2017-03-09, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juristakuten
Efter lite sökningar så hittade jag då äntligen:
Y*nathan Hect*r Rej*a Vää*ä*e* född 1996 bosatt i Bandhagen.
*=o *=n
Mamman är uppenbarligen finska.
bra hittat! dock så blir jag väldigt fundersam om det inte är J*natan G*itom som är BO och att Y*nte R*eyna fortfarande lever. för bara fyra timmar sedan så la någon upp en bild på Y*ntes instagram med en bild på honom och just JG med texten:
Citat:
Min broooor, min bratko, min habibi, min älskade broder. Vi som hade så mke på gång. Vi skulle tagga bort härifrån. Allah har sina planer ❤️❤️❤️ akhi jag älskar dej Allah yerhamek ❤️❤️ de blev för tidigt min bror.

Må Gud förlåta dina synder 🙏🏽
// din älskade bratko Ibra
trots att snubben som hävdade att han hade stenkoll på vilka som var inblandade flertalet gånger sa att det inte är JG utan YR som är BO så tror jag han var ute o cykla. vem fan loggar in på ett mordoffers instagram timmar efter han dödsförklarats för att ladda upp en bild?
Citera
2017-03-09, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligSnubbe
Skrevs tidigt i tråden att Merhawi ska ha lagt näsan i blöt och tjafsat med flera organisationer samtidigt.
Kanske finns de något motiv bakom det.

Merhawi kom ut i september för vapenbrott. Han blev utsatt för en handgranat kort därefter. Merhawi gjorde en fuling sen. Mer sägee jag inte
Citera
2017-03-09, 08:09
Medlem
Juristakutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
bra hittat! dock så blir jag väldigt fundersam om det inte är J*natan G*itom som är BO och att Y*nte R*eyna fortfarande lever. för bara fyra timmar sedan så la någon upp en bild på Y*ntes instagram med en bild på honom och just JG med texten:

trots att snubben som hävdade att han hade stenkoll på vilka som var inblandade flertalet gånger sa att det inte är JG utan YR som är BO så tror jag han var ute o cykla. vem fan loggar in på ett mordoffers instagram timmar efter han dödsförklarats för att ladda upp en bild?

Bra. Då gräver vi ner stridsyxan och försöker utreda vem som är BO, JG eller YR.
Citera
2017-03-09, 08:13
Medlem
Var det nedanför igelbäcken det skedde ??
Citera
2017-03-09, 08:13
Medlem
Citat:
Bra. Då gräver vi ner stridsyxan och försöker utreda vem som är BO, JG eller YR.
snubben på YRs instagram inlägg är JG, kolla bara hans facebook-sida! så jag är nu 100% på att det är JG som mördades igår kväll.
Citera
2017-03-09, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Merhawi kom ut i september för vapenbrott. Han blev utsatt för en handgranat kort därefter. Merhawi gjorde en fuling sen. Mer sägee jag inte

Merhawi gjorde bort sig ordentligt inte bara med förortsfolk han gick mot allt och alla. jag fick höra att folk slog ihop sig och klippte han tillsammans, han hade många fiender, i vilket håll ska man börja hahaha. Det va bra pris på hans lilla negerhjärna, mikko och resten av lejonen måste va jävligt bajsnödiga nu, Två alternativ här, ett ni ställer er i ledet tar fram era starkaste och ber snällt om ursäkt för alla merhawis dumsheter, två nätverket lejonen raserar helt inom loppet av tre månader
Citera
2017-03-09, 08:31
Medlem
Per Feckts avatar
Citat:
snubben på YRs instagram inlägg är JG, kolla bara hans facebook-sida! så jag är nu 100% på att det är JG som mördades igår kväll.

Har du inte sett bilden amirk*rda (*=u) la upp på Insta? Det står ju klart och tydligt att YR är död.
http://imgur.com/g1lxaux
Citera
2017-03-09, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notsocool
Merhawi gjorde bort sig ordentligt inte bara med förortsfolk han gick mot allt och alla. jag fick höra att folk slog ihop sig och klippte han tillsammans, han hade många fiender, i vilket håll ska man börja hahaha. Det va bra pris på hans lilla negerhjärna, mikko och resten av lejonen måste va jävligt bajsnödiga nu, Två alternativ här, ett ni ställer er i ledet tar fram era starkaste och ber snällt om ursäkt för alla merhawis dumsheter, två nätverket lejonen raserar helt inom loppet av tre månader
du som påstår dig ha lite koll, kan du vänligen svara på min fråga:
Citat:
i den i tråden tidigare länkade artikeln om Lejonen står det "en av ledarna kallar sig för 'Simba' efter huvudkaraktären i barnfilmen 'Lejonkungen'". här skriver (den urusla rapparen) Adel "SIMBA WE SHININ, ROLEX VVS AND THEM BREITLINGS #simba".

jag tolkar det som att den vänstra snubben är den omtalade. någon som kan bekräfta/dementera?

tack på förhand.

Citat:
Ursprungligen postat av Per Feckt
Har du inte sett bilden amirk*rda (*=u) la upp på Insta? Det står ju klart och tydligt att YR är död.
http://imgur.com/g1lxaux
jo, men jag lyckades glömma bort det när jag såg att YRs instagram-konto lagt upp en bild på YR och JG bara timmar efter morden skedde. helt orimligt att någon annan än kontoinnehavaren gjort det, tänkte jag! allt snurrar i huvudet nu pga sömnbrist så jag går och lägger mig så får ni andra ta över i forskandet det kan inte vara så att det var dom båda som klipptes igår? minns inte i min sömnlöshet om det nämnts vem BO #2 är. gonatt!
Senast redigerad av TjackRaise 2017-03-09 kl. 08:36.
Citera
2017-03-09, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligSnubbe
Har redan påpekat 3 gånger i tråden att folk har länkat fel jonthans konto? Dock finns rätt Jonathan på en av bilderna på Facebook sidan. Förstår inte varför alla är så nyfikna på honom när han ej var "måltavlan"
Eftersom han är BO så är han intressant. Det kan väl inte vara så svårt att förstå.
Om du hade varit tydlig med vem BO är, så hade du sluppit sitta i var och vartannat inlägg och påpeka att fel person pekats ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
6 timmar har gått och varesej media eller polisen har dödförklarat dom...
Varken polis eller media dödförklarar människor. Det gör rättsläkare.
(Eller ok, polis kan konstatera dödsfall om kroppen är kraftigt förruttnad, förkolnad eller om huvudet är avskilt från kroppen)

Citat:
Ursprungligen postat av Rex Roth
Jonathan har enligt Avpixlat dömts för narkotikabrott och våld mot tjänsteman.
Det förvånar mig inte. Ett skott i huvudet är väl sällan det första man är med om i sådana här kretsar.

Citat:
Efter lite sökningar så hittade jag då äntligen:
Y*nathan Hect*r Rej*a Vää*ä*e* född 1996 bosatt i Bandhagen.
*=o *=n
Mamman är uppenbarligen finska.
Är du säker på det? BO ska vara född 1999, och den du pekar ut är född 1996.
Citera
2017-03-09, 08:39
Medlem
Citat:

Fuligen han gjorde var att bla att ta hem en "vän" som var i konflikten med de som ligger bakom morden på bröderna i Mynta café. Killen fick fem skott i ryggen hoppade från fönster och sprang in i en pizzeria. Han log i koma fram till nyligen. Se skottlossningen i Fagersjö. Killen som blev skjuten den dagen, hans vän blev nedprejad på E4an samma dag

tragikomisk
Citera
2017-03-09, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notsocool

Tro mig, miko bajsar INTE på sig eller ber om ursäkt å merhawis vägnar.

Merhawi vart påväg till/från uppsala igår kl20. Kort därefter blev han beskjuten i kista. Värt att veta är att merhawi sålde sin egen vän för nte så länge sen
Citera
2017-03-09, 08:45
Medlem
Citat:
Tro mig, miko bajsar INTE på sig eller ber om ursäkt å merhawis vägnar.

Merhawi vart påväg till/från uppsala igår kl20. Kort därefter blev han beskjuten i kista. Värt att veta är att merhawi sålde sin egen vän för nte så länge sen

Sägs att dom hade jiddrat med varandra också interna strider. (Simba=mikko)

Värt att veta han blev såld tillbaka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in