Citat:
Det som avgör om man gillar sex är om man gillar att bli penetrerad. Sen spelar det ingen roll om någon kör upp en gurka, en kuk, eller en tentakel i hålen.
1) Nej siffrorna kommer från den här undersökningen som gjordes av RFSU, Så sällan har svenskarna sex - egentligen
Citat:
RFSU har nu släppt en stor undersökning där närmare 6000 svenskar i åldern 30-69 medverkat. Deltagarna kommer från hela Sverige och ett stort antal rapporterar att de upplever sviktande sexlust.
Citat:
Hela 22 procent säger att de har sex mer sällan än en gång varannan månad.
sifforna finns längst ner i artikeln.
2) Indikerar de här siffrorna att kvinnor är intresserade av sex?
Citat:
Det gör inget för mig sexuellt. Men de flesta kvinnor upplever det som äckligt att deras män tar på dem.
Citat:
1. Det stämmer. Ha sex har man bara någon timme, tjäna pengar och leva gör man 8-16 timmar (beroende på vilket flyt man har).
2) Stämmer inte på din man, men han kanske är ett undantag. Jag skulle inte orka fjanta omkring och träna hela dagarna, vad är meningen med det?
När jag har tränat skiten ur mej på ex. en lördageftermiddag vill jag verkligen inte ha sex så du har helt fel.
3) Alla män som haft sex med kvinnor vet att dom gillar sex (vuxna människor). Kvinnor älskar sex och förför män dom tänder på. Har hänt mig otaliga gånger. Sanningen är den att kvinnor är intresserade av sex.
2) Stämmer inte på din man, men han kanske är ett undantag. Jag skulle inte orka fjanta omkring och träna hela dagarna, vad är meningen med det?
När jag har tränat skiten ur mej på ex. en lördageftermiddag vill jag verkligen inte ha sex så du har helt fel.
3) Alla män som haft sex med kvinnor vet att dom gillar sex (vuxna människor). Kvinnor älskar sex och förför män dom tänder på. Har hänt mig otaliga gånger. Sanningen är den att kvinnor är intresserade av sex.
1) Vad ska man med pengar till om man kan få sex?
2) Svara på argumentet har män mer eller mindre energi till sex om de slipper jobba?
3) Kvinnor älskar sex? Titta på undersökningen som jag länkade till. 70% av kvinnorna rapporterar att de någon gång har upplevt problem med sexlusten.