2017-03-09, 21:59
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atervandsgrand4
Nu är vi där igen en fråga blir två, två blir fler, fler blir många, många frågor blir tid, tid blir år, år blir flera år , flera år blir decennium osv.
Det var inte riktigt meningen att vi åter skulle hamna i tusenfrågor.

Ja, det var fler personer i denna lägenhet. Den jag var i till morgonen/förmiddagen.
Ja det stämmer att det fortfarande var JJ.

Hej!

Var det här i en lägenhet i Mariestad, och det var tre killar till där?
Citera
2017-03-09, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Hej!

Ja, i Mariestad.
Nej, inte tre killar till men två, men tre med mig och två tjejer.
Citera
2017-03-09, 22:35
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ja, i Mariestad.

OK! Tack för svar!

Var det här personer som var med på Statt, så att det blev någon typ av efterfest? (Men efter att du gjort en "mellanlandning" hos PK.) Eller var det kompisar du antog/visste var vakna vid den här tiden? (Det var väl ganska sent på natten/tidigt på morgonen?)
Citera
2017-03-09, 22:57
Medlem
Ugglan.s avatar
Jag vill bara sticka emellan och säga att jag nu har fått bekräftat från några som rörde sig i Mariestad vid den här tiden att PU och BW var på ett flertal fester tillsammans. Där dödar vi en gång för alla PU:s påstående att han inte skulle veta vem BW var/är!
Citera
2017-03-10, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Jag vill bara sticka emellan och säga att jag nu har fått bekräftat från några som rörde sig i Mariestad vid den här tiden att PU och BW var på ett flertal fester tillsammans. Där dödar vi en gång för alla PU:s påstående att han inte skulle veta vem BW var/är!

Återigen när skulle vi rört oss på fester tillsammans? Om så är fallet är jag ganska övertygad om att det har skett efter -92, som jag ej heller inte förnekat. Har för denna skull fortfarande ingen bild av denna man eller kan placera honom. Alltså i tidigare inlägg har jag skrivit att det är fullt möjligt att vi kanske setts på fester, utan för den delen känna varandra.
Sedan vad fan har det med Helenas försvinnande att göra?
Det var ju detta med att känna Kungen eller ej🤔.
Citera
2017-03-10, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
OK! Tack för svar!

Var det här personer som var med på Statt, så att det blev någon typ av efterfest? (Men efter att du gjort en "mellanlandning" hos PK.) Eller var det kompisar du antog/visste var vakna vid den här tiden? (Det var väl ganska sent på natten/tidigt på morgonen?)

Samma folk som åkte taxin utom en av dem.
Citera
2017-03-10, 06:38
Medlem
Citat:

Du var alltså i en lägenhet efter taxiresan. Var det efter detta som du gick upp till PK? Finns det någon anledning till varför PK skull vilja sätta dit dig för inblandning i HA försvinnande? Kan han ha någon tagg i sidan till dig? Tror du eller vet du att han kanske vill skydda någon annan eller är medskyldig själv på något vis?
Citera
2017-03-10, 17:11
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Ja, i Mariestad.

Ett mycket förvånande påstående!

1: Är detta en lögn så vet du att den kan genomskådas väldigt snabbt med lite detektivarbete från folk i tråden.

2: Är detta sanning borde du tagit upp det i tråden redan för flera år sen, då dessa personer borde kunnat avfärda PK:s uppgifter angående ditt humör + sargade utseende.

3. Vad är namnen på dessa två killarna du påstår var där?

4: Vägrar du uppge deras namn tolkar jag det som = Påståendet är ren lögn!

Ta ett glas whiskey och fundera lite och ge mig ett svar tack!
Citera
2017-03-10, 23:11
Medlem
Bickans avatar
Atervandsgrand4 några frågor:
Låt oss först tacka för att du svara på frågor.
Vi ställde tidigare några frågor som du var vänlig och svarade på.
Vi hoppas att du och andra kan ha överseende med att vi upprepar oss.

Våran fråga:
Efter det att du lämnat PK:s lägenhet på natten / tidig morgon den 14/6 1992, kan du då bekräfta ett alibi från någon person för tiden fram till runt kl.09.00 den 14/6 1992?

Ditt svar på våran fråga:
Nej, jag kan inte bekräfta någon av dem som befann sig i lägenheten.

För att vi inte skall missförstå ditt sista svar så skulle vi vilja ställa ytterligare några frågor.

Våran fråga:
När du skriver : Nej, jag kan inte bekräfta någon av dem som befann sig i lägenheten.
Vilken lägenhet avser du då?

Våran fråga:
När du skriver: Nej, jag kan inte bekräfta någon av dem som befann sig i lägenheten.
Var det flera personer i lägenheten?
Ditt svar: Ja, det var fler personer i denna lägenhet. Den jag var i till morgonen/förmiddagen.

Våran fråga:
Du kan fortfarande bekräfta att det var med JJ(L) som du delade taxi med från ” taxi-stationen ” tidigt på morgonen den 14/6 1992?
Ditt svar: Ja det stämmer att det fortfarande var JJ.

Prinzezzan frågade dig sedan:
Ditt svar svar blev:
Ja, i Mariestad.

Ditt svar blev:

För att vi nu inte skall förstå det hela fel eller att det skall dras felaktiga slutsatser, så skulle vi vilja ställa ett par frågor:

Våran fråga:
Var det fler än du och JJ som åkte i samma taxi från ” taxi-stationen ”?

Våran fråga:
Förstod vi ditt svar rätt att det var samma personer som du delade taxi med - som du sedan träffade i lägenheten - ( förutom en av dem) efter ditt besök hos PK ?
Citera
2017-03-10, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bickan
Atervandsgrand4 några frågor:
Låt oss först tacka för att du svara på frågor.
Vi ställde tidigare några frågor som du var vänlig och svarade på.
Vi hoppas att du och andra kan ha överseende med att vi upprepar oss.

Våran fråga:
Efter det att du lämnat PK:s lägenhet på natten / tidig morgon den 14/6 1992, kan du då bekräfta ett alibi från någon person för tiden fram till runt kl.09.00 den 14/6 1992?

Ditt svar på våran fråga:
Nej, jag kan inte bekräfta någon av dem som befann sig i lägenheten.

För att vi inte skall missförstå ditt sista svar så skulle vi vilja ställa ytterligare några frågor.

Våran fråga:
När du skriver : Nej, jag kan inte bekräfta någon av dem som befann sig i lägenheten.
Vilken lägenhet avser du då?

Våran fråga:
När du skriver: Nej, jag kan inte bekräfta någon av dem som befann sig i lägenheten.
Var det flera personer i lägenheten?
Ditt svar: Ja, det var fler personer i denna lägenhet. Den jag var i till morgonen/förmiddagen.

Våran fråga:
Du kan fortfarande bekräfta att det var med JJ(L) som du delade taxi med från ” taxi-stationen ” tidigt på morgonen den 14/6 1992?
Ditt svar: Ja det stämmer att det fortfarande var JJ.

Ditt svar svar blev:
Ja, i Mariestad.

Ditt svar blev:

För att vi nu inte skall förstå det hela fel eller att det skall dras felaktiga slutsatser, så skulle vi vilja ställa ett par frågor:

Våran fråga:
Var det fler än du och JJ som åkte i samma taxi från ” taxi-stationen ”?

Våran fråga:
Förstod vi ditt svar rätt att det var samma personer som du delade taxi med - som du sedan träffade i lägenheten - ( förutom en av dem) efter ditt besök hos PK ?

Nej, vi var ett sällskap på taxistationen. Alla skulle ej få plats i en taxi utan det behövdes två. Jag valde att åka med J, vi var själva. De andra åkte med den andra taxibilen. Alla i den andra taxibilen återser jag senare på natten/morgonen efter besöket hos PK.
Senast redigerad av Atervandsgrand4 2017-03-11 kl. 00:05.
Citera
2017-03-11, 00:01
Medlem
Citat:
Nej, vi var ett sällskap på taxistationen. Alla skulle ej få plats i en taxi utan det behövdes två. Jag valde att åka med J, vi var själva. De andra åkte med den andra taxibilen. Alla i den andra taxibilen återser jag senare på natten/morgonen.
Var det före eller efter du var hos PK?
Citera
2017-03-11, 00:03
Medlem
Citat:
Nej, vi var ett sällskap på taxistationen. Alla skulle ej få plats i en taxi utan det behövdes två. Jag valde att åka med J, vi var själva. De andra åkte med den andra taxibilen. Alla i den andra taxibilen återser jag senare på natten/morgonen.
Jag hör inte till dem som är särskilt övertygad om din skuld men du gör det svårt för dig själv. För din egen skull vore det nog bra om du skriver vems lägenhet ni var i och åtminstone initialer på de övriga som var där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in