Jag tycker att Robin Bengtsson har Måns Zelmerlöw-kvaliteter. Inte någon jag hade älskat annars men passar jäkligt bra in i sammanhanget.
Nu Jon Henrik. Hälften av flashbackiterna röstar på Jon Henrik, andra hälften på Owe?
Varför ska man rösta på Jon Henrik? Owe förstår jag men Jon? Ingen elak fråga utan jag frågar för att jag är nyfiken och vill ha ett syfta med mina x tusen kr jag röstar med.
Alltså vilken jävla white savior-kvinna, med dreads och allt. Hon känner att det är så himla spirituellt att träffa någon så exotisk som Jon Henrik och han bara "mm". Noll kemi och känns mest som att han tolererar att hon är där.
Varför ska man rösta på Jon Henrik? Owe förstår jag men Jon? Ingen elak fråga utan jag frågar för att jag är nyfiken och vill ha ett syfta med mina x tusen kr jag röstar med.
Planerar att rösta för tusentals kronor? Är du dum i huvudet?
Han lär ju iaf ha bättre chans än owe ute i europa? Sedan tycker jag att Jon-Henrik och Aninias låt är bättre än Owes..