Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-07, 21:26
  #25
Medlem
Freitag.der.13.s avatar
Är allt mer övertygad om att Sd i bästa fall är en mental isbrytare för ett riktigt etno-nationalistiskt parti som inte kommer att kompromissa eller hymla med vad de vill.

I värsta fall för partiet en tynande tillvaro under ett par-tre mandatperioder och sätter därmed effektivt stopp för några som helst kraftfulla motåtgärder mot det mångkulturella samhället för ytterligare 20-30 år framåt, utan förfallet kan fortsätta i ominskad takt.
Citera
2013-04-07, 21:36
  #26
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Hela frågan om för/emot Israel är fullständigt ointressant för 90% av de som stöder SD och besöker avpixlat. Ämnet som drar är kulturberikningens skadeverkningar i Sverige, inte kamelknullare X mot kamelknullare Y i Mellanöstern.

Ganska komiskt hur en del försöker förvandla motståndet mot massinvandringen i Sverige till en fråga om Israel och sionism. Dags att börja sniffa en bättre sorts thinner?

Nu åter till verkligheten, dvs araber och afrikaner som beter sig som svin i gamla svenska bruksorter.
Du har så rätt, det vore tacksamt om SD slutade att bry sig om konflikten mellan Israel och Palestina. Jag bryr mig inte. Jag orkar inte bry mig om den enfaldiga och meningslösa striden.

Jag röstar på SD för att det är det enda riksdagsparti som arbetar för Sveriges bästa. Ett nationalistisk engagemang. Mellanösternkonflikten är totalt ointressant.
Citera
2013-04-07, 22:06
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Nu åter till verkligheten, dvs araber och afrikaner som beter sig som svin i gamla svenska bruksorter.

Vilket har möjliggjorts av ett långvarigt, medvetet och ihärdigt judiskt arbete. Utan judar hade vi inte haft någon massinvandring och mångkultur.
Citera
2013-04-07, 22:18
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Du har så rätt, det vore tacksamt om SD slutade att bry sig om konflikten mellan Israel och Palestina. Jag bryr mig inte. Jag orkar inte bry mig om den enfaldiga och meningslösa striden.

Jag röstar på SD för att det är det enda riksdagsparti som arbetar för Sveriges bästa. Ett nationalistisk engagemang. Mellanösternkonflikten är totalt ointressant.

Jag ifrågasätter verkligen det här. SD nationalistiskt, arbetar för svenskarnas bästa, i vilken värld då? Jimmy Åkesson anser väl numera att det inte finns några etniska svenskar. Det är inget som han tycker är viktigt åtminstone. Nationalismen har de ju dumpat för länge sedan. Möjligtvis så framstår de som nationalistiska om man jämför dem med typ miljöpartiet.

Anledningen till att israel-palestina konflikten är viktig är att samma grupp som driver på massinvandringen till DSverige och andra vita länder även är skyldiga till folkmord på palestinierna. Jag bryr mig personligen inte så mycket om vem som äger palestina men det faktum att samma grupp människor som beter sig som svin mot palestinierna och stjäl deras land även har stort inflytande här borde vara av något som får alla vettiga människor att oroa sig. Nej, jag är inte villig att offra något för palestinierna men jag ser heller ingen anledning till att tyst acceptera judarnas beteenden där nere när de även försöker folkmörda oss.
Citera
2013-04-19, 23:52
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Vilket har möjliggjorts av ett långvarigt, medvetet och ihärdigt judiskt arbete. Utan judar hade vi inte haft någon massinvandring och mångkultur.

Är du tappad bakom en vagn?
Citera
2013-04-21, 20:54
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EG
Är du tappad bakom en vagn?

Nej, är du? Eller är du bara ännu en svenskfientlig jude som vill sprida myter om att det inte skulle vara judar som ligger bakom den icke-vita massinvandringen till alla vita nationer på jorden?
Citera
2013-04-22, 23:52
  #31
Medlem
Aristotélēss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Vilket har möjliggjorts av ett långvarigt, medvetet och ihärdigt judiskt arbete. Utan judar hade vi inte haft någon massinvandring och mångkultur.
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Nej, är du? Eller är du bara ännu en svenskfientlig jude som vill sprida myter om att det inte skulle vara judar som ligger bakom den icke-vita massinvandringen till alla vita nationer på jorden?
Om vi nu köper detta argument så förstår jag ändå inte varför ni är så intresserade av att gå i direkt konflikt med judarna? Skälet till att SD finns är inte judefrågan, det är "massinvandringen", och till mindre del muslimfrågan.

Det tordes väl stå klart för alla inblandade att SD/Svenskrörelsen inte kan begå något större strategiskt misstag än att ge sig på judarna? Som det är nu finns en mindre, men ökande och allt mer synlig, folkopinion mot muslimer i största allmänhet, utöver den betydligt större, men alltjämt mycket smala opinionen mot invandring och invandrare. Hörnstenen i SDs profilering är tydliggörandet att de inte längre är nazister och rasister, och att deras kritik mot MENA-invandringen blott handlar om att vissa kulturer (den muslimska) är inkompatibla med den Svenska, och att de spänningar som invandringen skapar, utöver de rena resursfrågorna, är en effekt av denna kulturella krock.

Allt detta faller om man börjar ge sig på judar. Det Svenska folket har ingen som helst förståelse eller tolerans för missaktning mot judar, alldeles oavsett vad det skulle kunna finnas för eventuell saklig grund till detta.
Citera
2017-03-10, 03:55
  #32
Medlem
Antagonist88s avatar
Något avståndstagande från Sionism verkar det inte ha gått så bra för precis. Detta är bland det första som man ser när man surfar in på sidan.
Citera
2017-03-10, 08:24
  #33
Medlem
Det är knappast sionism att försvara Israel mot muslimer.
Det är istället en form av självförsvar.
Citera
2017-03-10, 16:13
  #34
Medlem
Antagonist88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Det är knappast sionism att försvara Israel mot muslimer.
Det är istället en form av självförsvar.
Judarna är ett betydligt större hot än Muselmanerna , dom är högst ansvariga till att vi har avskrädet här från början. Avpixlat är en Kontrollerad opposition! Försök inte inbilla dig något annat goyim.
__________________
Senast redigerad av Antagonist88 2017-03-10 kl. 16:28.
Citera
2017-03-10, 19:57
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antagonist88
Judarna är ett betydligt större hot än Muselmanerna , dom är högst ansvariga till att vi har avskrädet här från början. Avpixlat är en Kontrollerad opposition! Försök inte inbilla dig något annat goyim.

Helvetet lär frysa till is innan någon irrationell judehatare övertygar mig om någonting.
Kryp tillbaka till Hitlers lik.
Citera
2017-03-10, 21:24
  #36
Medlem
Antagonist88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Helvetet lär frysa till is innan någon irrationell judehatare övertygar mig om någonting.
Kryp tillbaka till Hitlers lik.
Duktig goy fortsätt vara en ignorant Counter-Jihadist som försöker bota symptomen istället för sjukdomen.
Detta kan du titta på när du känner dig manad:
Thanks Jews! [Public Service Announcement]
Multiculturalism in Europe:Who is Behind It? by David Duke
CNN Goldman Sachs & the Zio Matrix
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback