2017-03-11, 20:05
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
För mig är det väldigt talande att du pratar om "hemlig forskning". Det betyder att du inte har några som helst belägg för att forskningen existerar. Dessutom är opublicerad vetenskap per definition inte accepterad vetenskap - följdaktligen är det inget som erkänns.

Noterar att du inte kunde svara på mina frågor.

Citat:
Nej det tror jag verkligen inte, de som du kallar för "utsatta" har inte kompetens att vare sig ställa medicinska diagnoser eller att avgöra om de är utsatta "voice to skull" eller inte.

Faktum är att "de utsatta" skulle få en helt annan diagnos än " V2K" om de vände sig till vetenskapen.

Vad vet du om utsattas kompetens eller vetenskap? Tror du t.ex. att gemene forskare känner till dessa övergrepp bättre än utsatta? Utsatta har dessutom gjort försök att spela in voice to skull.

Bespara oss dina medicinska diagnoser. Att försöka diagnosticera utsatta som sjuka är gängse metod från statens sida för att kunna avfärda alla som invänder mot att bli utnyttjade och torterade å det grövsta.
Senast redigerad av FreedomDeep 2017-03-11 kl. 20:07.
Citera
2017-03-11, 22:25
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Vad vet du om utsattas kompetens eller vetenskap? Tror du t.ex. att gemene forskare känner till dessa övergrepp bättre än utsatta?

Självklart har den samlade vetenskapen större kunskap om detta än den gemene "offret" för "hjärnchipen". Att påstå att en lekman har större kunskap än proffs om "hjärnchip" eller schizofreni är ett absurt påstående.

Citat:
Utsatta har dessutom gjort försök att spela in voice to skull.

Eftersom du skriver "försök" så kan vi dra slutsatsen att det inte gick så bra. Och handen på hjärtat, hur jävla svårt kan det vara att bevisa att man är "chipad"?

Citat:
Att försöka diagnosticera utsatta som sjuka är gängse metod från statens sida för att kunna avfärda alla som invänder mot att bli utnyttjade och torterade å det grövsta.

Eller så handlar det om att de sjuka desperat försöker skylla på "staten" och "hjärnchip" i stället för att ta hand om ens verkliga problem.
Citera
2017-03-11, 23:35
Moderator
OT/Länkposter raderade.
Ämnet är alltså "Hjärnimplantat utan tillstånd inom den svenska neuroforskningen".
Länkar till artiklar med forskning "i cellodlingar och djurförsök" hamnar utanför ämnet.

/Moderator
Citera
2017-03-11, 23:36
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarrou
Denna också...kan va bra för dej madtop att läsa och förstå!

http://www.vetenskaphalsa.se/nanoimplantat-i-hjarnan-mojlig-bot-for-flera-sjukdomar/

Mmm, jag läser och förstår:
Citat:
Kan nanosmå implantat i hjärnan eller ryggmärgen en dag hjälpa rörelsehindrade att gå, döva att höra eller blinda att se?

Nyckelord i texten är "kan?" och "en dag". Och för att förtydliga för dig så innebär det att man hoppas att någon gång i framtiden kunna hjälpa en rörelsehindrad att gå.

Observera att vi i tråden vare sig diskuterar vilka hjärnchip vi har i framtiden eller vad som idag görs med tillstånd.

En annan och väldigt intressant sak med artikeln du länkar till är att den på intet sett stödjer tesen i trådens ämne om att det idag förekommer hjärnimplantat utan tillstånd.

Så vad har du för indicier att det idag opereras in hjärnimplantat utan tillstånd?
(En retorisk fråga, du har inga som helst bevis av den enkla anledningen att det inte förekommer)

.
Senast redigerad av madtop 2017-03-11 kl. 23:44.
Citera
2017-03-11, 23:52
Medlem
Citat:
Mmm, jag läser och förstår:

Nyckelord i texten är "kan?" och "en dag". Och för att förtydliga för dig så innebär det att man hoppas att någon gång i framtiden kunna hjälpa en rörelsehindrad att gå.

Observera att vi i tråden vare sig diskuterar vilka hjärnchip vi har i framtiden eller vad som idag görs med tillstånd.

En annan och väldigt intressant sak med artikeln du länkar till är att den på intet sett stödjer tesen i trådens ämne om att det idag förekommer hjärnimplantat utan tillstånd.

Så vad har du för indicier att det idag opereras in hjärnimplantat utan tillstånd?
(En retorisk fråga, du har inga som helst bevis av den enkla anledningen att det inte förekommer)

.

Att det står " att en dag..." betyder ju att de kanske kommer att kunna bota vissa sjukdomar en vacker dag...dit har man ej nått än....men de utvecklar dessa implantat idag med våra hjärnor som testhjärnor. .. borde även du kunna förstå!?
Citera
2017-03-11, 23:56
Medlem
madtops avatar
Citat:
Att det står " att en dag..." betyder ju att de kanske kommer att kunna bota vissa sjukdomar en vacker dag...dit har man ej nått än....men de utvecklar dessa implantat idag med våra hjärnor som testhjärnor. .. borde även du kunna förstå!?

Nej det kan jag verkligen inte förstå. Förklara gärna hur du kom fram till detta. Förklara även hur du från detta kan dra slutsatsen att denna forskning utförs genom att operera in "hjärnimplantat utan tillstånd".
Senast redigerad av madtop 2017-03-12 kl. 00:00.
Citera
2017-03-12, 00:01
Medlem
Citat:
Nej det kan jag verkligen inte förstå. Förklara gärna hur du kom fram till detta.

Genom att jag är en utav dessa de testar på och tvingas leva som sjukpensionär under tiden....tyvärr
Citera
2017-03-12, 00:05
Medlem
madtops avatar
Citat:
Genom att jag är en utav dessa de testar på och tvingas leva som sjukpensionär under tiden....tyvärr

Fast i ärlighetens namn så är det faktum att du är sjukpensionär inget vidare starkt bevis för att du har ett inopererat "hjärnimplantat".
Citera
2017-03-12, 00:07
Medlem
Förklara även hur du från detta kan dra slutsatsen att denna forskning utförs genom att operera in "hjärnimplantat utan tillstånd".[/quote]

Operera...hmm dessa implantat och sensorer är så små idag så det behövs ingen operation, (det är min tanke kring denna teknik ) däremot en spruta el två ...finns nog många sätt att få in detta i knopp o kropp...
Citera
2017-03-12, 00:24
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

Hur kom du fram till att du är en av dessa försökspersoner?
Citera
2017-03-12, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Hur kom du fram till att du är en av dessa försökspersoner?

Har v2k, ett surrande brusljud med oftast med en manlig och en kvinnlig röst skapat med lågfrekventa radiovågor 24/7....vibrationer i kropp, skapat av elektromagnetiska vågor från en pulsgenerator, inducerade tankar, känslor och drömmar. ...och iom att jag tackade nej till medicinexprimenterande på mig en gång i tiden så körde man smärtor istället, (artrossimulering) och det gör jävligt ont!

.......skulle valt det blå pillret!
Senast redigerad av Jarrou 2017-03-12 kl. 10:19.
Citera
2017-03-12, 10:36
Medlem
madtops avatar
Citat:
Har v2k, ett surrande brusljud med oftast med en manlig och en kvinnlig röst skapat med lågfrekventa radiovågor 24/7....vibrationer i kropp, skapat av elektromagnetiska vågor från en pulsgenerator, inducerade tankar, känslor och drömmar. ...och iom att jag tackade nej till medicinexprimenterande på mig en gång i tiden så körde man smärtor istället, (artrossimulering) och det gör jävligt ont!

.......skulle valt det blå pillret!

Hur vet du att dina symptom beror på ett hjärnimplantat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in