2017-03-25, 23:06
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
4) Om du inte vet det så kan du inte skilja på sex och onani vilket betyder att du inte har en aning om vad vi diskuterar. Det förklarar en hel del kring dina felaktiga påståenden.

Det som avgör om man gillar sex är om man gillar att bli penetrerad. Sen spelar det ingen roll om någon kör upp en gurka, en kuk, eller en tentakel i hålen.

Citat:
6) Dom siffrorna har du bara hittat på!

1) Nej siffrorna kommer från den här undersökningen som gjordes av RFSU, Så sällan har svenskarna sex - egentligen

Citat:
RFSU har nu släppt en stor undersökning där närmare 6000 svenskar i åldern 30-69 medverkat. Deltagarna kommer från hela Sverige och ett stort antal rapporterar att de upplever sviktande sexlust.

Citat:
Hela 22 procent säger att de har sex mer sällan än en gång varannan månad.

sifforna finns längst ner i artikeln.

2) Indikerar de här siffrorna att kvinnor är intresserade av sex?

Citat:
8) Så du gillar inte att han tar på dej alltså. Mycket sorgligt.

Det gör inget för mig sexuellt. Men de flesta kvinnor upplever det som äckligt att deras män tar på dem.

Citat:
1. Det stämmer. Ha sex har man bara någon timme, tjäna pengar och leva gör man 8-16 timmar (beroende på vilket flyt man har).

2) Stämmer inte på din man, men han kanske är ett undantag. Jag skulle inte orka fjanta omkring och träna hela dagarna, vad är meningen med det?
När jag har tränat skiten ur mej på ex. en lördageftermiddag vill jag verkligen inte ha sex så du har helt fel.

3) Alla män som haft sex med kvinnor vet att dom gillar sex (vuxna människor). Kvinnor älskar sex och förför män dom tänder på. Har hänt mig otaliga gånger. Sanningen är den att kvinnor är intresserade av sex.

1) Vad ska man med pengar till om man kan få sex?

2) Svara på argumentet har män mer eller mindre energi till sex om de slipper jobba?

3) Kvinnor älskar sex? Titta på undersökningen som jag länkade till. 70% av kvinnorna rapporterar att de någon gång har upplevt problem med sexlusten.
Citera
2017-03-26, 01:04
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det som avgör om man gillar sex är om man gillar att bli penetrerad. Sen spelar det ingen roll om någon kör upp en gurka, en kuk, eller en tentakel i hålen.

Vad ska du då med en man till? Varför betalar du din feta turk att sätta på dej, varför använder du inte bara dina gurkor?

Citat:
1) Nej siffrorna kommer från den här undersökningen som gjordes av RFSU

Ja, och dom visar ju tydligt att kvinnor gillar sex, eller hur?

Citat:
1) Vad ska man med pengar till om man kan få sex?
För att sex kan jag få när jag vill men pengar ger makt och det är mycket häftigare än sex, eller hur?

Citat:
2) Svara på argumentet har män mer eller mindre energi till sex om de slipper jobba?

3) Kvinnor älskar sex? Titta på undersökningen som jag länkade till. 70% av kvinnorna rapporterar att de någon gång har upplevt problem med sexlusten.

2) Nej, det har dom inte, män med meningsfylld tillvaro och stimulerande karriärer har mycket mer lust till sex än män som går och drar benen efter sej, rullar radband på kaféer och inte fyller någon funktion. Vad tror du är det största behovet hos en man? Jo, att känna sej behövd. Din man är fet och likgiltig, han kan omöjligt ligga med dej mer än en gång i halvåret, det är nog därför du inte kan posta något bevis på att ni har sex.

3) Ja, kvinnor älskar sex, alla jag varit med gör det, massor av kvinnor i min omgivning gör det, gör inte du det? Alla människor har någon gång haft problem med sexlusten, även du, eller hur?
Citera
2017-03-26, 08:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vad ska du då med en man till? Varför betalar du din feta turk att sätta på dej, varför använder du inte bara dina gurkor?

Det är mer upphetsande att bli påsatt av en man.

Citat:
Ja, och dom visar ju tydligt att kvinnor gillar sex, eller hur?

1) Nej absolut inte titta på siffrorna igen,

- 2% har sex varje dag.

- 22% har sex mindre än 6 gånger per år.

det finns 10 gånger så många kvinnor som aldrig ligger (i princip) jämfört med kvinnor som gillar sex.

2) Eller ur en mans perspektiv,

- sannolikheten att träffa en kvinna som vill ligga dagligen är 2 på 100.

- sannolikheten att träffa en kvinna som aldrig vill ligga är 1 på 4.

Citat:
För att sex kan jag få när jag vill men pengar ger makt och det är mycket häftigare än sex, eller hur?

Hur skulle det vara häftigare att ha pengar på banken än att få ligga?

Citat:
2) Nej, det har dom inte, män med meningsfylld tillvaro och stimulerande karriärer har mycket mer lust till sex än män som går och drar benen efter sej, rullar radband på kaféer och inte fyller någon funktion. Vad tror du är det största behovet hos en man? Jo, att känna sej behövd. Din man är fet och likgiltig, han kan omöjligt ligga med dej mer än en gång i halvåret, det är nog därför du inte kan posta något bevis på att ni har sex.

1) Att syssla med sina intressen är en meningsfylld tillvaro.

2) WTF är en stimulerande karriär? Du känner inte män som har karriärer eller hur?

3) Sex, sällskap, och eye candy? https://www.youtube.com/watch?v=0RlE1Xw1Hwo

4) Det är mycket bättre för en man att vara behövd för sin kuk än för sin lön.

Citat:
3) Ja, kvinnor älskar sex, alla jag varit med gör det, massor av kvinnor i min omgivning gör det, gör inte du det? Alla människor har någon gång haft problem med sexlusten, även du, eller hur?

1) Om kvinnor älskade sex skulle de ha det varje dag. Average frekvensen för kvinnor med partners ligger på 1 gång per vecka. Hur får du det till att kvinnor älskar sex?

2) Nej jag har aldrig haft problem med sexlusten.
Citera
2017-03-26, 09:38
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
1) Det är mer upphetsande att bli påsatt av en man.

2) Hur skulle det vara häftigare att ha pengar på banken än att få ligga?

3) Att syssla med sina intressen är en meningsfylld tillvaro.

4) WTF är en stimulerande karriär? Du känner inte män som har karriärer eller hur?

5) Det är mycket bättre för en man att vara behövd för sin kuk än för sin lön.

1) Men ingen kvinna vill ju ha en fet 40+ man som är äcklig påstår du, varför är du då ihop med honom?

2) Handlar inte bara om pengar, men du är ju inte en man så du kan aldrig förstå. En riktig man förstår men det är ju inte din man, obviously.

3) Och vad är det för intressen menar du förutom att fika, rulla radband och köra upp gurkor i röven?

4) Om du bara visste så skulle du inte fråga. Min karriär överstiger din förmåga att förstå då varken du eller din man har någon.

5) Nu spelar du bara dum, sex är sekundärt, att vara behövd ligger på ett helt annat plan. Se på alla lyckade män, varför tror du att dom inte pensionerar sig vid 40 års ålder?
Citera
2017-03-26, 10:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Men ingen kvinna vill ju ha en fet 40+ man som är äcklig påstår du, varför är du då ihop med honom?

2) Handlar inte bara om pengar, men du är ju inte en man så du kan aldrig förstå. En riktig man förstår men det är ju inte din man, obviously.

3) Och vad är det för intressen menar du förutom att fika, rulla radband och köra upp gurkor i röven?

4) Om du bara visste så skulle du inte fråga. Min karriär överstiger din förmåga att förstå då varken du eller din man har någon.

5) Nu spelar du bara dum, sex är sekundärt, att vara behövd ligger på ett helt annat plan. Se på alla lyckade män, varför tror du att dom inte pensionerar sig vid 40 års ålder?

1) För att få ligga? Duh.

2) Jag förstår precis du är en girig kvinna som vill bli försörjd.

4) Alla i min familj och många av mina bekanta har karriär så lol.

5) Kvinnor behöver män för sex eller pengar. Så om sex är sekundärt är det mannens inkomst som kvinnan är ute efter.

6) En lyckad man pensionerar sig vid 20 för att han får en kvinna som tar hand om honom.

7) Svara på frågan är man intresserad av sex om man ligger 1 gång per vecka?
Citera
2017-03-26, 10:45
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
1) För att få ligga? Duh.

2) Jag förstår precis du är en girig kvinna som vill bli försörjd.

4) Alla i min familj och många av mina bekanta har karriär så lol.

5) Kvinnor behöver män för sex eller pengar. Så om sex är sekundärt är det mannens inkomst som kvinnan är ute efter.

6) En lyckad man pensionerar sig vid 20 för att han får en kvinna som tar hand om honom.

7) Svara på frågan är man intresserad av sex om man ligger 1 gång per vecka?

1) Med en fet äcklig gubbe?

2) Oj, försvann argumenten, inser du nu att du haft fel hela tiden?

4) Förutom du och din man och din far. Men ni är ju undantag lol ni lever ju alla på din mors pengar har du sagt. Så, vad tror du det innebär för en riktig man att leva i en mycket lyckad karriär?

5) Kvinnor i västvärlden har egna pengar och dom behöver ingen man att försörja dom, samma är det för män. Sedan är män mer hungriga på makt, karriär, det vet du också, eller hur?

6) Så varför pensionerar sig inga riktiga män vid 20 års ålder då? Bara kriminella, loosers, drogberoende och riff raff gör det.

Så, sanningen kvarstår, både män och kvinnor är intresserade av sex, dina argument håller ingenstans.
Citera
2017-03-26, 10:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Med en fet äcklig gubbe?

2) Oj, försvann argumenten, inser du nu att du haft fel hela tiden?

4) Förutom du och din man och din far. Men ni är ju undantag lol ni lever ju alla på din mors pengar har du sagt. Så, vad tror du det innebär för en riktig man att leva i en mycket lyckad karriär?

5) Kvinnor i västvärlden har egna pengar och dom behöver ingen man att försörja dom, samma är det för män. Sedan är män mer hungriga på makt, karriär, det vet du också, eller hur?

6) Så varför pensionerar sig inga riktiga män vid 20 års ålder då? Bara kriminella, loosers, drogberoende och riff raff gör det.

Så, sanningen kvarstår, både män och kvinnor är intresserade av sex, dina argument håller ingenstans.

1) Min man är ganska attraktiv jag har jämfört med andra män.

2) Hur är det häftigare att ha pengar på banken än att ha sex?

4) Min far var professor. En karriär innebär att man jobbar 50-60 timmars veckor, reser i jobbet, och inte har tid för sin familj fram till pensionen.

5) Då kan kvinnor skaffa en toy boy för sexet eller hur? Så varför är det så få kvinnor som försörjer sina män nu när kvinnor har egna pengar?

6) Det finns en social förväntning på att män ska vara framgångsrika annars är de losers. Varför är inte kvinnor losers om de inte har en framgångsrik karriär?

7) Är kvinnor intresserade av sex om de har bara har sex 1 gång per vecka?
Citera
2017-03-26, 10:58
Medlem
Intressant att man ens diskuterar frågan. Ingen hade väl någonsin skrivit en rubrik om att män inte är intresserade av sex. Finns såklart en skillnad. För killar har kvinnan alltid varit ett mysterium, gillar hon det eller inte? Njuter hon på riktigt i filmen eller inte? Kan en prostituerad tycka det är skönt? Är det inte drömmen att få betalt för sex? Ställer tjejen jag ligger med bara upp? Kan dom inte bara gilla det, vi vill ju att tjejer ska njuta! Fan vad tjejer är jobbiga! Vad gäller männen finns inget mysterium, dom gillar det, älskar det, det viktigaste i livet. Enkelt, tydligt och rakt!
Citera
2017-03-26, 11:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Intressant att man ens diskuterar frågan. Ingen hade väl någonsin skrivit en rubrik om att män inte är intresserade av sex. Finns såklart en skillnad. För killar har kvinnan alltid varit ett mysterium, gillar hon det eller inte? Njuter hon på riktigt i filmen eller inte? Kan en prostituerad tycka det är skönt? Är det inte drömmen att få betalt för sex? Ställer tjejen jag ligger med bara upp? Kan dom inte bara gilla det, vi vill ju att tjejer ska njuta! Fan vad tjejer är jobbiga! Vad gäller männen finns inget mysterium, dom gillar det, älskar det, det viktigaste i livet. Enkelt, tydligt och rakt!

1) Män har en massa fantasier om kvinnor.

2) Om en kvinna gillar sex är det lika rakt på sak som för män.

3) Kvinnor njuter inte av att ha sex med män. Kvinnor njuter av att äta och shoppa det är kvinnors version av sex.
Citera
2017-03-26, 13:38
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
1) Min man är ganska attraktiv jag har jämfört med andra män.

2) Hur är det häftigare att ha pengar på banken än att ha sex?

4) Min far var professor. En karriär innebär att man jobbar 50-60 timmars veckor, reser i jobbet, och inte har tid för sin familj fram till pensionen.

5) Då kan kvinnor skaffa en toy boy för sexet eller hur? Så varför är det så få kvinnor som försörjer sina män nu när kvinnor har egna pengar?

6) Det finns en social förväntning på att män ska vara framgångsrika annars är de losers. Varför är inte kvinnor losers om de inte har en framgångsrik karriär?
1) Du tycker ju feta gubber över 40 är äckliga, hur kan du då tycka att din man är attraktiv?

2) Jag pratar om makt och karriär, pengarna får man på köpet. Riktiga män är tävlingsinriktade, exklusive din man, obviously.

3) Svara på frågan, vad är det för intressen menar du förutom att fika, rulla radband och köra upp gurkor i röven?

4) Då var din far en misslyckad man enligt dej. Sedan tycker jag professorer är väldigt grå, trista och intetsägande men visst finns det några få undantag.

5) varför skaffa sej en toy boy eller sugar babe när man kan ha friends with benefits eller en sambo/maka/make som är lika framgångsrik som en själv. Win win situation.

6) För kvinnor är inte tävlingsinriktade på samma sätt som män, eller hur?
Citera
2017-03-26, 14:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Du tycker ju feta gubber över 40 är äckliga, hur kan du då tycka att din man är attraktiv?

2) Jag pratar om makt och karriär, pengarna får man på köpet. Riktiga män är tävlingsinriktade, exklusive din man, obviously.

3) Svara på frågan, vad är det för intressen menar du förutom att fika, rulla radband och köra upp gurkor i röven?

4) Då var din far en misslyckad man enligt dej. Sedan tycker jag professorer är väldigt grå, trista och intetsägande men visst finns det några få undantag.

5) varför skaffa sej en toy boy eller sugar babe när man kan ha friends with benefits eller en sambo/maka/make som är lika framgångsrik som en själv. Win win situation.

6) För kvinnor är inte tävlingsinriktade på samma sätt som män, eller hur?

1) Min man är inte en fet gubbe över 40? Sluta vara avundsjuk.

2) Makt över vad? Menar du att karriär (alltså att jobba) är bättre än sex? Det är bara nördar som tävlar på sina jobb.

4) Wuuut? Min far jobbade bara 3 dagar i veckan och var otrogen mot min mamma.

5) För att man får mer sex? Om man själv är framgångsrik behöver man inte en framgångsrik man. Hela poängen är att byta framgång mot sex. Så varför byter inte framgångsrika kvinnor framgång mot sex? Det är vad män gör.

6) Så för att "män är tävlingsinriktade" är de losers om de pensionerar sig vid 20. Men kvinnor är inte losers om de pensionerar sig vid 20 för att de är inte tävlingsinriktade?

7) Sluta undvika frågan är kvinnor intresserade av sex om de ligger 1 gång per vecka?
Citera
2017-03-26, 14:51
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Min man är inte en fet gubbe över 40? Sluta vara avundsjuk.

2) Makt över vad? Menar du att karriär (alltså att jobba) är bättre än sex? Det är bara nördar som tävlar på sina jobb.

4) Wuuut? Min far jobbade bara 3 dagar i veckan och var otrogen mot min mamma.

5) För att man får mer sex? Om man själv är framgångsrik behöver man inte en framgångsrik man. Hela poängen är att byta framgång mot sex. Så varför byter inte framgångsrika kvinnor framgång mot sex? Det är vad män gör.

6) Så för att "män är tävlingsinriktade" är de losers om de pensionerar sig vid 20. Men kvinnor är inte losers om de pensionerar sig vid 20 för att de är inte tävlingsinriktade?

7) Sluta undvika frågan är kvinnor intresserade av sex om de ligger 1 gång per vecka?
Enligt era tidigare publicerade bilder är han en liten hårig fetknopp, påfallande lik Ron Jeremy. Du påstår dig vara kring 35 vilket gör det rimligt att han är 40+.

Hur kan du vara framgångsrik? Du och parasitmaken lever på dina pärons pengar enligt egen utsago. Ingen av er arbetar. Ni kunde lika gärna vara ensamkommande flyktingbarn med helskägg eller tiggande, rumänska zigenare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in