Citat:
Ursprungligen postat av
D-Reign
Över 30%, tack.
Annars tycker jag inte Landet som Sådant har något vidare existensberättigande.
Detta.
Med tanke på allt som sker och har skett i samhället under dom senaste två åren, så undrar jag hur det står till i svenska folkets hjärnor. Våldtäktsepidemier, mordvågor, gängkrig, attacker mot blåjuspersonal, spridning av islamism, en ständigt hotad välfärd, o.s.v (listan fortsätter). Men ÄNDÅ så ligger SD under 20% i vissa mätningar. Hur fan kan det komma sig?
Antingen är mätningarna grovt retuscherade, eller så är svenska folket idioter, helt oförmögna att förstå vad som håller på att hända med samhället.