2017-03-11, 22:08
Medlem
Kommer bli högst 10:a i finalen , alldeles för vanlig låt, kommer va säkert 10 bidrag som är liknande , dom som sticker ut kommer va långt före Robin.
Citera
2017-03-11, 22:08
Medlem
Skandal. De har programtid till 22:15 så det måste vara första gången de inte drar över tiden. Varför bryta en tradition?

Så tråkig låt som vann, hur f-n röstar folk? Ove eller jojken skulle vunnit så hade vi haft något originellt att bidra med!
Citera
2017-03-11, 22:09
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Fast denna gång gjorde det ju ingen skillnads, både folket och juryn ville ha Robin.
Svenska folket ville ha Nano, men poängen räckte inte till mot de poäng som Robin hade fått av den utländska juryn, som inte har något att göra i den här tävlingen egentligen.
Citera
2017-03-11, 22:11
Medlem
Bavaros avatar
Bäst låt, bäst scenuppträdanden snyggt paketerat, det som det handlar om!!
Så klart de ska ta upp Nanos bakgrund....så jävla skönt att det inte han vann!!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Kommer bli högst 10:a i finalen , alldeles för vanlig låt, kommer va säkert 10 bidrag som är liknande , dom som sticker ut kommer va långt före Robin.
Det är dock inte jättevanligt med löparband på scenen.
Citera
Medlem
Rätt dåligt att det "läckte" i förväg hur internationella juryn röstade igår - läste om det tidigare idag
Citera
Medlem
Med en app där folk (läs: barn) kan rösta gratis på alla bidrag var det förutsägbart att folkets röster skulle fördelas relativt jämnt mellan biddragen. Därmed upplagt för att juryn skulle avgöra. Robin hade det mest ESC-kompatibla bidraget, något som knappast var en slump.

Tråkigt för tävligen kan jag tycka att någon luddig jury bestämma, men själv hade jag en peng på att Robin skulle vinna.
Citera
Medlem
Pfaltzs avatar
Tradig vinnarlåt, nästan i Zara Larsson-klass.
Citera
2017-03-11, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
En kupp av den utländska juryn, att, av taktiska skäl, rösta fram en helt ofarlig låt.

Den här vinner inte den internationella finalen.

Tro mig, det hade ingen av de andra låtarna heller gjort.
Citera
2017-03-11, 22:13
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Så tråkig låt som vann, hur f-n röstar folk? Ove eller jojken skulle vunnit så hade vi haft något originellt att bidra med!
Nej, vi bryr oss inte om riktig musik eller originalitet. Han ser ut som en Dressmanreklam och sjunger radiopop, svenskarna faller.
Citera
2017-03-11, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Med en app där folk (läs: barn) kan rösta gratis på alla bidrag var det förutsägbart att folkets röster skulle fördelas relativt jämnt mellan biddragen. Därmed upplagt för att juryn skulle avgöra. Robin hade det mest ESC-kompatibla bidraget, något som knappast var en slump.

Tråkigt för tävligen kan jag tycka att någon luddig jury bestämma, men själv hade jag en peng på att Robin skulle vinna.

Verkligen inte,han kommer få en dålig placering i finalen , om du kollar topp 10 senaste åren hur många låtar har varit som Robin:s då? nej precis.
Ytterst överraskad om han skulle komma topp 10.
Citera
2017-03-11, 22:14
Medlem
Phatcherocs avatar
eh, Hur i hellvete vann inte Statements...?!!

-Najs ändå att en d'n'b låt kom såpass högt-

Men pinsam låg kvalité detta år, asså på hela tåget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in