Citat:
Ursprungligen postat av
Raxie
Extremt troligt. Dom har haft rätt, både han och fifarenderz, åtminstone senaste månaden.
2 kort som inte är bekräftade i TOTW, så jag hoppas fortfarande på Payet! ;-)
Positioner och statsen på kortet är tagna ur luften.
*Jag kan tycka att det är rimligt att OTWn ökar lite när dom får ett annat kort också. Kantes eventuella 87-OTW blir ju en massiv uppgradering.
Och samma gäller väl egentligen för Sane också.
Ja det är fan sant, tänkte inte så. Då känns det ändå rätt logiskt att hans OTW-kort går upp. Nästa eventuella IF skulle ju blivit 86 men blir nu 87 istället då hans MOTM blir 86. Kommer aldrig sälja min OTW Kanté. Djävulskt bra kort redan! Hoppas på mer... Kör honom ihop med SIF Nainggolan, hur bra som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av
NilssooonS
Tror inte att det är som någon annan svarade dig. Vad jag har förstått så räcker det med att gå upp till div 1 en gång under veckan för kvalificering och därmed kunde du sparat din sista match till nästa helgs WL. Du kan ju prova att låta den matchen vara (om du inte redan spelat den) om du nu ändå knappt kan spela i helgen så ser du om du är kvalificerad eller inte.
Ah det var lite så jag trodde. Det kommer ju ändå upp något i stil med "Du är kvalificerad till Weekend League" när man tar sig upp. Känns konstigt om den skulle dras tillbaka för att man åker ut. Fick ett svar igår där den personen trodde jag förlorade min plats när jag åkte ur. Har sparat på min sista match iaf, körde lite vanliga onlinematcher och lite draft igår istället. Går väl att se i konsolen om man är kvalificerad?
Edit. Tack för svaret
Johansfrukt 
Det var precis det jag undrade.