2017-03-20, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Att hon vill ha öppen förhandling, är det för att hon vill visa ånger, eller inser hon hur djupt ner i skiten hon sitter och tänker "detta är min sista chans att få bekräftelse och uppmärksamhet"?

Förmodligen en strategi i hennes manipulativa agerande. Vi kan nog räkna med att det kommer flera utspel när väl rättegången startar.
Citera
2017-03-20, 17:33
Medlem
Men kära nån - visst sjutton ser hon gravid ut på pixlade bilden på vlt?!
Citera
2017-03-20, 17:38
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Lite mer:

42-åringen: "Det är en olyckshändelse"
"Den 42-åriga kvinnan har svårt att förstå varför åklagaren begär henne häktad för fler brott, och hon förnekar fortfarande att exmakens död var annat än en olyckshändelse. Det säger Amanda Hikes, som försvarar 42-åringen, som nu delgivits misstanke om en rad brott."

Häromdagen var det en häxprocess. Nu är det en olyckshändelse. Vad kommer härnäst?

Förväntat från JM och advokaten, det är den enda linje de kan ta i det läge fallet har hamnat för JM, neka i sten och hoppas på det bästa.
Citera
2017-03-20, 17:43
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moms

Hon ÄR lite småfet även på tidigare foton
Citera
2017-03-20, 17:48
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:

Jag gissar att du tänker på den här bilden?

https://images.mmcloud.se/api/v1/images/893bac44-5ab7-5520-a88a-6cac8d3fd36b/600.jpg

Antingen har du rätt eller så är häktesmaten ännu bättre än vad jag trodde...

Citera
2017-03-20, 17:51
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Hon ÄR lite småfet även på tidigare foton

Brist på motion är nog den enkla förklaringen, hon sitter väl inlåst 23 timmar per dygn har jag för mig, en timmes vistelse i rastburen är väl vad de får.
Citera
2017-03-20, 17:57
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Förväntat från JM och advokaten, det är den enda linje de kan ta i det läge fallet har hamnat för JM, neka i sten och hoppas på det bästa.

Jag är en oförbätterlig optimist, så jag hoppas att JJ ska erkänna och berätta allt.
Jag tror dessutom att det vore det bästa för honom. Om han erkänner och lyckas övertyga rätten om att han blivit manipulerad och att han är ångerfull så tror jag att han kan komma undan med ett straff så att han är ute innan hans barn blivit vuxen. Kanske kan han få hjälp med att lära sig att hantera sina svårkontrollerade ilskeattacker i fängelset...

Citera
2017-03-20, 18:02
Medlem
Citat:

Va det inte denna kvinnan som hade sexuella relationen med flyktingarna och nu börjar magen komma?
Citera
2017-03-20, 18:08
Medlem
ArseneLupins avatar
Citat:
I så fall har hon varit gravid sedan augusti 2016. https://x.cdn-expressen.se/images/e6/e6/e6e680b09bfe4b94854796831ca45cba/16x9/680.jpg
Citera
2017-03-20, 18:08
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Jag är en oförbätterlig optimist, så jag hoppas att JJ ska erkänna och berätta allt.
Jag tror dessutom att det vore det bästa för honom. Om han erkänner och lyckas övertyga rätten om att han blivit manipulerad och att han är ångerfull så tror jag att han kan komma undan med ett straff så att han är ute innan hans barn blivit vuxen. Kanske kan han få hjälp med att lära sig att hantera sina svårkontrollerade ilskeattacker i fängelset...

Hoppet är ju det sista som överger människan men jag tror din förhoppning kommer på skam, JJ kommer troligen fortsätta att neka och att JM skulle tillstå något anser jag vara helt uteslutet.
Citera
2017-03-20, 18:45
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Tippar på trillingar.
Citera
2017-03-20, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Tippar på trillingar.
Men alltså!!!
Då och då har hennes figur kommenterats - redan tidigt, medan hon var hyfsat slank faktiskt.
Vad säger det om kommentatorerna?
En sexbarnsmamma med skruttig mage?
Hur illa man än kan tycka om mänskan, så har väl inte hennes skrynklor med saken att göra?
(eller kanske den småtfettman fått henne att bli afghankåt?)
Håller ni på sådär med alla flerbarnsmammor?
Näe, vilken kvinnosyn!
Senast redigerad av tantigheter 2017-03-20 kl. 19:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in