2017-03-15, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
MOTM Sané, kanté och Son kommer ikväll/natt. Nu ska cashen rulla

Vart läste du det?

Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Frågan är ju... Kränger man sin OTW-Kanté nu? Känns ju inte helt orimligt att den springer upp lite under dagen och sen kraschar ikväll...

OTW Kanté har gått upp från 400 till ca 450k nu. Hmmm, frågan är vad som är bäst att göra. MOTM Kante blir väl en 86 eller kanske 87? Hans 85 e ju så sjukt redan....
Citera
2017-03-15, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Vart läste du det?

https://twitter.com/Maksee_/status/841894896223019008
Citera
2017-03-15, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warseven
https://twitter.com/Maksee_/status/841894896223019008

Tack! Trodde Heung-Min Son spelade som anfallare. Han kanske startade på vänsterkanten och gick upp när Kane blev skadad? 86-rated Kanté ser ju fin ut! Såg nu att OTW Kanté var uppe i nästan 500k igår kväll/inatt. Tror folk fortfarande att dessa matcher kan påverka OTW-kortet? Var ju nere i 400k så sent som i måndags. Håller nog på hans OTW ändå, kan ju hoppas att han gör en bra insats i ligan med och får ett 87-kort senare.

Samma twitterkonto lade ut veckans TOTW förut, "confirmed". Hur troligt är det? Känns som ett rätt tråkigt TOTW...
https://pbs.twimg.com/media/C671bgyWYAAhMte.jpg:large
Citera
2017-03-15, 10:33
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Tack! Trodde Heung-Min Son spelade som anfallare. Han kanske startade på vänsterkanten och gick upp när Kane blev skadad? 86-rated Kanté ser ju fin ut! Såg nu att OTW Kanté var uppe i nästan 500k igår kväll/inatt. Tror folk fortfarande att dessa matcher kan påverka OTW-kortet? Var ju nere i 400k så sent som i måndags. Håller nog på hans OTW ändå, kan ju hoppas att han gör en bra insats i ligan med och får ett 87-kort senare.

Samma twitterkonto lade ut veckans TOTW förut, "confirmed". Hur troligt är det? Känns som ett rätt tråkigt TOTW...
https://pbs.twimg.com/media/C671bgyWYAAhMte.jpg:large

Extremt troligt. Dom har haft rätt, både han och fifarenderz, åtminstone senaste månaden.

2 kort som inte är bekräftade i TOTW, så jag hoppas fortfarande på Payet! ;-)

Positioner och statsen på kortet är tagna ur luften.

*Jag kan tycka att det är rimligt att OTWn ökar lite när dom får ett annat kort också. Kantes eventuella 87-OTW blir ju en massiv uppgradering.

Och samma gäller väl egentligen för Sane också.
Citera
2017-03-15, 11:36
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
En fråga angående att bli kvalificerad till WL. Lyckades för första gången kvala mig in till kommande WL genom att gå upp till div 1. Tyvärr lär jag knappt hinna spela helgen som kommer. Ska försöka spela minst 5 matcher iaf.

Åkte senare under helgen ur div 1 direkt.. Jävlar vilken skillnad i spelet det var... fick väl 1-4-4 i record där. Nu har jag återigen säkrat uppflyttning till ettan. Har en match kvar där jag kan vinna titeln. Jag borde väl rimligtvis kunna spara på den matchen till veckans WL är igång och genom det säkra spel i WL veckan efter det igen va? Hoppas ni förstod frågan, kanske är en dum sådan men men. Spelar väl vanliga online-matcher fram tills dess.
Tror inte att det är som någon annan svarade dig. Vad jag har förstått så räcker det med att gå upp till div 1 en gång under veckan för kvalificering och därmed kunde du sparat din sista match till nästa helgs WL. Du kan ju prova att låta den matchen vara (om du inte redan spelat den) om du nu ändå knappt kan spela i helgen så ser du om du är kvalificerad eller inte.
Citera
2017-03-15, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Extremt troligt. Dom har haft rätt, både han och fifarenderz, åtminstone senaste månaden.

2 kort som inte är bekräftade i TOTW, så jag hoppas fortfarande på Payet! ;-)

Positioner och statsen på kortet är tagna ur luften.

*Jag kan tycka att det är rimligt att OTWn ökar lite när dom får ett annat kort också. Kantes eventuella 87-OTW blir ju en massiv uppgradering.

Och samma gäller väl egentligen för Sane också.

Ja det är fan sant, tänkte inte så. Då känns det ändå rätt logiskt att hans OTW-kort går upp. Nästa eventuella IF skulle ju blivit 86 men blir nu 87 istället då hans MOTM blir 86. Kommer aldrig sälja min OTW Kanté. Djävulskt bra kort redan! Hoppas på mer... Kör honom ihop med SIF Nainggolan, hur bra som helst.

Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Tror inte att det är som någon annan svarade dig. Vad jag har förstått så räcker det med att gå upp till div 1 en gång under veckan för kvalificering och därmed kunde du sparat din sista match till nästa helgs WL. Du kan ju prova att låta den matchen vara (om du inte redan spelat den) om du nu ändå knappt kan spela i helgen så ser du om du är kvalificerad eller inte.

Ah det var lite så jag trodde. Det kommer ju ändå upp något i stil med "Du är kvalificerad till Weekend League" när man tar sig upp. Känns konstigt om den skulle dras tillbaka för att man åker ut. Fick ett svar igår där den personen trodde jag förlorade min plats när jag åkte ur. Har sparat på min sista match iaf, körde lite vanliga onlinematcher och lite draft igår istället. Går väl att se i konsolen om man är kvalificerad?

Edit. Tack för svaret Johansfrukt Det var precis det jag undrade.
Senast redigerad av grahnen 2017-03-15 kl. 12:26.
Citera
2017-03-15, 12:22
Medlem
Johansfrukts avatar
Citat:
Ah det var lite så jag trodde. Det kommer ju ändå upp något i stil med "Du är kvalificerad till Weekend League" när man tar sig upp. Känns konstigt om den skulle dras tillbaka för att man åker ut. Fick ett svar igår där den personen trodde jag förlorade min plats när jag åkte ur. Har sparat på min sista match iaf, körde lite vanliga onlinematcher och lite draft igår istället. Går väl att se i konsolen om man är kvalificerad?

Om jag förstår det rätt, din undran är om du förlorar din plats i WL för att du åker ur Div.1? I sådana fall är svaret nej. Är du en gång kvalificerad till WL under veckan kan du aldrig förlora platsen, om inte EA går in och plockar bort dig för fusk eller liknande.

Du kan även gå in i FUT och kolla på WL, där står om du är kvalificerad eller inte.
Citera
2017-03-15, 13:06
Medlem
Spelar 433-4 med det här laget: https://www.futbin.com/17/squad/2426238

Är nu sugen på att testa Florain Thauvin 86 SIF kort då jag inte är nöjd med Lucas. Killen är så svag och hans stamina tar slut så snabbt.. :/

Nu vill jag gärna veta vad ni som spelar med Thauvin tycker om honom??

Funderar också på att köpa Ousmane Dembele 85 IF kort istället för Thauvin, men problemet är att Cavanis chemistry går ner till 7 då.. och Dembeles kort kostar ganska mycket pengar
Citera
2017-03-15, 13:08
Medlem
Är fittdelayen fixad än?(Xbox one)
Citera
2017-03-15, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grobar01
Spelar 433-4 med det här laget: https://www.futbin.com/17/squad/2426238

Är nu sugen på att testa Florain Thauvin 86 SIF kort då jag inte är nöjd med Lucas. Killen är så svag och hans stamina tar slut så snabbt.. :/

Nu vill jag gärna veta vad ni som spelar med Thauvin tycker om honom??

Funderar också på att köpa Ousmane Dembele 85 IF kort istället för Thauvin, men problemet är att Cavanis chemistry går ner till 7 då.. och Dembeles kort kostar ganska mycket pengar

har inte provat Thauvin men håller med om Lucas.. värdelös...snabb ja, men svag, dåliga avslut och katastrofal stamina.. Fekir finns ju också om så önskas..men SIF Thauvin ser riktigt bra ut
Citera
2017-03-15, 13:14
Medlem
https://pbs.twimg.com/media/C69H5YlWYAA2-p3.jpg

Turkiska EA tweetade denna bild innan men nu har den tagits bort. Den där son ser riktigt smarrig ut..
Citera
2017-03-15, 13:59
Medlem
Ni har rätt om kvalificeringen till WL! http://www.fifauteam.com/qualify-fifa-17-weekend-league/

"If you meet any of these requirements, you are qualified. It doesn’t matter if, for example, you were relegated to the second division if before that you already won the division 1 title."

My bad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in