2017-03-13, 14:58
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Va?
Det videoklippet var väl när de sköt MC-presidentens fru? Eller förstod jag fel?
ja, det var Sara
Citera
2017-03-13, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
men han välte ju skåpet medan han försökte nå avlysningen. så för att dölja vad han gjorde hittade han på råtthistorien

Ja jag vet men det blev ändå överdrivet.
Citera
2017-03-13, 15:10
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Augenblick
ja, men han spelade på sin nervsammanbrott
Citera
2017-03-13, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
ja, men han spelade på sin nervsammanbrott

ja men jag tkr ändå de hade kunnat skippa det. Han spelar bra oavsett.
Citera
2017-03-13, 15:48
Medlem
Skönt regnummer på Majmuns MC. "HOJ626" Varför inträffade ens det där med att Christian tappade sändaren under skåpet i garaget? Vad fyllde den scenen för syfte?

Intressant hur snabbt den gröna pickupen rapporterades stulen. Poliserna verkar ju vara rätt nära Majmun, men Björn kan nästan direkt se när dom stannat i skogen att bilen är stulen.
Citera
2017-03-13, 17:27
Medlem
Wertyms avatar
Zvonomir kanske stack till skåne för att ta emot ubåten. Davor sa ju nåt om nån skåning.

Han mc-killen är bara en avledningsmanöver för de vet att christian är läckan och har vetat hela tiden. De dödade stefan för att han var farlig och inte direkt lydde. Han höll ju på med annat. En teori iaf.
Citera
2017-03-13, 17:34
Medlem
kanelipullas avatar
Fy satan vilket slut det vart igår kväll.. och ni alla såg väl klippet där Sven sa Christian namn klart och tydligt? Alltså så har dom vetat det från första början. Jäkla bra serie det där! En utav dom bästa som har visats på flera år på SVT!
Citera
2017-03-13, 17:41
Medlem
JanTalibans avatar
I första avsnittet så visas att det är Davor och Majmun som tillsammans torterar polisen Sven. Och det gör de alltså för att ta reda på vem infiltratören är.

Om logiken ska stämma (vilket den tyvärr inte alltid gör) så har Davor (och Majmun) sen avstått från att berätta för övriga familjen (tex mamman) vem infiltratören är. Varför?

Att Davor visste att Sven hade en infiltratör kan väl förklaras med att det är polisen Björn (dvs Krepper) som håller familjen informerad. Björn var ju Svens närmaste medarbetare.

Hm … så då borde hela kroatfamiljen ligga bakom att man skulle kidnappa Sven. Och sen tror de alltså att tortyren misslyckades och att Sven dog utan att avslöja något namn?

Väldigt spännande att få reda på vad Davor planerar! Ska han lura skjortan av både polis och hela kroat-släkten?
Citera
2017-03-13, 18:16
Medlem
Troligt slut: Davor och Chippen kommer att rida tillsammans in i solnedgången med alla pengar och allt knark och suga varandras kukar efter att ha lurat skiten ur allt och alla
Citera
2017-03-13, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Augenblick

Tänkte att om det hade varit jag i den situationen hade jag tagit fram mobilen och sagt att jag tappat den och den glidit in under skåpet. Garvat åt att man råkade välta skåpet och be om ursäkt. Men såklart det är en serie så det måste väl vara lite dramatiskt. 😆

Sandy
Citera
2017-03-13, 20:07
Medlem
Klart allt inte är trovärdigt bra serie ändå. Tror det blir svårt göra en spännande serie där man sitter på helspänn.

För övrigt tror jag blanka hinner varna C och att dom får skyddat identitet och flyr utomlands. 😁😉

Sen såklart borde det vara så att Davor utnyttjar Christian för att få det han vill. Men det kan hända vadsomhelst i den här serien. Hehe

Sandy
Citera
2017-03-13, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av randy1
Klart allt inte är trovärdigt bra serie ändå. Tror det blir svårt göra en spännande serie där man sitter på helspänn.

För övrigt tror jag blanka hinner varna C och att dom får skyddat identitet och flyr utomlands. 😁😉

Sen såklart borde det vara så att Davor utnyttjar Christian för att få det han vill. Men det kan hända vadsomhelst i den här serien. Hehe

Sandy

Tror ni inte att det kan vara så att Davor skyddar Kristian lite grann för att Kristian vet om att Davor är gay?? Jag tror inte hans maffiabröder hade uppskattat det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in