2017-03-14, 23:52
Medlem
EnLitenFryss avatar
Jaha, vad tror ni på inför st Patricks day då? Specialpaket känns givet. En SPD Sbc känns också troligt.

Magkänslan - disclaimer, jag har haft grundligt fel förr - säger en irländsk elva plus ev en IF irländare = grönt Sbc kort av en attraktiv irländare. Coleman med 89 overall? Shane Long med 99 pace? Eller legend Robbie Keane?

Om det kommer vore det magiskt då jag har fem IF McGeady kvar. Får gärna komma kl 1 inatt också!
Citera
2017-03-14, 23:56
Medlem
En fråga angående att bli kvalificerad till WL. Lyckades för första gången kvala mig in till kommande WL genom att gå upp till div 1. Tyvärr lär jag knappt hinna spela helgen som kommer. Ska försöka spela minst 5 matcher iaf.

Åkte senare under helgen ur div 1 direkt.. Jävlar vilken skillnad i spelet det var... fick väl 1-4-4 i record där. Nu har jag återigen säkrat uppflyttning till ettan. Har en match kvar där jag kan vinna titeln. Jag borde väl rimligtvis kunna spara på den matchen till veckans WL är igång och genom det säkra spel i WL veckan efter det igen va? Hoppas ni förstod frågan, kanske är en dum sådan men men. Spelar väl vanliga online-matcher fram tills dess.
Citera
2017-03-15, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
En fråga angående att bli kvalificerad till WL. Lyckades för första gången kvala mig in till kommande WL genom att gå upp till div 1. Tyvärr lär jag knappt hinna spela helgen som kommer. Ska försöka spela minst 5 matcher iaf.

Åkte senare under helgen ur div 1 direkt.. Jävlar vilken skillnad i spelet det var... fick väl 1-4-4 i record där. Nu har jag återigen säkrat uppflyttning till ettan. Har en match kvar där jag kan vinna titeln. Jag borde väl rimligtvis kunna spara på den matchen till veckans WL är igång och genom det säkra spel i WL veckan efter det igen va? Hoppas ni förstod frågan, kanske är en dum sådan men men. Spelar väl vanliga online-matcher fram tills dess.

Om du åkte ur så är du inte kvalificerad tror jag. Du måste gå upp i division 1 o sen inte spela mer alternativt spela mer o stanna kvar tror jag. Så om jag förstår dig rätt så tror jag inte du är kvalificerad till helgens WL förrän du gått upp igen o spelat den där sista matchen.

Grattis btw!
Citera
2017-03-15, 00:36
Medlem
Tja,

Är det ens möjligt att få ett specialcard i ett guldpacket? Vet inte hur många jag har öppnat men har inte varit i närheten av ett specialcard.
Citera
2017-03-15, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Spelar du på Xbox? Jag har ute mina för 20-21k, har sålt tre st på tio dagar, har mellan 15-20 st så jag täcker ju en hel sida. Får det inte att fungera haha. Har också försökt att köpa spelare med bra kemistil. Dock inte tänkt på postitionsbytet, ska hålla utkik efter det framöver.
Känns som att det är lättare att få sålt på PS4. Är det någon annan som spelar Xbox som inte riktigt får snurr på denna IF-tradingen?

Jag kör PS4. Fått sålt 2st till ikväll. En för 20,750 och en för 22,750. Kommer nöta på med denna gubbe. Tre sålda ikväll och ca 15k vinst där.

Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Om du åkte ur så är du inte kvalificerad tror jag. Du måste gå upp i division 1 o sen inte spela mer alternativt spela mer o stanna kvar tror jag. Så om jag förstår dig rätt så tror jag inte du är kvalificerad till helgens WL förrän du gått upp igen o spelat den där sista matchen.

Grattis btw!

Ofan, är det så? Skönt att jag bara behöver spela en match till och redan är klar för uppflyttning då! Tack tack! Det flyter på bra nu.
Citera
2017-03-15, 00:55
Medlem
eshkoshkas avatar
FUT är ju stendött om man inte kan spela WL. Finns knappt något som är intressant utöver det. Visst kan man köpa och sälja spelare hela dagen, men det är ju hjärndött i längden och fyller knappt någon funktion om man inte spelar spelet också.

Tråkigt må jag säga, mycket tråkigt.
Citera
2017-03-15, 01:42
Medlem
Fan va gött! Packade Thauvin SIF och Coutinho i ett SBC pack
Citera
2017-03-15, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Jaha, vad tror ni på inför st Patricks day då? Specialpaket känns givet. En SPD Sbc känns också troligt.

Magkänslan - disclaimer, jag har haft grundligt fel förr - säger en irländsk elva plus ev en IF irländare = grönt Sbc kort av en attraktiv irländare. Coleman med 89 overall? Shane Long med 99 pace? Eller legend Robbie Keane?

Om det kommer vore det magiskt då jag har fem IF McGeady kvar. Får gärna komma kl 1 inatt också!

Dom gröna korten har aldrig uppgraderats tidigare år...
Citera
2017-03-15, 07:41
Medlem
MOTM Sané, kanté och Son kommer ikväll/natt. Nu ska cashen rulla
Senast redigerad av ForzaUltras 2017-03-15 kl. 08:02.
Citera
2017-03-15, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
FUT är ju stendött om man inte kan spela WL. Finns knappt något som är intressant utöver det. Visst kan man köpa och sälja spelare hela dagen, men det är ju hjärndött i längden och fyller knappt någon funktion om man inte spelar spelet också.

Tråkigt må jag säga, mycket tråkigt.

Själva spelandet är mer eller mindre katastofalt om man inte klarar att kvala in till WL.
Jag har klarat det två gånger, nu när man misslyckas är det så otroligt laggigt och tråkigt i divisionerna så man spyr.
Däremot i år är det lätt att trejda och massa roliga SBC att göra.
Dom spelarna som kommer till Gold 3 och högre har extrem fördel i spelet med alla packs och coins som delas ut, sen om det är rättvist eller ej är en annan diskussion.
Det kommer troligtvis att sluta med att det bara är dom som tillhör den bättre skaran spelare som kommer fortsätta.
Det är inte så kul att komma till final i WL kvalificeringen för att då få möta en spelare som redan är klar och har halva laget med röda spelare.
Slut på gnället =)
Citera
2017-03-15, 09:23
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
MOTM Sané, kanté och Son kommer ikväll/natt. Nu ska cashen rulla

Frågan är ju... Kränger man sin OTW-Kanté nu? Känns ju inte helt orimligt att den springer upp lite under dagen och sen kraschar ikväll...
Citera
2017-03-15, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Det.Kimball
https://www.futbin.com/17/squad/2418042

Har ni några förslag på förbättringar till denna elva? In game spelar Kante i mitten med Brozovic till höger och Asamoah till vänster. Har ca 650k på Xbox.
Tack på förhand.

Nain istället för Asamoah? Såg att BorasLegend körde med Bruno Peres istället för Florenzi i helgens WL, slutade 39-1 för honom. Testat? Annars grymt lag! Byttet själv till IF Perisic i går, otrolig spelare. Lika många mål och assist som antal matcher i div 2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in