2017-03-10, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurglaren
Ja krogen går säkert bra med, särskilt som tjej. Om man nu pallar med alla idioter.

Annars kan du ju prova att flörta med killar i mataffären? Funkar säkert också

Känns som att det mer är ONS om det sker via krogen? Inte många killar som skulle vilja fortsätta som kk efter det tror jag faktiskt inte, är inte ONS jag är ute efter och om jag är skitfull lär jag väl knappt komma ihåg det heller
Citera
2017-03-10, 22:09
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamcatcher-1
Känns som att det mer är ONS om det sker via krogen? Inte många killar som skulle vilja fortsätta som kk efter det tror jag faktiskt inte, är inte ONS jag är ute efter och om jag är skitfull lär jag väl knappt komma ihåg det heller

Okay. Inte lätt om det är en by som du säger, men måste ju finnas en del andra människor där ändå eller om du drar till grannbyn
Citera
2017-03-10, 22:14
Medlem
Citat:
Okay. Inte lätt om det är en by som du säger, men måste ju finnas en del andra människor där ändå eller om du drar till grannbyn

Nä precis. Okej inte bara i byn om vi säger som så. Alla i min ålder i hela kommunen gick på samma högstadie. Alla känner varandra eller vet vem man är här så grannby funkar inte direkt heller
Citera
2017-03-10, 22:15
Medlem
Hur gör man överhuvudtaget för att få en kk då? Hur går det till ens för har ganska svårt att se allt det där framför mig egentligen, haha. Är det inte stelt från början om man är helt onykter och bara ses för att ligga? Är helt förundrad över hur det där funkar faktiskt, haha
Citera
2017-03-10, 22:21
Avslutad
Citat:
Tjena!
Som rubriken lyder, 19 år och fortfarande oskuld. Gick ut gymnasiet förra året.
Tänker på sex ca varje dag och vill verkligen ha det, haha. Men är aldrig någon kille som gillar mig, och när det väl är nån vilket händer sällan är jag inte intresserad av honom.
Hur ska man göra om man bor i en liten by och vill få en kk överhuvudtaget?
Asså skulle gärna vilja ha ett förhållande med men annars träffa någon kille då och då som man ändå trivs ihop med och ligger med. Bara för att ligga och så man får sexuella erfarenheter med denna.

Är det omöjligt att få en kk som oskuld och utan att folk dömer en? Hur går man tillväga liksom? I en liten by sprider sig ryktet snabbt...

Är det fel och vilja ligga och få sexuella erfarenheter genom att ha en kk som oskuld? Om inte förhållande tänker jag att detta är bäst då antalet killar man ligger med inte ökar för det. Utan man har ändå som tjej bara varit med 1 kille tills man skulle träffa nån att ha ett förhållande med.
Några tankar kring mitt inlägg??
Om det är omöjligt att få en kk som oskuld? Well, det tror jag inte.

Men kan du inte börja med att träffa någon som du gillar, inte bara för sex men som du vill hänga med?
Citera
2017-03-10, 22:21
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Hur gör man överhuvudtaget för att få en kk då? Hur går det till ens för har ganska svårt att se allt det där framför mig egentligen, haha. Är det inte stelt från början om man är helt onykter och bara ses för att ligga? Är helt förundrad över hur det där funkar faktiskt, haha

Av min erfarenhet är det lite stelt men det ger sig. Man kan ju snacka lite, kanske kolla film innan osv... Men det är mer nervöst för dig för du är oskuld, såklart.
Citera
2017-03-10, 22:22
Medlem
Citat:
Av min erfarenhet är det lite stelt men det ger sig. Man kan ju snacka lite, kanske kolla film innan osv... Men det är mer nervöst för dig för du är oskuld, såklart.

Precis. Undrar om någon kille ens velat ha mig som kk om de vet om att jag är oskuld.
Citera
2017-03-10, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Om det är omöjligt att få en kk som oskuld? Well, det tror jag inte.

Men kan du inte börja med att träffa någon som du gillar, inte bara för sex men som du vill hänga med?

Problemet är att jag inte ens hittar någon kille häromkring jag vill hänga med och vice verse (vad jag vet). Verkar hur nice som helst att ha en killkompis som man faktiskt umgås och hänger med. Killar är mycket roligare och enklare än tjejer. Det behöver inte vara att man ligger utan hade verkligen bara velat ha en jättebra killkompis. Friends with benefits verkar inte helt fel det heller
Citera
2017-03-10, 22:27
Avslutad
Citat:
Problemet är att jag inte ens hittar någon kille häromkring jag vill hänga med och vice verse (vad jag vet). Verkar hur nice som helst att ha en killkompis som man faktiskt umgås och hänger med. Killar är mycket roligare och enklare än tjejer. Det behöver inte vara att man ligger utan hade verkligen bara velat ha en jättebra killkompis. Friends with benefits verkar inte helt fel det heller
Ingen hemlighet att killar är roligare att hänga med än tjejer. Så, ut och skaffa en killkompis, kanske han har en kompis du kan träffa :P

Perfekt att berätta för barnbarnen; "vi träffades via gemensamma vänner."
Citera
2017-03-10, 22:27
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:

Utbilda dig i nån stad i några år. Gott om killar Dessutom värt att skaffa sig en vettig utbildning ändå.
Citera
2017-03-10, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Ingen hemlighet att killar är roligare att hänga med än tjejer. Så, ut och skaffa en killkompis, kanske han har en kompis du kan träffa :P

Perfekt att berätta för barnbarnen; "vi träffades via gemensamma vänner."

Sant. Ja killar är mycket enklare. Finns det killar som gillar att hänga med tjejer utan att det ska bli nåt mer? Som vänner bara och som inte har någon annan typ av känslor inblandade eller som kommer vara ute efter sex?
Citera
2017-03-10, 22:30
Medlem
Citat:
Utbilda dig i nån stad i några år. Gott om killar Dessutom värt att skaffa sig en vettig utbildning ändå.

Ja, tänkte jobba något år till sedan blir det att börja på universitetet. Vill ta en liten paus från skolan bara. Då får man nöja sig med vad som finns runt omkring
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in