2017-03-15, 13:59
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Är fittdelayen fixad än?(Xbox one)
Nej, men det kommer nog nya packs snart.
Citera
2017-03-15, 14:02
Medlem
2 klipp ifrån wl. Båda ifrån matcher man kände att allt verkligen går emot en...

https://www.youtube.com/watch?v=ryT0pP1D46Y
https://www.youtube.com/watch?v=4FSrtqNoh18
Citera
2017-03-15, 14:04
Medlem
Någon som lirat med SIF Brozovic som CM? Är han en komplett box-till-box-lirare typ Vidal/Kante/Nain? Mest orolig över det defensiva.
Senast redigerad av warseven 2017-03-15 kl. 14:13.
Citera
2017-03-15, 14:36
Medlem
Johansfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warseven
Någon som lirat med SIF Brozovic som CM? Är han en komplett box-till-box-lirare typ Vidal/Kante/Nain? Mest orolig över det defensiva.

Använde honom både som CM och CAM i ett tidigare Serie A-lag. Tycker inte riktigt att han blir en komplett box-till-box, förmodligen pga workrates och inte de mest imponerande defensiva statsen. Jag skulle säga att han påminner mest om Modric i spelartyp. Man bör ha en mer defensivt inriktad mittfältare på planen tillsammans Brozovic enligt mig, ex Nain.
Citera
2017-03-15, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johansfrukt
Använde honom både som CM och CAM i ett tidigare Serie A-lag. Tycker inte riktigt att han blir en komplett box-till-box, förmodligen pga workrates och inte de mest imponerande defensiva statsen. Jag skulle säga att han påminner mest om Modric i spelartyp. Man bör ha en mer defensivt inriktad mittfältare på planen tillsammans Brozovic enligt mig, ex Nain.

Ah ok, tack för svar! Jag kör med Sanches/Kante/Nain nu, med Kante som CDM. Kanske testa att byta Sanches mot Brozovic.
Vet inte riktigt varför jag vill det mer än att få lite bättre kemi i laget. Dock lite segt med mittfältare som kan inte kan göra mål.
Citera
2017-03-15, 16:43
Medlem
Nya Totw https://www.futbin.com/17/totw/TOTW26

hoppas inte Benatia blir för dyr. ser ju riktigt fin ut fått +9 dri +4 def +5 phy +6 pas och +3 pace
Citera
2017-03-15, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxus
2 klipp ifrån wl. Båda ifrån matcher man kände att allt verkligen går emot en...

https://www.youtube.com/watch?v=ryT0pP1D46Y
https://www.youtube.com/watch?v=4FSrtqNoh18

Hyggligt gnäll

Straffsituationen i andra klippet är i och för sig helt bisarr, och jag hatar när det blir sådär.
Samma sak om man rundar keepern, han fäller - Ingen straff. Eller straff och gult kort t.ex.

Första klippet går ju faktiskt att missa om man skjuter för hårt. Dock ser man att du skjuter finess skott och mitt på mål, så bör väl sitta antar jag.
Citera
2017-03-15, 16:56
Medlem
Raxies avatar
Vet inte hur jag ställer mig till att dom bröt sin egna regler när det kom till Cans kort..

Kommer dom redigera ner det till 83 tro? Eller är all ordning och reda över nu?

Och ingen OTW-bias som tryckte in Payet heller tillslut. (Fifa)Världsbild raserad.
Citera
2017-03-15, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Vet inte hur jag ställer mig till att dom bröt sin egna regler när det kom till Cans kort..

Kommer dom redigera ner det till 83 tro? Eller är all ordning och reda över nu?

Och ingen OTW-bias som tryckte in Payet heller tillslut. (Fifa)Världsbild raserad.

Hänger inte med. är det för att det är 2 högre än hans sbc? han ser ju riktigt fin ut och för någon som mig som inte ens börjat spela när Can var i sbc kan man inte klaga. Synd på med/med bara annars hade han ju varit bästa alternativet som cm i bpl kanske?
Citera
2017-03-15, 17:14
Medlem
Vad tror vi att IF Can kommer ligga på för pris nu första dagarna?
Citera
2017-03-15, 17:19
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Hänger inte med. är det för att det är 2 högre än hans sbc? han ser ju riktigt fin ut och för någon som mig som inte ens börjat spela när Can var i sbc kan man inte klaga. Synd på med/med bara annars hade han ju varit bästa alternativet som cm i bpl kanske?

Dom har skippat att ta hänsyn till dom korten för övriga spelare. Parolo, Fekir, Vidal osv.

Förvisso är TOTW rejält tråkigt den här veckan, så kanske är därför. För Cans kort är väl egentligen det enda man blev lite intresserad av i det gänget.
Citera
2017-03-15, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Dom har skippat att ta hänsyn till dom korten för övriga spelare. Parolo, Fekir, Vidal osv.

Förvisso är TOTW rejält tråkigt den här veckan, så kanske är därför. För Cans kort är väl egentligen det enda man blev lite intresserad av i det gänget.

Garanterat för att Totw var riktigt kasst denna veckan japp.

Svårt att gissa pris med iofs bara 85 ratad men tror endå han kommer gå på 300-500k
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in