2017-03-18, 23:24
Medlem
Någon som vet om det finns en app eller annat program på datorn där man kan ladda ner alla bilder på en gång? Jag har hittat till Ipad men inget till Android eller pc. Här över 1000 bilder så att spara ner bild för bild känns inte lockande.
Citera
2017-03-19, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spikerman
Du kan kontakta dem via deras officiella facebooksida. https://www.facebook.com/InstagramSvenska/?brand_redir=162454007121996
Jo, men där verkar ju inte få några svar.. man tycker det borde finnas nån support-mail man kan vända sig till..
Citera
2017-03-19, 23:04
Bannlyst
Varför kan jag inte logga in ibland? Står bara "Ett problem inträffade med din förfrågan".
Citera
2017-03-20, 00:12
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxxtothemax
Jo, men där verkar ju inte få några svar.. man tycker det borde finnas nån support-mail man kan vända sig till..
Tyvärr brukar tjänster som Instagram ha dålig support. Google, Twitter, Facebook, etc är väl alla svåra att kontakta. Det skulle väl vara om det finns något formulär man kan fylla i för att rapportera problem, i stil med https://www.facebook.com/help/instagram/372161259539444 Men vet inte om det finns någon kategori som passar detta ändamålet. Dock brukar dessa megaföretagen i min erfarenhet aldrig svara ändå. Känns lite hopplöst. Men det känns ju mest troligt att du blivit avstängd för att ha köpt följare. Dock trodde jag inte det var mot reglerna, men att driva ett bot-konto var. Det kanske var någon algoritm som misstog dig för en bot; känns iof lite brutalt att bli insta-bannad utan förklaring isf.
Citera
2017-03-24, 10:09
Bannlyst
Bara jag som börjar följa randoms ibland? Jag följer 20 st, helt plötsligt följer jag 2 nya från ingenstans. Har de hänt er också?
Citera
2017-03-27, 17:10
Medlem
Vilka anses det "okej" att följa på instagram? behöver mer följare. Kan man tex följa folk från sin gamla gymnasieklass som man knappt snackat med, eller anses det vara efterblivet?
Citera
2017-03-27, 18:03
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstenAttBliVuxen
Vilka anses det "okej" att följa på instagram? behöver mer följare. Kan man tex följa folk från sin gamla gymnasieklass som man knappt snackat med, eller anses det vara efterblivet?
Varför "behöver" du fler följare?
Citera
2017-03-27, 18:04
Medlem
alirahimis avatar
Det är ganska kul att lägga upp sina dikter på instagram.
Använder man hashtags får man ganska många läsare likes och följare.
Skriv på engelska!

Beyonce har väl ganska många följare?
Citera
2017-03-27, 18:05
Medlem
alirahimis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstenAttBliVuxen

jag skule inte följt folk från gymnasiet. Lite skumt tycker jag. Beror också om ni var väldigt bra vänner eller inte.
Citera
2017-03-27, 18:42
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alirahimi
Det är ganska kul att lägga upp sina dikter på instagram.
Använder man hashtags får man ganska många läsare likes och följare.
Skriv på engelska!

Beyonce har väl ganska många följare?
Vad då då? Det är väl bara att kolla själv?
Citera
2017-03-29, 19:52
Medlem
Finns det program som gör att man kan följa låsta användare?
Citera
2017-04-03, 23:55
Medlem
Om jag går in på Kalles profil och kollar igenom vilka han följer/folk som följer honom, är det så att den SENASTE personen (personen som ligger längst upp i listan) är den personen som Kalle senast började följa, samt den personen som är längst upp på listan av personer som följer honom är den senaste personen som började följa honom eller?

Jag har i alla fall uppfattat det så, men om jag kollar igenom Kalles profil så dyker det inte upp någon ny person som han börjat följa, fastän jag ser att följarantalet har ökat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in