Kanske bara jag som reagerade när programledarna talade om att ge till välgörenhet. Jag kan inte tänka mig att trion går lottlös när Luuk fick ca 250000 kr per avsnitt. På det anordnar berörda kommunerna dyra fester. Jag kan tycka att det är hyckleri när man tänker vilken summa public service lägger på hela Melodifestivalen.
Alltså vad fan är det för jävla "SMAK" skit de håller på med hela tiden? Och varför kommer de dragandes med norskar? Ingen bryr sig om några jävla norskar SVT
Det finns bara en i startfältet det kommer att kommas ihåg om trettio år från nu.
Owe Thörnkvist.
Rösta och rösta på den enda verkliga artisten ikväll.
Wiktorias låt var väl ok, men rätt så tråkig. Dock är den tusen gånger bättre än skitet "Save Me". Den låten får mig att vilja ta en hammare och spika sönder mina trumhinnor.
Wiktoria klarade inte sången den här gången heller, det syntes direkt i ansiktet på henne också att hon märkte hon kom fel. Lika ego som Lisa Ajax, alltihop går ut på att hon ska ha kul. Inget djup där inte.
Benjamin likadan, hans feta känsla är poängen.... Men jag gillar ändå honom bättre. Känns lite Billy Joel tycker jag. Läskigt lik min son när han ler...