Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Om detta är ditt svar på vad du precist menar med "ökning", då har du lyckats med att vara ännu mera otydlig än förre gången.
Citat:
Ursprungligen postat av
KingOfTrash
Nej jag menar absoluta motsatsen.
Vad är "motsatsen" av, att du öht inte försökar svara mig tydligt på vad du menar med "ökning"?
Det är rena rappakaljan du presenterar.
Citat:
Varför skulle standardmuslimen (jag räknar inte in Rinkeby somaliern på varken sida eller) vilja överge Sverige jobb/karriär, utbildning och framför allt sin familj (när familjevärderingarna är stora hos muslimer) för att få en lott i ett söndrat land där typ 20% av befolkningen försöker ta över ett annat söndrat land? Inser de inte att de muslimer som valt att åka för att strid för IS tillhör till mesta del av knarklangare i Göteborg och inte bara "standard"muslim om jag tillåts använda detta ord. Och de som åker är i åldrarna 20-25 typ vilket är typ SOM MAX UPPSKATTAT MÖRKERTAL INRÄKNAT 31% av knarklangare I 20-25 års åldern mestadels bland de bosatta i Bergsjön där araber kontrollerar haschisch-marknaden till skillnad mot Stockholms muslimska andel av knarklangare som är mer berikade än marknaden i Bergsjön eftersom den mer berikade langar/gängen i Stockholm inte skulle vilja jobba tillsammans med militanta muslimer eftersom det är
väldigt korkat.
Vilket besynnerligt sätt att kategorisera vanliga muslimer respektive militante muslimer.