2017-03-21, 11:51
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Anledningen till ökningen i pris är att de gröna korten inte finns i paket längre. De försvann igår 19.00 även fast att SBCerna pågår i 24h till. Så det gröna korten är nu price fixade, vet inte hur många som köper de nu såhär sent egentligen. Men det är konstigt av EA att skapa en sån situation där kort som inte längre finns i paket har en vital roll i en SBC..

Det hade jag missat! Tack för info. Så urbota dumt av EA. Då är det ju bara glömma de SBCerna, även om jag inte hade några större planer på att göra dem.
Citera
2017-03-21, 11:57
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Jag vill utveckla mitt FUT-spelande. Idag spelar jag i princip bara matcher och gör ingenting annat. Skulle vilja börja jobba lite på marknaden som många av er här inne gör. Känns som spelet skulle kunna bli roligare, samt att man får en större bank och sånt skadar aldrig.

Finns det några grundläggande grejer folk går efter? Jag har ju ingen koll alls och bara 50k att röra mig med. Svårt att hitta någonstans att börja.

För 50k hade jag nog börjat med IF-trading. Försök buda hem billiga IF - t.ex. Ivan Cuellar för så nära 10k du kan. Sen sälja för typ 12k. Inte mycket, men en vinst på varje försäljning med 1.4k iaf.

Passa på att sälja allt du har i klubben med som du inte använder - chem styles, squad fitness, med mera. Ger en del cash och med mer kapital kan du göra fler affärer.
Citera
2017-03-21, 12:47
Medlem
Du kanske får rätt om Bailly M4sta. Sitter o checkar hans pris, uppe på 105k bin nu

Hade vart surt o se han sticka iväg till 150k

109k nu
Senast redigerad av hjeaeee 2017-03-21 kl. 12:52.
Citera
2017-03-21, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Du kanske får rätt om Bailly M4sta. Sitter o checkar hans pris, uppe på 105k bin nu

Hade vart surt o se han sticka iväg till 150k

109k nu

125k nu
Citera
2017-03-21, 13:40
Medlem
Vad är det för ESL cup man kan ansluta till på PS? Kan någon förklara?
Citera
2017-03-21, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
125k nu

Det var nog där man skulle sålt, nere igen nu på 110k.

Btw nån som vet hur man får tillbaks standardinställningarna på kontrollen? Gick in i en match o hade tacklingar på rund, skott på fyrkant etc. Måste väl finnas ett enkelt sätt att få tillbaks allt på standard?
Citera
2017-03-21, 13:59
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Det var nog där man skulle sålt, nere igen nu på 110k.

Btw nån som vet hur man får tillbaks standardinställningarna på kontrollen? Gick in i en match o hade tacklingar på rund, skott på fyrkant etc. Måste väl finnas ett enkelt sätt att få tillbaks allt på standard?

Startmenyn -> anpassa -> inställningar -> Anpassa styrningen.
Citera
2017-03-21, 14:38
Medlem
Jaha boys, då har man varit borta ett tag för man haft fullt upp med annat.
Fattas nu cirka 200k för att kunna köpa Ronaldo, några bra investeringstips att dela med er av?
Citera
2017-03-21, 14:41
Medlem
ItsmeGlenns avatar
sitter på 120k över och vill börja trading , några säkra kort ?? läste något om Ivan cuellar här kändes inte direkt vattentätt ...någon som är kung på på marknaden som kan tipsa lite? ser tex att vissa spelare man använder i liga sbcs bytt klubb osv finns det någon guldgruva där ute ? skriv till glenn privat.
Citera
2017-03-21, 14:49
Medlem
Herculandes avatar
Så skönt att straffsparksvisaren tagits bort från FUT Champs! Jag har aldrig fått ha den visaren, utan alltid kört utan, vilket jag känt varit orättvist.

Men jag vinner 4/5 straffsparksläggningar så ni som känner panik, när ni väl fått grepp om det så kommer ni slå straffarna lika bra som när pilen finns där!
Citera
2017-03-21, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Jaha boys, då har man varit borta ett tag för man haft fullt upp med annat.
Fattas nu cirka 200k för att kunna köpa Ronaldo, några bra investeringstips att dela med er av?

köp 20 sif boudebouz för 16k typ..sälj för 23-24
Citera
2017-03-21, 15:30
Medlem
sonofnatures avatar
Verkligen inne i en bra form igen. Lyckades gå från div 2 till 6. Nu uppe på 3 igen med bara 2 förluster de senaste 19 matcher.

Vet att ej 3 e så bra. Men va fan e ju glad man slapp åka ner till 7 liksom. Det va nära 😂

Men 5-6 å e svårare än 4.
Antagligen många som gör nya klubbar ofta eller nya konton.

Mitt lag e väldigt billigt. Spelar med pl nu från serie a. Saknar dock serie a.

Tycker ni det e värt å ha 2 st lag ?
Gillar pl laget förmycket för att sälja ! Det e väldigt billigt men funkar perfekt.

Säger det igen - bony alltså ! Prova han . Billig å sjukt bra. Ge han några matcher dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in