2017-03-27, 23:31
Medlem
någon som spelat med 85 dembele?
har 87 arnautovic därute nu, men tröttnat lite på han..
är lite nervös över dembeles obefintliga strength..
Citera
2017-03-27, 23:31
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Fut birthday.. fria packs i en vecka

Dom har väl inte släppt nån info än?

Inget från grabbarna som letar i källkoden och inget från nån EA-anställd heller?

Mer än Qureshi som skrivit att det kommer bli "One hell of a week"?

De rykten jag har sett är ju mer i riktningen av födelsedags-SBCer likt det var i julas.
Citera
2017-03-27, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie

Inget från grabbarna som letar i källkoden och inget från nån EA-anställd heller?

De rykten jag har sett är ju mer i riktningen av födelsedags-SBCer likt det var i julas.
Beklagar en så otroligt trött fråga. Men när är det POTM brukar släppas? Om det blir Lukaku är det garanti att han får högre än hans högsta special? Har hans 88. Överväger att sälja det för att ha lite coins över tills det släpps.
Citera
2017-03-27, 23:51
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengan222
Beklagar en så otroligt trött fråga. Men när är det POTM brukar släppas? Om det blir Lukaku är det garanti att han får högre än hans högsta special? Har hans 88. Överväger att sälja det för att ha lite coins över tills det släpps.

Borde bli 90-rated. Men jag litar inte på nåt till 100% efter Can's IF.

Och brukar väl komma på eftermiddagen andra fredagen i månaden.
Citera
2017-03-28, 00:13
Medlem
Fan fattar inte. Med mitt Laliga lag så spelar jag 4-3-3 (4) med succe. Men när jag skulle göra mitt serie A lag så kör jag 4-1-2-1-2 (2). Just för att jag har så många CM. Känns också tråkigt med ett lag2 som spelar exakt som lag1. Men jag lyckas inte med 4-1-2-1-2. Någon som har förslag eller tips?
Citera
2017-03-28, 00:16
Medlem
Citat:

Inte vad jag vet, det enda dom har gjort är gått ut med att det börjar på fredag
Citera
2017-03-28, 00:38
Medlem
Jalkapallos avatar
Fan va skönt, lyckades äntligen vinna den jävla div 1 efter 37 säsonger. Nu slipper man äntligen att spela säsonger... Om jag inte måste kvala till WL dvs
Citera
2017-03-28, 08:29
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Fan fattar inte. Med mitt Laliga lag så spelar jag 4-3-3 (4) med succe. Men när jag skulle göra mitt serie A lag så kör jag 4-1-2-1-2 (2). Just för att jag har så många CM. Känns också tråkigt med ett lag2 som spelar exakt som lag1. Men jag lyckas inte med 4-1-2-1-2. Någon som har förslag eller tips?

Kör du med 4-1-2-1-2 (2
Eller 4-1-2-1-2 ?
De två e ju helt olika

Gör ett serie a lag med 433 ( 4
Då den formationen verkar passa dig.
Citera
2017-03-28, 08:32
Medlem
sonofnatures avatar
Ni som kör 3 backlinje

Har ni fri roll på rm och lm ?

Tycker dom syns knappt. Så tänkte det kanske hjälper ?
Citera
2017-03-28, 09:08
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Borde bli 90-rated. Men jag litar inte på nåt till 100% efter Can's IF.

Och brukar väl komma på eftermiddagen andra fredagen i månaden.

Omröstningen för POTM är stängd på premierleague.com. Det kan betyda att POTM släpps redan på fredag, antar jag. Om jag förstår saken rätt så är det Premier League/FA som bestämmer när POTM släpps, EA kan bara anpassa sig till dem och inte tvärtom. Så jag ser det som fullt möjligt att POTM kommer redan på fredag eftersom matcherna i Mars är färdigspelade, finns inget att vänta på för dem.

På tal om det har jag ett angenämt problem. Köpte på mig IF Dendoncker och IF Gillet inför denna POTM. Dendoncker ligger nu på 40k, Gillet på 35k. Båda har ökat med ca 10k sen jag köpte dem. Båda korten kommer rasa till 12-13k om de inte behövs till POTM. Och bli extinct ifall de behövs, tills price range justeras uppåt...

Normalt brukar min strategi vara att köpa 10-20 st av samma kort, sälja 75% av beståndet när priset gått upp och hålla på 25% tills jag har facit. Då är jag garanterad en profit hur det än blir (om inte taxen käkar upp den). Men när jag bara har 1 av ett kort som jag vet antingen kommer bli värdelöst eller bli hypat, då är det klurigt...

Tror ändå jag håller på dem eftersom jag är sugen på POTM Lukaku.
Citera
2017-03-28, 09:38
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Omröstningen för POTM är stängd på premierleague.com. Det kan betyda att POTM släpps redan på fredag, antar jag. Om jag förstår saken rätt så är det Premier League/FA som bestämmer när POTM släpps, EA kan bara anpassa sig till dem och inte tvärtom. Så jag ser det som fullt möjligt att POTM kommer redan på fredag eftersom matcherna i Mars är färdigspelade, finns inget att vänta på för dem.

På tal om det har jag ett angenämt problem. Köpte på mig IF Dendoncker och IF Gillet inför denna POTM. Dendoncker ligger nu på 40k, Gillet på 35k. Båda har ökat med ca 10k sen jag köpte dem. Båda korten kommer rasa till 12-13k om de inte behövs till POTM. Och bli extinct ifall de behövs, tills price range justeras uppåt...

Normalt brukar min strategi vara att köpa 10-20 st av samma kort, sälja 75% av beståndet när priset gått upp och hålla på 25% tills jag har facit. Då är jag garanterad en profit hur det än blir (om inte taxen käkar upp den). Men när jag bara har 1 av ett kort som jag vet antingen kommer bli värdelöst eller bli hypat, då är det klurigt...

Tror ändå jag håller på dem eftersom jag är sugen på POTM Lukaku.

Kan vara jag som talar i nattmössan här. Men röstar inte fansen först? Och sen så gäller den omröstningen som 10% underlag till en jury som tar ut månadens spelare en vecka senare?

Är nog inte omöjligt att det kan krävas MOTM-kort till FUT-Birthday förövrigt.

Min gissning är att det kommer ett sista stort utrensningsevent nu (Gissning!) som kommer vara typ likadant som det var i julas där EA rensar ut IFs, MOTM-kort, Gröna Irländare osv och då givetvis 83+ och lite målvakter (Leno).

Tror kanske man få är 1 pack med untradeables som skulle kunna vara baserat på hur många SBCer man löst.
Citera
2017-03-28, 09:46
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Kan vara jag som talar i nattmössan här. Men röstar inte fansen först? Och sen så gäller den omröstningen som 10% underlag till en jury som tar ut månadens spelare en vecka senare?

Är nog inte omöjligt att det kan krävas MOTM-kort till FUT-Birthday förövrigt.

Min gissning är att det kommer ett sista stort utrensningsevent nu (Gissning!) som kommer vara typ likadant som det var i julas där EA rensar ut IFs, MOTM-kort, Gröna Irländare osv och då givetvis 83+ och lite målvakter (Leno).

Tror kanske man få är 1 pack med untradeables som skulle kunna vara baserat på hur många SBCer man löst.

Det stämmer att allmänhetens röst utgör 10% av underlaget i valet av månadens spelare, men jag hittar inget om att juryn röstar en vecka senare? Känns rimligt att juryn sköter sina röster för sig, allmänheten för sig, och sen sammanställer Premier League och offentliggör. Ju mer jag tänker på det desto mer känns fredag som en rimlig dag. Inte för EA (krockar ju med FUT Birthday) men för Premier League. Att vänta en omgång till finns det ingen vinst i för Premier League.

Citat:
The public’s votes cast in each category will represent 10% of the total votes and will be combined with those of the panel (and captains, for the player award), and so could prove crucial in deciding who will receive the awards.

Jag tror som du att det kommer ett event när folk med Movember, MOTM, Green Cards osv kan använda dem i SBC men frågan är om det är nu eller TOTS. Det vore gött om det sker nu då jag sitter på lite kort jag inte sett något skäl att sälja. Jag tvivlar för övrigt på samma extrema stigning som under FUTmas, då det nu finns betydligt fler specialkort på marknaden än förr. Men visst vore det gött att kunna sälja discard IF för 25k st.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in