2017-03-10, 21:28
Medlem
Tjena!
Som rubriken lyder, 19 år och fortfarande oskuld. Gick ut gymnasiet förra året.
Tänker på sex ca varje dag och vill verkligen ha det, haha. Men är aldrig någon kille som gillar mig, och när det väl är nån vilket händer sällan är jag inte intresserad av honom.
Hur ska man göra om man bor i en liten by och vill få en kk överhuvudtaget?
Asså skulle gärna vilja ha ett förhållande med men annars träffa någon kille då och då som man ändå trivs ihop med och ligger med. Bara för att ligga och så man får sexuella erfarenheter med denna.

Är det omöjligt att få en kk som oskuld och utan att folk dömer en? Hur går man tillväga liksom? I en liten by sprider sig ryktet snabbt...

Är det fel och vilja ligga och få sexuella erfarenheter genom att ha en kk som oskuld? Om inte förhållande tänker jag att detta är bäst då antalet killar man ligger med inte ökar för det. Utan man har ändå som tjej bara varit med 1 kille tills man skulle träffa nån att ha ett förhållande med.
Några tankar kring mitt inlägg??
Citera
2017-03-10, 21:43
Medlem
Gurglarens avatar
Tinder? Är väl vad alla gör nuförtiden.
Citera
2017-03-10, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurglaren

Ja för irl funkar väl inte
Citera
2017-03-10, 21:48
Avslutad
Citat:
Tinder suger för 90% av alla killar så det är inget bra tips för en oskuld.
Citera
2017-03-10, 21:49
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Ja för irl funkar väl inte

Ja krogen går säkert bra med, särskilt som tjej. Om man nu pallar med alla idioter.

Annars kan du ju prova att flörta med killar i mataffären? Funkar säkert också
Citera
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uyomati

Fast det var ju en tjej nu. Eller en bög...
Citera
Medlem
Hassan13371s avatar
Sluta fundera på kk! Det gjorde jag med i din ålder och missade därmed många andra chanser till riktiga förhållanden. För det är där, i riktiga förhållanden som ens sexuella erfarenhet börjar mogna! inte av några sketna kks, iaf inte i början!

Men om du hittar en kk, kör på honom tills ni antingen tröttnar eller blir kära. glhf
Citera
2017-03-10, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uyomati

Var det inte en tjej som blev våldtäktsmördad via den appen? Eller tänker jag på något annat.
Citera
2017-03-10, 21:51
Medlem
Citat:
Annars kan du ju prova att flörta med killar i mataffären? Funkar säkert också

Ponera att du är tjej i kön på Ica Maxi *hej ska vi ligga*
Citera
2017-03-10, 21:52
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Ponera att du är tjej i kön på Ica Maxi *hej ska vi ligga*

Det hade funkat på skitmånga. Dock aldrig provat eftersom jag är kille och då är det sexuella trakasserier..
Citera
2017-03-10, 21:59
Medlem
Citat:

Testat det, vill tillägga att jag inte har körkort och bor hemma så om ingen bor i närheten är det svårt.
Citera
2017-03-10, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassan13371
Sluta fundera på kk! Det gjorde jag med i din ålder och missade därmed många andra chanser till riktiga förhållanden. För det är där, i riktiga förhållanden som ens sexuella erfarenhet börjar mogna! inte av några sketna kks, iaf inte i början!

Men om du hittar en kk, kör på honom tills ni antingen tröttnar eller blir kära. glhf

Vill ju egentligen ha en riktig kille men ingen häromkring jag skulle vilja vara tillsammans med och vill inte ha ett långdistansförhållande. I en liten by är utbudet inte jättestort och jag har inte hittat någon här än som jag skulle vilja vara tillsammans med. Men jag vill ha sex och få erfarenheter och därför undrar jag om det är helt uteslutet för en oskuld att skaffa en kk för att kunna ha sex och få erfarenheter. Annars hade verkligen ett förhållade varit nåt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in