2017-02-27, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Om jag inte missförstod deras hemsida helt så är det 30-dagars gilghetstid på kontantkorten också.
Telia har på sina abonnemang att surfen du inte använder går över till nästa månad, dock är priset hos Telia betydligt dyrare, möjligtvis att detta även gäller hos halebop men tror deras mobila bredbandsutbud är sisådär.

Nådde fram till båda deras support till slut, stämmer det du säger. Hallon verkade bra på papper men får bli halebop istället, praktiskt med sparad surf när man knappt ringer och smsar ändå.
Citera
2017-02-27, 23:58
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitroken
Någon som har numret till dem?

De har inte nummer, precis som comviq och resten av mini"operatörerna". Vill man snåla så kan man väl åtminstonde unna sig halebop så man har bra täckning och kan få snabb service i teliabutiker. Väl värt.
Citera
2017-03-03, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
De har inte nummer, precis som comviq och resten av mini"operatörerna". Vill man snåla så kan man väl åtminstonde unna sig halebop så man har bra täckning och kan få snabb service i teliabutiker. Väl värt.

Nja, där har du fel min vän

Har själv nummer till Comviqs kundtjänst, Halebop kundtjänst!
Så visst har dessa mini operatörer nummer, men de vill inte man ska ha den!

Sen för min del, tycker jag Hallon är bra för deras utlandspriser passar mig perfekt!
Citera
2017-03-03, 13:18
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ja eller Fello billiga och snabb support! Skickade ett e-mail en söndag förmiddag och fick svar inom en timme det kallar jag service!
Citera
2017-03-06, 10:21
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Ja eller Fello billiga och snabb support! Skickade ett e-mail en söndag förmiddag och fick svar inom en timme det kallar jag service!

Skaffade också Fello i höstas. Absolut den bästa operatör jag haft de senaste 25 åren!

Allt fungerar mycket bra. Dessutom intelligent personal.
Citera
2017-03-10, 20:52
Medlem
DarkOceans avatar
Var så nära att beställa men som tur var såg jag att dom har samma nät som tre, ush vilket helvete jag hade att bli av med dom, stod i butiken och kunde bevisa mitt i centrum att jag inte hade täckning
Citera
2017-03-11, 01:31
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkOcean
Var så nära att beställa men som tur var såg jag att dom har samma nät som tre, ush vilket helvete jag hade att bli av med dom, stod i butiken och kunde bevisa mitt i centrum att jag inte hade täckning

Vilket område pratar vi?
Citera
2017-03-19, 17:15
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Nja, där har du fel min vän

Har själv nummer till Comviqs kundtjänst, Halebop kundtjänst!
Så visst har dessa mini operatörer nummer, men de vill inte man ska ha den!

Sen för min del, tycker jag Hallon är bra för deras utlandspriser passar mig perfekt!

Jaså, så de har alltså båda telefon där kunder kan ringa in med allmäna frågor trots att de faktiskt inte har det? Låter väldigt konstigt att ha en växel igång som man samtidigt försöker hålla så hemlig som möjligt så ingen kan nyttja den.

Du får jättegärna berätta hur man ringer upp dom och vad de kan hjälpa dig med
Citera
2017-03-19, 20:30
Medlem
Citat:
Jaså, så de har alltså båda telefon där kunder kan ringa in med allmäna frågor trots att de faktiskt inte har det? Låter väldigt konstigt att ha en växel igång som man samtidigt försöker hålla så hemlig som möjligt så ingen kan nyttja den.

Du får jättegärna berätta hur man ringer upp dom och vad de kan hjälpa dig med

Jobbade på Tele2 innan, och Comviq och Tele2 är samma bolag typ. Vi hade hotline nr så vi kom fram direkt
Citera
2017-03-19, 21:40
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Jobbade på Tele2 innan, och Comviq och Tele2 är samma bolag typ. Vi hade hotline nr så vi kom fram direkt

Jag är väl medveten om att tele2 och comviq är samma bolag precis som telia och halebop. Är fortfarande nyfiken på vilken hemlig kundtjänst man kan ringa som kund för att få hjälp på telefon. Att ni hade ett "hotlinenummer" som anställda är något helt annat.
Citera
2017-03-21, 22:38
Medlem
Citat:
Jag är väl medveten om att tele2 och comviq är samma bolag precis som telia och halebop. Är fortfarande nyfiken på vilken hemlig kundtjänst man kan ringa som kund för att få hjälp på telefon. Att ni hade ett "hotlinenummer" som anställda är något helt annat.

https://www.comviq.se/kundservice/artikel/817455#!
Citera
2017-03-21, 23:09
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
https://www.comviq.se/kundservice/artikel/817455#!

Kalas, det var mer än jag visste om comviq. Och hur är det med halebop?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in