2017-03-29, 05:12
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
mm är det därför kabul ligger i ruiner och det ligger bombskadade hus med skottskador överallt? Alla aattentat i Europe rensades upp samma dygn, i kabul ligger det döda över dygn och husen ligger som ruiner där ingen har städat efter sig, lite skillnad att jämför attentat här och där. Du talar från en vinkel dä du INTE varit i kabul och därför resonerar du så som du gör. SKulle du vara där en dag skulle du ändra åsikt. Naiv kallas det.
Då är det väl bra att männen åker tillbaka och bygger upp landet i stället för att lämna kvinnor, barn och gamla i ruinerna. Du och batikhäxorna kan också åka ner och hjälpa till att bygga upp så slipper vi er här
Citera
2017-03-29, 05:29
Medlem
sasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaqxswc
För att de är ju så mycket trevligare att vila ögonen på. Tror jag i alla fall. Jag har nog aldrig sett en hazarkvinna.

Kom ihåg hur mycket de här tanterna är beredda att bråka för att sina afghaner ska få stanna. Det är en förvarning för vad som kommer hända om Åkesson blir statsminister.

tror du på tomten?
Citera
2017-03-29, 06:24
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rektangel
Bra inlägg Pung.

Huvudet på spiken.

Citat:
Ursprungligen postat av Adeptus
Det behövdes alltså 75 poliser (!), ändå så lyckades man bars utvisa 10 av dom. Snacka om mycket skattepengar som slösas.

#Jagstårinteutmeddenhärskiten

Det är dags att fråga våra kära politiker hur vi ska kunna skicka hem 80k afghanmän som Ygeman utlovade.

Och vilka snyfthistorier som kommer att vevas i msm! Det kommer vara synd om baaarnen 24/7. #skickahemafghanmän
Citera
2017-03-29, 06:29
Medlem
Jag infiltrerade deras slutna chattgrupp för några månader sen och gjorde ett litet bildkollage över deras galenskap:

https://www.pixeltopic.com/image/zhpvkwkzwxsdcpu/
Citera
2017-03-29, 06:29
Medlem
Tjoflos avatar
Det gör ont i mitt hjärta när jag ser hur dessa kvinnor beter sig. Jag hoppas folk inser att det som drabbar dem pga. invandringen är något de själva dragit över sig. Föraktet växer mer och mer.
Citera
2017-03-29, 06:37
Medlem
Sighajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattmor
Jag infiltrerade deras slutna chattgrupp för några månader sen och gjorde ett litet bildkollage över deras galenskap:

Jävla pedofilring det där, allt handlar om att ha toyboys.
Citera
2017-03-29, 06:39
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Det får bli tårta med 20 ljus. Jag kommer bli fet innan vi kommer upp i de utlovade 80 000!

Du kommer bli MYCKET gammal innan några 80.000 är utvisade.
Bara symbolgester. Max 2000 per år utvisas. Hur långt tid tar det innan 80.000 ens är utvisade?
Citera
2017-03-29, 06:44
Medlem
ristolainens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saso
tror du på tomten?
kanske på unibet?
Citera
2017-03-29, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattmor

"Jag älskar min lilla afghanpojke". Det låter som hon pratar om en hundvalp.
Citera
2017-03-29, 06:59
Medlem
MelTorments avatar
För inte så länge sedan såg jag en svensk medelålders kvinna promenerandes tillsammans med en ung afghanpojke. De satte sig ner vid en busshållplats, pojken lade sidan av sitt huvud mot kvinnans bröst och kvinnan lade sin hand på pojkens huvud. Mycket intimt.

Det var i detta ögonblick som insikten slog mig. Det här handlar om svenska medelålders kvinnor. Det handlar om kvinnor som vill ha unga pojkar. Denna övertygelse befästes när jag försökte föreställa mig motsvarande scenario för män:

Lennart (52) och beslöjade Aisha (15), promenerar tillsammans och går och sätter sig på en parkbänk...

Som ni märker går det inte ens att slutföra tanken innan den dånar av sin egen orimlighet och går under i ett hav av värderingar.
Citera
2017-03-29, 07:12
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MelTorment
För inte så länge sedan såg jag en svensk medelålders kvinna promenerandes tillsammans med en ung afghanpojke. De satte sig ner vid en busshållplats, pojken lade sidan av sitt huvud mot kvinnans bröst och kvinnan lade sin hand på pojkens huvud. Mycket intimt.

Det var i detta ögonblick som insikten slog mig. Det här handlar om svenska medelålders kvinnor. Det handlar om kvinnor som vill ha unga pojkar. Denna övertygelse befästes när jag försökte föreställa mig motsvarande scenario för män:

Lennart (52) och beslöjade Aisha (15), promenerar tillsammans och går och sätter sig på en parkbänk...

Som ni märker går det inte ens att slutföra tanken innan den dånar av sin egen orimlighet och går under i ett hav av värderingar.

Ja, man måste faktiskt benämna detta för vad det är. #jagstårinte ut handlar om sexuella relationer för äldre ensamma kvinnor. Det är sjuka grejor. Hade det varit en grupp karlar och ensamma flyktingflickor så hade det benämnts pedofilring.
Citera
2017-03-29, 07:25
Bannlyst
20 skulle utvisas och 5 föll bort. Polisen måste bli effektivare , skall man deportera 20 så skall alla med.

Sedan undra man varför man inte ha större volymer, dom här vuxna männen kan transporteras i en C130 istället för en 747, det bara se till att spottluva och kedjorna sitter fast. Då måste ändå vara bättre att deportera 100 åt gången än bara .
Senast redigerad av 53280 2017-03-29 kl. 08:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in