2017-03-13, 22:10
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Mycket sevärt klipp - speciellt efter att de ringt på hos Mattsson! Bra jobbat!

https://www.facebook.com/bechir.raba...54843932261084
Senast redigerad av AgentJoyBoy 2017-03-13 kl. 22:16.
Citera
2017-03-13, 22:26
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgentJoyBoy

Hur vet vi att han är oss Mattsson? Ingen som öppnar och man kan inte se en namnskylt.
Citera
2017-03-13, 22:38
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Hur vet vi att han är oss Mattsson? Ingen som öppnar och man kan inte se en namnskylt.

Ser ut som rätt adress?

(FB) Thomas Mattsson - skvaller om Expressens chefredaktör?
Citera
2017-03-13, 23:01
Medlem
Naranbaatarkhans avatar
Helt ärligt. Gäsp.... En palestinier som låtsas vara svensk.

Tror han är en palestinier som börjat ifrågasätta det egna folkets självförhärligande. Efter diskussioner med en jude som har ett låssas-svennebanan-namn som gjort samma reflektion när det gäller sin egen speciella särart. Eller nåt åt det håller i alla fall.

Tyvärr tror jag inte det funkar när utlänningar går runt till jounarlister och deras retakdörer i Sverige. Inte ens efter inledande tal om enighet i Sverige. Det känns lite för sent för det. I övrigt var det nog äkta. Att han faktiskt var och ringde på på rätt ställen. Snacket före och efter att han gick i trapphus och plingade på, var dock ur mitt ur mitt perspektiv som riktig svensk helt ointressant.

Förstår om min kommentar upprör en och annan. Men nä. Jag anser inte att utlänningar är svenskar. Inte ens när de säger sig ta mitt parti. Och än mindre bara för att svenska staten naturaliserat dem. Varken judar eller palestinier. Inte ens samtidigt som jag tycker att det är helt ok att utlänningar bor i Sverige.

I övrigt anser jag att man bör avhålla sig från att sänka sig till samma låga nivå som svensk media. Att skrämma folk är nåt svenska staten och dess medier kan ägna sig åt. Så lågt bör inte vi andra, svensk eller utlänning, sänka oss ner. Inte ner i den populistiska dyn. Den dynga där svenska staten och svensk massmedia för närvarande klafsar runt och dit ner försöker dra alla andra. Håll armslängds avstånd. Eller låt bli att ta i med tång. Det räcker.
Citera
2017-03-14, 00:16
Medlem
SpeXxraStars avatar
Måste säga att det var bra underhållning
Hoppas att ni gör ett försök till kanske öppnar nästa gång så ni får en intervju.
Citera
2017-03-14, 00:22
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:

KUNG!

Respekt till den här snubben.

Han kan få stanna kvar tycker jag. Han har visat kärlek och solidaritet med svenskarna!
Citera
2017-03-14, 06:38
Medlem
Citat:

Djävligt bra rutet.
Heders!

Hoppas på fler hembesök hos dom i eliten som tycker det är ett ok sätt att bete sig.
Citera
2017-03-14, 06:43
Medlem
Bra initiativ. Borde vara någon som ringer på dagligen. Hoppas det blir tillfällen. Typ att folk står utanför lägenheterna och väntar på dom när de kommer hem.
Citera
2017-03-14, 09:05
Medlem
lampross avatar
Som antytt i tråden, det är helt fel att sänka sig till MSM:s hot- och skräckmetoder.

Put MSM on ignore, problem solved.
Citera
2017-03-14, 09:28
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lampros
Som antytt i tråden, det är helt fel att sänka sig till MSM:s hot- och skräckmetoder.

Put MSM on ignore, problem solved.

Tycker du den förändringstakten går tillräckligt fort? Folk sätter MSM på ignore efter det att de tagit del av Bechir och liknande röster. Alltså mer Bechir, mer tillbakakakor, mer allt.

Har följt Bechir på facebook en längre tid och uppskattar det han skriver.
Citera
2017-03-14, 09:37
Medlem
Årets reportage är redan avgjort:

Detta är den klokaste invandrade svensk jag sett på 30 år. - Det är viktigt att man ser hela videon. Svensk är den som av andra andra svenskar uppfattas som svensk. Att kriminella och störiga Somalier och araber viftar med dokument de fått av Reinfeldt, Sahlin och Löfven och PK-eliten betyder absolut ingenting. - Den här killen är definitivt svensk. Hans chans att få nåt jobb på SVT/SR trots sitt spännande namn och sin exotiska bakgrund är mikroskopisk. Alltså är han svensk. Han är ingen SVT-åsiktsklon. Därför kommer han ALDRIG att få arbete inom PK-media. Tyvärr. EXPO är garanterat igång med att bakgrundschecka den här killen.
Citera
2017-03-14, 09:42
Medlem
Swedenhielmss avatar
Thomas Mattsson och Diamant Salihu tilldelas härmed olympisk guldmedalj i skenhelighet och dubbelmoral.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in