Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
För att förtydliga har jag valt samma linje gällande Bundesliga. Har köpt på mig några Javi Martinez, Mario Götze och Thiago som jag tror kommer öka om overall req blir högt på deras lag.
Vilken liga EA släpper härnäst av Bundes och PL går inte att gissa, lika bra att säkra upp båda eftersom båda kommer.
Gällande Kane vs Aguero skulle det inte heller förvåna mig om EA frångår sina regler/mönster för att tjäna mer cash och köra på Aguero, eftersom Kane inte är lika hett.
84-orna känns rätt riskfria. Förr eller senare så dyker det upp SBCer med rating-req och då är det ju perfect-link på Thiago, J. Martinez Och Alonso.
Jag trodde dom skulle frångå sina regler med Serie A faktiskt när Higuain har en OTW och en massa TOTWs redan. Men icke! Å nu sitter jag här med ett fint blått Higgy-kort jag aldrig ens kommer testa troligtvis :-(
Å andra sidan, PL är PL och en Agüero hade varit en helt annan stjärnglans.
**OT Hur fan blir man av med IF-Hazard!? Är det nån som köper kortet någonsin eller är vi helt enkelt en 10 personer som laborerar med att försöka bli av med honom lågt eller provar med att få folk att tabba sig och köpa den istället för hans TIF av misstag. Har haft han på auktion sen nyår tror jag ^^