2017-03-12, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Aldrig varit med om att spelet flyter bättre, det är fan ett helt annat spel just nu alltså! Målvakterna agerar grymt, spelarna dummar inte sig och allt reagerar direkt.. Det är alltså såhär spelet ska vara med riktiga servrar, helt otroligt!

Tycker det fortfarande är delay för mig, men återstår att se ifall det bättrar sig.
Citera
2017-03-12, 02:44
Medlem
Kan bara hålla med NilssooonS. Underbart att spela just nu! Flyter på bra som fan. Extra fint när jag hittat min formation och ett lag som fungerar perfekt med! Tog mig äntligen upp till Div 1 nyss också. De e första gången jag gjort det på FUT faktiskt. Svårt hålla sig kvar i div 1?

Från att ha harvat i div 2-3 många säsonger så blev det 4-4-1-1 efter tips av Jalkapallo (stavning?) och in med ett par nya spelare. Sedan en säsong att komma in i laget o höll mig kvar i 3:an. Sedan två raka titlar i div 3 och div 2. Första titlarna jag tagit på minst 20-25 säsonger.

Kör detta lag btw: https://www.futbin.com/17/squad/759886

Är väl lite typiskt att jag är kvalificerad för WL även det för första gången, när jag knappt kommer ha tid att spela nästa helg. Hoppas kunna lira 5 matcher så jag blir rankad iaf, det år väl det som krävs?
Senast redigerad av grahnen 2017-03-12 kl. 03:08.
Citera
2017-03-12, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Kan bara hålla med NilssooonS. Underbart att spela just nu! Flyter på bra som fan. Extra fint när jag hittat min formation och ett lag som fungerar perfekt med! Tog mig äntligen upp till Div 1 nyss också. De e första gången jag gjort det på FUT faktiskt. Svårt hålla sig kvar i div 1?

Från att ha harvat i div 2-3 många säsonger så blev det 4-4-1-1 efter tips av Jalkapallo (stavning?) och in med ett par nya spelare. Sedan en säsong att komma in i laget o höll mig kvar i 3:an. Sedan två raka titlar i div 3 och div 2. Första titlarna jag tagit på minst 20-25 säsonger.

Kör detta lag btw: https://www.futbin.com/17/squad/759886

Är väl lite typiskt att jag är kvalificerad för WL även det för första gången, när jag knappt kommer ha tid att spela nästa helg. Hoppas kunna lira 5 matcher så jag blir rankad iaf, det år väl det som krävs?

Skönt för er! Sitter du på PS4 eller XBOX?
Citera
2017-03-12, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tabletten
Skönt för er! Sitter du på PS4 eller XBOX?

PS4. Har för mig att några andra som klagat på delay suttit på Xbox men det kanske är problem på båda? Jag har lyckats undvika det de sista iaf. Spelar bara online-säsonger och inte WL om det gör någon skillnad.
Citera
2017-03-12, 03:35
Medlem
Citat:
PS4. Har för mig att några andra som klagat på delay suttit på Xbox men det kanske är problem på båda? Jag har lyckats undvika det de sista iaf. Spelar bara online-säsonger och inte WL om det gör någon skillnad.

Okej, konstigt med tanke på att jag också sitter på PS4. Måste nog vara så att servrarna ligger "separat" ifrån varandra. Har i stort sett aldrig haft lagg på säsonger, men samtidigt ha världens delay på WL ta mig fan varje jäkla helg. Så fruktansvärt frustrerande!
Citera
2017-03-12, 07:09
Medlem
Vet någon om vi kommer få förlängd tid på WL pga fredagen? Kommer få mkt svårt att nå upp till 40 som det är nu.
Citera
2017-03-12, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengan222
Vet någon om vi kommer få förlängd tid på WL pga fredagen? Kommer få mkt svårt att nå upp till 40 som det är nu.

Står om det bara en sida bak i tråden, men ja. WL är förlängt ett dygn var det någon som skrev.
Citera
2017-03-12, 08:44
Medlem
WL borde alltid gälla även över måndagen!!

Vem fasen vill/ har tid att sitta o plöjja FIFA 15 timmar på en helg..... bara för att knappt hinna stressa igenom 40 matcher.
Citera
2017-03-12, 09:39
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
WL borde alltid gälla även över måndagen!!

Vem fasen vill/ har tid att sitta o plöjja FIFA 15 timmar på en helg..... bara för att knappt hinna stressa igenom 40 matcher.

Jag kan tycka att det är rimligt med ett game mode för dom som Lever FIFA.

Men det borde finnas ytterligare för oss andra som spelar för att vi (försöker ;-) ) tycker det är kul.

Jag lirar i princip bara vänskapsmatcher nu.
Citera
2017-03-12, 10:04
Medlem
Citat:
Står om det bara en sida bak i tråden, men ja. WL är förlängt ett dygn var det någon som skrev.
Tack! Uselt av mig att missa det. Som nån sa innan. Vore rimligt att köra wl fredag till typ måndag midnatt eller liknande. Men förstår att ea vill undvika det då det vore svårt att få in två kvalrundor med olika krav.
Citera
2017-03-12, 10:35
Medlem
Tjena Fifa Vänner! Är i ett dilemma och tänkte kolla om jag kunde få snabb hjälp här!
Jag har köpt på mig Nif Lacazette med Hunter kort och tycker han är go som bara den men är riktigt sugen på SBC-Laca men är ändå orolig för att inte få till det med honom då alla mina spelare som jag har bytt ut pga upgrade bara har blivit sämre. Är det någon som har provat honom och är han värd det?
hans SIF går på ca 400k medan SBC:n ligger på ca 240k. det jobbiga men SBC:n är ju att den inte går att sälja ifall den skulle skita sig! Tacksam för svar
Citera
2017-03-12, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteFriday
Tjena Fifa Vänner! Är i ett dilemma och tänkte kolla om jag kunde få snabb hjälp här!
Jag har köpt på mig Nif Lacazette med Hunter kort och tycker han är go som bara den men är riktigt sugen på SBC-Laca men är ändå orolig för att inte få till det med honom då alla mina spelare som jag har bytt ut pga upgrade bara har blivit sämre. Är det någon som har provat honom och är han värd det?
hans SIF går på ca 400k medan SBC:n ligger på ca 240k. det jobbiga men SBC:n är ju att den inte går att sälja ifall den skulle skita sig! Tacksam för svar
Jag undviker så många SBC som möjligt och säljer istället spelare som behövs.

Men just Lacazette och Suarez är två SBC som jag tycker är värda om man spelar med den ligan. Har inte SBC Laca men om du vet att du alltid kommer köra Ligue 1 så tycker jag du ska göra den, men kanske vänta med packsen till TOTS-korten kommer

SBC Suarez är riktigt bra och han har fått ett otroligt lyft från sin NIF. Men nu är jag å andra sidan rätt låst till La Liga. Men för mig funkar det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in