Citat:
Ursprungligen postat av
Raxie
Borde bli 90-rated. Men jag litar inte på nåt till 100% efter Can's IF.
Och brukar väl komma på eftermiddagen andra fredagen i månaden.
Omröstningen för POTM är stängd på premierleague.com. Det kan betyda att POTM släpps redan på fredag, antar jag. Om jag förstår saken rätt så är det Premier League/FA som bestämmer när POTM släpps, EA kan bara anpassa sig till dem och inte tvärtom. Så jag ser det som fullt möjligt att POTM kommer redan på fredag eftersom matcherna i Mars är färdigspelade, finns inget att vänta på för dem.
På tal om det har jag ett angenämt problem. Köpte på mig IF Dendoncker och IF Gillet inför denna POTM. Dendoncker ligger nu på 40k, Gillet på 35k. Båda har ökat med ca 10k sen jag köpte dem. Båda korten kommer rasa till 12-13k om de inte behövs till POTM. Och bli extinct ifall de behövs, tills price range justeras uppåt...
Normalt brukar min strategi vara att köpa 10-20 st av samma kort, sälja 75% av beståndet när priset gått upp och hålla på 25% tills jag har facit. Då är jag garanterad en profit hur det än blir (om inte taxen käkar upp den). Men när jag bara har 1 av ett kort som jag vet antingen kommer bli värdelöst eller bli hypat, då är det klurigt...
Tror ändå jag håller på dem eftersom jag är sugen på POTM Lukaku.