroligt att Firefox godkänner det där ordet när det inte finns en motpart till det ordet som säger samma om kristendom o judendom.

Ditt "goddag ... yxskaft" är inget preciserande av vad du menar med "ökning". Det är bara "goddag ... yxskaft".

Citat:
Islam har faktiskt segrat med tanke på hur mycket överskattade dem blir av den största religionens näste. Det är kanske deras önsketänk att deras ideologi/religion är som deras motståndare i deras fantasy tolkien hjärna där allt är Boromir vs Uruk Hai. Men sanningen är att båda parter är hobbits och Ryssland hobbybombar inte.

Du är mycket flummig i dina svävande spekulationer.
Citera
2017-03-29, 12:24
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ditt "goddag ... yxskaft" är inget preciserande av vad du menar med "ökning".

Citat:
Det jag försöker mena är att folk i Europa är lika rädda som politikerna i USA som tillät skjutvapen som en rättighet till alla medborgare som var omringad av negrer. Folk vill ha skjutvapen i Europa iaf av flashback att döma. Men dem glömmer att EU också likt staterna däremot delar utvecklingen utav signalspaning främst i Sverige så jag fattar inte vad folk i Sverige är rädda för bara för att de har invånare som tillber islams Gud, men dem borde vara lika rädda för det svenska kommunistiska partiet eftersom det finns ryssar som kom hit efter Sovjet föll som var fienden förr. Men vafan lägg WW2 ryssen också som försökte ta Finland (ok! där hände det på riktigt och då var Finlands sak vår).

Varför gör inte hjältarna i denna tråd som Jesper Söder gör och åker till Norra Irak och hjälper till YPG. Förövrigt måste jag tillägga att YPG har obligatoriskt mönstring för kvinnorna i sitt område och IS soldater tror man hamnar i helvetet om man blir dödad av en kvinna vilket gör kvinnosoldaterna i "Kurdistan" till demoraliserande helvetesmaskiner. Inte konstigt att IS gång på gång misslyckas att ta över Kobane.

Om detta är ditt svar på vad du precist menar med "ökning", då har du lyckats med att vara ännu mera otydlig än förre gången.
Citera
2017-03-29, 12:33
Medlem
ihelps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Självklart är det så! Så fort de fått PUT så blir det minimössan på!

Ingen stat i Europa frågar efter deras religion vid asylfrågor. Dumheter.
Citera
2017-03-29, 12:41
Medlem
Citat:
Du tar fakta från luften. Ökar muslimer mer än icke muslimer bland populationen i fort Europa? Om dem inte gör det (vilket inte är en rapande lögn din kuksugare) så islamiseras inte ett skit!
'
Angående Muhammed i Oslo är mer populärt är inte från nyhetskällan BBC tar sin fakta från, det är från en bloggare med en manipulerad bild till rubriken..

.
.
(massa meningslös text)
.

Jag gör ett undantag..

Om du ska kvalificera som debattör bör du ha kött på benen innan du yttrar dig på ett sätt som bara kan tolkas som; "så är det".

Och fö så ökar knappast trovärdigheten av att du kallar de du replikar för kuksugare.

Är det den här "bloggaren med en manipulerad bild till rubriken" du menar?

https://www.nrk.no/ostlandssendingen/har-norges-mest-populaere-navn-1.11501155

(en bit ner så redovisas detta under rubriken "Mohammed på topp i Oslo")

Allvarligt. Varför har du så enormt svårt för att ta till dig fakta?
Vad står på din agenda som gör att du tom hittar på lösa argument i dåliga försök att motbevisa andra?
Citera
2017-03-29, 14:43
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Om detta är ditt svar på vad du precist menar med "ökning", då har du lyckats med att vara ännu mera otydlig än förre gången.

Citat:
Nej jag menar absoluta motsatsen.

Vad är "motsatsen" av, att du öht inte försökar svara mig tydligt på vad du menar med "ökning"?

Det är rena rappakaljan du presenterar.

Citat:
Varför skulle standardmuslimen (jag räknar inte in Rinkeby somaliern på varken sida eller) vilja överge Sverige jobb/karriär, utbildning och framför allt sin familj (när familjevärderingarna är stora hos muslimer) för att få en lott i ett söndrat land där typ 20% av befolkningen försöker ta över ett annat söndrat land? Inser de inte att de muslimer som valt att åka för att strid för IS tillhör till mesta del av knarklangare i Göteborg och inte bara "standard"muslim om jag tillåts använda detta ord. Och de som åker är i åldrarna 20-25 typ vilket är typ SOM MAX UPPSKATTAT MÖRKERTAL INRÄKNAT 31% av knarklangare I 20-25 års åldern mestadels bland de bosatta i Bergsjön där araber kontrollerar haschisch-marknaden till skillnad mot Stockholms muslimska andel av knarklangare som är mer berikade än marknaden i Bergsjön eftersom den mer berikade langar/gängen i Stockholm inte skulle vilja jobba tillsammans med militanta muslimer eftersom det är

väldigt korkat.

Vilket besynnerligt sätt att kategorisera vanliga muslimer respektive militante muslimer.
Citera
2017-03-29, 14:57
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Du är som babel i bibeln. du är skapt för att skapa förvirring i språket istället för förståelse. Basic math! = islamisering + ökning + europa -europeer + (-europeer) =inte sant... eller hur?

Det finns inget "babelsk" i att jag (till synes förgäves) efterlyser avsevärd mera semantisk precision än det ditt rappakalja presenterar.
Citera
2017-03-29, 15:07
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Efter att ha granskat alla dina svar så är majoriteten babel åt dig. Jag missförstod dig sry

Men jag trodde att du var upplyst inom t.ex. Pengar +- behov +- geografiska förutsättningar +- slutgiltigt gymnasiebetyg

Bergsjön och Robertsfors! Vart åker den som gillar gillestuga framför betonghus?

Jag är inte "upplyst" i att dekryptera ditt nonsens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in