Citat:
Ursprungligen postat av
C0w
Jag drar upp det endast för att du får det att låta som att det endast är Barcelona som får dessa fördelar. Finns minst lika många fall där Real Madrid har fått tveksamma och helt felaktigt dömda straffar.
Celta, jaha... var höll du hus t.ex. när Barcelona blev rånade på ett mål mot Betis?
Ska du verkligen näma Suarez och Neymar när Real har Cristiano i laget och inte minst vilddjuret Pepe som bla sparkar på liggande spelare.
Du är bra underhållande.....Jisses.
Ja det finns även andra lag som har filmare i laget, vissa lag mer än andra. En hel del personer verkar även antyda på att Barcelona är bland dem mest filmande lagen, här håller jag med. Barcelona har länge varit ett lag mer flertalet spelare som väldigt enkelt faller och ofta förstärker situationer. Alba, Suarez, Busquets (mest förr i tiden dock, Neymar, listan kan även göras längre. Det finns ett tydligt mönster i Barcelonas fotboll!! Men även jag som Realfan erkänner att Ronaldo är en filmare, också även pepe givetvis....Men varför ska vi försvara den här typen av beteende? För mig är det inte fotboll när spelaren filmar sig till en straff. Alla som sparkat en fotboll i ett lag förstår den sportsliga frustrationen i att någon lurar till sig en straff på det där viset. Bort med skiten och kritisera varje gång det inträffar.
Bestraffa även filmarna i efterhand, hårt som fan, så vi får ett slut på eländet.
Lite komiskt att du kommer dragandes med sparkande pepe, en händelse som inträffade för ett bra jävla tag sedan, han har lugnat ner sig sedan dess, precis som Busquets slutat fjolla runt som en bowlingkägla.
Nä straffen borde inte dömts och Barcelona borde varit utslagna ur CL, så enkelt är det!