2017-03-21, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.
Jag blir väldigt konfunderad över hur det är möjligt att du kan vara helt bombsäker på att GS förekommer, men medger samtidigt att det inte går att bevisa. Hur funkar det?
Det är omöjligt att skilja detta från någon som lider av paranoida vanföreställningar utan sjukdomsinstinkt.
I mina öron låter det absurt att man påstår sig veta något helt säkert och samtidigt medger att det inte går att bevisa förekomsten av det. I vanliga fall brukar man ju ha vetskap om saker och ting just p g a bevis menar jag.

Hur vet du att du inte lider av exempelvis paranoida vanföreställningar? Har du kollat upp detta?
Jag vet att en del menar att metoden som gangstalkarna använder går ut på att det ska se ut just som paranoida vanföreställningar, men då är ju frågan hur ni kan veta detta? Måste ju vara helt omöjligt att veta om det inte ens hypotetiskt går att bevisa att så är fallet.

Att det förekommer är jag säker på efftersom jag dels känner till vissa personer
som ägnar sig åt detta, samt att jag sett det på nära håll.

Jag säger inte att det inte går att bevisa, men det är inte helt enkelt.
Att ha en dold kamera hade varit praktiskt rent generellt för
att kunna bevisa förekomsten. Problemet med dold kamera och att bevisa på så vis
är ju att inte ens det är ett konkret bevis alltid. Kan lätt bli så att fel personer blir
uthängda, eller att en polare medvetet blir filmad för att bevisa förekomsten.

Gangstalking är ett känsligt ämne. Jag kan bevisa ett och annat, men väljer att
inte göra det.
Att bevisa att det existerar kräver att berätta mera inriktat kring hur det fungerar.
Även om det på såvis kan bli bevisat så blir det på samma gång för mycket info, som
jag inte tycker att alla ska ha tillgång av...
Citera
2017-03-22, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Att det förekommer är jag säker på efftersom jag dels känner till vissa personer

att kunna bevisa förekomsten. Problemet med dold kamera och att bevisa på så vis
är ju att inte ens det är ett konkret bevis alltid. Kan lätt bli så att fel personer blir

inte göra det.
Att bevisa att det existerar kräver att berätta mera inriktat kring hur det fungerar.
Även om det på såvis kan bli bevisat så blir det på samma gång för mycket info, som

Din idiot, försöker du spela viktig.

Om du sitter på avgörande bevis så är det klart att du måste redovisa detta, hur tror du annars att en diskussion ska gå till.

Om du nu inte vågar stå för det du vet varför skriver du här överhuvudtaget.

Fram med bevisen eller kryp tillbaks till din hemlighetsgrotta.
Senast redigerad av Hallowen 2017-03-22 kl. 08:30.
Citera
2017-03-22, 09:16
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:

inte göra det.

Men sluta trolla och lura in trådskaparen att det förekommer. Visste du det så hade du sagt det. Att Jehovas och andra kristna sekter och ev. några arbetslösa f.d poliser irrar omkring och spanar på misstänkta brottslingar är ju en sak men i större skala NEJ. För det kostar pengar och skulle det förekomma så skulle det vara ofredande och skulle leda till avsked vid avslöjande så...på frivillig basis av några arbetslösa töntar men annars NEJ. Har du något annan åsikt så sluta prata i nattmössan och ha belägg för det du säger.
Citera
2017-03-22, 13:09
Medlem
Citat:
Varför ska någon tro på det? Finns absolut ingen anledning alls för någon att tro på vad du säger om du inte presenterar bevis, eller hur?

Citat:

inte göra det.
Aha, nu är det att du inte vill bevisa.

Du är en lögnhals, punkt slut.
Citera
2017-03-22, 13:28
Medlem
Gängstalking. Tja- Se på Expo. Stalking av oliktänkare är det enda de sysslar med.
Citera
2017-03-22, 13:54
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Varför ska någon tro på det? Finns absolut ingen anledning alls för någon att tro på vad du säger om du inte presenterar bevis, eller hur?

Aha, nu är det att du inte vill bevisa.

Du är en lögnhals, punkt slut.

Fast är man övertygad, eller har faktisk vetskap, om att det förekommer ligger det nog i sakens natur att man inte skulle vilja gå i clinch med enbart ett fåtal bevis på hand, eller hur?
Citera
2017-03-22, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Fast är man övertygad, eller har faktisk vetskap, om att det förekommer ligger det nog i sakens natur att man inte skulle vilja gå i clinch med enbart ett fåtal bevis på hand, eller hur?

Vart har personen påstått att han enbart har ett fåtal bevis?
Och nej, jag kan inte se någon anledning till att inte presentera bevisen om de faktiskt existerar. Bara ett enda belägg som på ett minimalt sätt pekar på att GS förekommer vore helt fantastiskt. Särskilt med tanke på att det inte finns några bevis att tillgå någonstans. Tvärtom pekar väldigt mycket på att GS inte förekommer.
Citera
2017-03-22, 14:43
Medlem
Citat:
Vart har personen påstått att han enbart har ett fåtal bevis?
Och nej, jag kan inte se någon anledning till att inte presentera bevisen om de faktiskt existerar. Bara ett enda belägg som på ett minimalt sätt pekar på att GS förekommer vore helt fantastiskt. Särskilt med tanke på att det inte finns några bevis att tillgå någonstans. Tvärtom pekar väldigt mycket på att GS inte förekommer.

Ingen har påstått det men det kan vara ett av skälen till stt hen kanske inte vill redovisa dem. Ett annat kan vara att hen är bekant med utföraren och tycker TI förtjänat det. Det kan finnas ett otal skäl till att man inte outar allt man vet.

Jag vet inte att det skulle vara så "fantastiskt" om någon ev. hade belägg för det, det som beskrivs som GS är sådant man väl vet har förekommit i stater som inte brukar betraktas som stater som sätter principer som rättssäkerhet särskilt högt.

Bl. a. stater som nu ingår i vårt genomtrevliga myspysiga EU.
Citera
2017-03-22, 15:15
Medlem
Citat:
Ingen har påstått det men det kan vara ett av skälen till stt hen kanske inte vill redovisa dem. Ett annat kan vara att hen är bekant med utföraren och tycker TI förtjänat det. Det kan finnas ett otal skäl till att man inte outar allt man vet.

Ytterligare ett skäl till att personen inte vill presentera sina hypotetiska bevis - som dessutom är mer sannolikt - är att bevisen inte existerar.

Citat:
Jag vet inte att det skulle vara så "fantastiskt" om någon ev. hade belägg för det, det som beskrivs som GS är sådant man väl vet har förekommit i stater som inte brukar betraktas som stater som sätter principer som rättssäkerhet särskilt högt.

Bl. a. stater som nu ingår i vårt genomtrevliga myspysiga EU.
När jag talar om GS så utgår jag ifrån det som beskrivs i den här tråden. Dvs bland annat science fiction-vapen, röster i huvudet, folk som hostar etc. Sådant som är identiskt med diagnosen paranoida vanföreställningar.
Citera
2017-03-22, 17:16
Medlem
Citat:
Ytterligare ett skäl till att personen inte vill presentera sina hypotetiska bevis - som dessutom är mer sannolikt - är att bevisen inte existerar.

När jag talar om GS så utgår jag ifrån det som beskrivs i den här tråden. Dvs bland annat science fiction-vapen, röster i huvudet, folk som hostar etc. Sådant som är identiskt med diagnosen paranoida vanföreställningar.

Det mest fantastiska som beskrivs i tråden har jag svårt att anta för sant, men jag är inte säker på att det skulle vara extremt personalkrävande eller dyrt om tekniskt kynnande som krävs finns.
Men sedan kan man ju också konstatera att det förekommer att andra inför någon pekas ut som sinnessjuka med vanföreställningar utan att de är det. Kan inte du bevisa att varje postare som ev tror GS förekommer är sinnessjuk så kanske du, madtop, halloween etc. helt enkelt ska sluta säga det. Om du nu vill hålla dig till din egen standard. För är det så att du kan bevisa att de är sinnessjuka så är det väl sannolikt att du begår ett allvarligt sekretessbrott, att du helt enkelt är en kriminell lowlife. Hur du än vänder dig har du röven bak.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2017-03-22 kl. 17:19.
Citera
2017-03-22, 18:10
Medlem
Citat:
Det mest fantastiska som beskrivs i tråden har jag svårt att anta för sant, men jag är inte säker på att det skulle vara extremt personalkrävande eller dyrt om tekniskt kynnande som krävs finns.
Men sedan kan man ju också konstatera att det förekommer att andra inför någon pekas ut som sinnessjuka med vanföreställningar utan att de är det. Kan inte du bevisa att varje postare som ev tror GS förekommer är sinnessjuk så kanske du, madtop, halloween etc. helt enkelt ska sluta säga det. Om du nu vill hålla dig till din egen standard. För är det så att du kan bevisa att de är sinnessjuka så är det väl sannolikt att du begår ett allvarligt sekretessbrott, att du helt enkelt är en kriminell lowlife. Hur du än vänder dig har du röven bak.
Det där är en vanlig undanflykt som Säpo brukar använda sig av – att skylla på att sekretessregler hindrar dem från att ställa frågor till mig i riktiga världen (dvs. inte via dubbelspråk). Det är lätt att såga det argumentet. Det är nämligen lika olagligt att bryta mot sekretessen i hemlighet som att göra det öppet, och jag har redan meddelat polisen om läckorna.

Dessutom har Säpo vid flera tillfällen diskuterat utredningen IRL med flera personer, inget hindrar dem att göra det med mig också. Men de väljer att skylla ifrån sig på onda polisen som sätter käppar i hjulet. Vill de ha information från mig så har det aldrig varit enklare. Allt de behöver göra är att fråga.
Citera
2017-03-22, 18:45
Medlem
Harfagers avatar
Det är klart att de som använder https://en.wikipedia.org/wiki/Zersetzung Zersetzung har ett stort intresse utav att tysta ner detta hemliga som "inte " sker i Sverige .
Många jag sett har haft en eller flera defekter synligt så förmodligen har stackarna värvats för att de gärna vill känna sig som mobbarna ( inte alla men man ser att vissa kan inte haft det lätt i livet, speciellt i skolan , elakt nog och blir lätt byten för dessa insmickrande personer som blir jätte glada att de slipper göra sitt jobb genom att någon menlös ställer upp och gör det åt dem ) och skulle göra allt för att inte bli avslöjade , vilket inbegriper att sitta och skriva på öppna forum mot de som säger något.

Att någon som ser UFO:n och hör röster hoppas att det är yttre påverkan är mänskligt, och de kan dra sig till sådana förslag, men utnyttjas snabbt av de som trakasserar vittnen här anonymt. (Då jag får detta till domstol och någon skulle yttra sig öppet för mig på så sätt så skulle jag direkt anmäla kränkning förtal och rättsövergrepp.) Så rådet är kamera , gärna i glasögon. utöver den som du har i mobilen och ljudinspelaren plus larm hemma dels vanliga men även mekaniska som ni kan se om någon varit inne hos er ,utöver dagbok .

Att föra dagbok kan tyckas krångligt men börja med att skriv vädret varje dag så att ni inte glömmer . Behövs bara " soligt + 20 grader " och sedan kort om det hänt något som kan passa in i trakasserierna .

Jag har varit med om detta 20 år och att de inte skulle göra det mot någon annan förefaller helt uteslutet. Jag har ju det flesta namnen och vad de påstod sig vilja i början och sedan kunnat knyta dem till varandra dels via sökningar på nätet , hade de bara kört på så hade man fått söka i sin historia vilket jag själv såg 18 år senare det egentliga skälet = en utredning med många miljoner i belöning.
Senast redigerad av Harfager 2017-03-22 kl. 18:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in