2017-03-13, 20:12
Medlem
Mina kondoleanser till pappa Hector. Synd att han inte var där för att ta hand om sin förstfödde son eller kunde göra det.Hector var och är alltid en välkommen gäst i mitt hus men allvarligt talat riv ghettot Rinkeby snarast möjligt. Bygg villor, hyreshus och bostadsrätter med svensk standard och låt de boende där få en möjlighet att komma in i en normal och civiliserat värld. De som inte vill det hamnar i en billig kista fortare än ni tror och ja det är störande för det svenska samhället.
Citera
2017-03-13, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Säpo ser dig
Mina kondoleanser till pappa Hector. Synd att han inte var där för att ta hand om sin förstfödde son eller kunde göra det.Hector var och är alltid en välkommen gäst i mitt hus men allvarligt talat riv ghettot Rinkeby snarast möjligt. Bygg villor, hyreshus och bostadsrätter med svensk standard och låt de boende där få en möjlighet att komma in i en normal och civiliserat värld. De som inte vill det hamnar i en billig kista fortare än ni tror och ja det är störande för det svenska samhället.

Du och andra på denna tråd sluta prata irrelevant skit. Varken GM eller BO är från Rinkeby.

Håll dig till ämnet.
Citera
2017-03-13, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazter124
Helikoptern var uppe över Hässelby/Vällingby för en stund sedan. Något med detta fall att göra?

Inget med detta att göra, handlar om en bortsprungen 36 åring som söks av Missing People
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1550031421693816&id=324878340 875803
Citera
2017-03-13, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Det är precis vad som skrevs att det är rör sig om en intern uppgörelse. Lanko Aziz är ju vän med Merahwi på fb. Lanko bor enligt hand fb i kista. Så nu kommer de göra en husrannsakan nu när han är gripen.

Så för att man är vän med någon på fb så blir det internt? De flesta som är involverade i sådant här har en historia av vänskap.
Citera
2017-03-13, 21:11
Medlem
[quote=Perspektivare|60153565]Du och andra på denna tråd sluta prata irrelevant skit. Varken GM eller BO är från Rinkeby.

Spelar ingen roll BO kommer från Husby vilket också borde integreras eller byggas om. En åsikt som är skit får stå för dig jag är inte där.
Citera
2017-03-13, 21:26
Medlem
KonstapelAlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelAli
Har kommit fram till en hel del som kan vara intressant.

Till att börja med, det skedde en smash and grab mot en guldsmed den 27e feb iår i Täby där en av GM, Robert Mansour hemmahörande i Husby/Akalla dog efter att flyktbilen voltat, tack och lov för detta. Robert Mansour var nära 2 personer som är aktiva på instagram och intressanta för det här fallet.

Dessa är:
1: http://snap361.com/amirkurda/
Fjunet till låtsasgangster som länkas bekräftar att ena BO är död i en av bilderna, verkar va den som är född 99, där finns även BOs instagram: http://snap361.com/yyontereyna/

2: http://snap361.com/adel164/
Denna så kallade "rappare" har väldigt många intressanta bilder. De flesta innehåller hashtags såsom "freeXXX", dvs att dem som figurerar på bilderna är vänner som sitter inne. Så som jag uppfattar det figurerar bägge BO från detta fall i bilder här.

Nu över till den såkallade ledaren för "Lejonen" Merhawi Aregai som är BO här. På hans facebook (https://www.facebook.com/mermo.stanfield) finns många intressanta bilder.

Den som intresserar mig och mitt minne starkt är den tredje profilbilden där han figurerar med en annan kille i röd tröja. Denna kille figurerar på adel164:s instagram ganska hejvilt, han verkar ha suttit inne flera gånger för en rad olika brott. Han figurerade även i förundersökning för det otroligt misslyckade beställningsmordet på Elias Elias (tillhörande södertäljenätverket) i södertäljes Lunagalleria som en viss Manhal Korkis fick 18 år för, även han hemmahörande i Husby. Jag var väldigt påläst i fallet och ansiktsminnet sviker mig inte. Kan mycket väl vara hans högra hand, vänskapskretsen verkar väldigt stort utifrån adel164s instagram. Har försökt hitta lite mer på denna kille nu när MA verkar död och det verkar som att han har en äldre bror som också har en rad brott på sig, bl.a. vapenbrott.

Anledningen till att dem fortfarande inte dödsförklarats i media beror nog på att dessa mord förmodligen kommer att bli anledningen till ett fullskaligt krig i området.

Jag tar och citerar mig själv från ett tidigare inlägg eftersom det visade sig vara väldigt intressant och rätt. Jag tog väldigt tidigt upp han som nu är anhållen samt hans yngre bror som sitter inne och syns på en av Merhawis profilbilder.
Senast redigerad av KonstapelAli 2017-03-13 kl. 21:45.
Citera
2017-03-13, 21:27
Medlem
Lyssna på folk som är äldre som sett hur utvecklingen var och sett ut istället för att visa ditt rätta jag som du kommer att komma underfund med att det är fel om några år.
Citera
2017-03-13, 21:31
Medlem
KonstapelAlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babbelbabb
Behöver dock inte vara hans barn för det.

Fick PM om att det är hans unge samt att Hells Angels på något hörn kan vara inblandat. Möjligtvis så att Merhawi sålt ut någon/några till Hells Angels.
Citera
2017-03-13, 21:32
Medlem
för två år sedan spelade han en spel på fb som heter New murder, can you catch the kille?

Ironis öde.
Citera
2017-03-13, 21:45
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vickilem
Medlemmar från Kloakligan prehabs ?

Alla i kloakligan har familjer och jobbar
förutom Nääbil för han leker i sandlådan fortfarande
Citera
2017-03-13, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notsocool
Merhawi gjorde bort sig ordentligt inte bara med förortsfolk han gick mot allt och alla. jag fick höra att folk slog ihop sig och klippte han tillsammans, han hade många fiender, i vilket håll ska man börja hahaha. Det va bra pris på hans lilla negerhjärna, mikko och resten av lejonen måste va jävligt bajsnödiga nu, Två alternativ här, ett ni ställer er i ledet tar fram era starkaste och ber snällt om ursäkt för alla merhawis dumsheter, två nätverket lejonen raserar helt inom loppet av tre månader

Han måste ha varit mentalsjuk.
Citera
2017-03-13, 22:46
Medlem
Brukar inte bli så mycket hämnd när GM får fängelse.

Om han nu blir dömd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in