2017-03-09, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Och så intelligenta att de ideligen får en kula i skallen? Att åka till Kuba med charter eller köpa en stulen jacka och en dyr klocka, är det " lyx"?

Stulen? NK har utan tvekan fått nya kundkretsar som inte fanns förr dessutom är de trendsättare nuförtiden. Dina vardaliga HM tröjor är för dom versace. Fråga bilhandlare vem som är förbi dom titt som tätt. Att slippa morgonrusingen, en chef till horunge, göra sin frukost i lugnet, egna rutiner. Bygga hus utomlands. Det är ett Svensson-drömliv och det lever dom.
Senast redigerad av Dinmamma001 2017-03-09 kl. 19:39.
Citera
2017-03-09, 19:34
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werdo
Pellejönsfigurer 🤔

Är det GW?!? Haha..
Citera
2017-03-09, 19:35
Medlem
Danne90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erriik20
Jag ångrar att jag ens skrev det här, va är det för människor som skriver ens här inne?

Hur kan du säga så? Har du inget hjärta eller?
Det är en död person vi snackar om och du skriver såhär?
Hur skulle det kännas för dig om en nära vän till dig mister livet och att du ser folk skriva såhär om hen. Väx upp och sluta häng här om dagarna och trolla bakom din skärm, herregud

Jag ska säga så här till dig.. Håller man på och dödar andra eller misshandlar folk så förtjänar man att få en kula i skallen. De är inga människor om du frågar mig. Det är dock synd om oskyldiga människor såsom det paret som blev dödade i sitt eget hem för att de hade heder och mod att våga vittna mot detta smuts.
Sen tycker jag synd om andra blattar som måste leva i dessa områden.
Citera
2017-03-09, 19:37
Medlem
Sägs att någon lurade dit dom. Någon som kan bekräfta?
Citera
2017-03-09, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Sägs att någon lurade dit dom. Någon som kan bekräfta?

Vad fan tror du. Att det var slumpen?
Citera
2017-03-09, 19:42
Medlem
Citat:
En teori som polisen enligt uppgifter till Expressen jobbar efter, är att den mördade gängledaren gick i en fälla – och lockades till ett möte med okända personer.
Samtidigt visar bilder hur Merhawi Aregai promenerade i centrala Stockholm med ett grovt vapen i handen.

Det var i onsdags kväll som Merhawi Aregai, som pekas ut som en av de ledande personerna inom det kriminella nätverket Lejonen, och ytterligare en man åkte till centrala Kista norr om Stockholm.
Där satt de och väntade i en bil när en eller flera okända gärningsmän närmade sig dem och på nära håll sköt dem upprepade gånger i huvudet. Såväl Aregai som den andre mannen, som också är kriminellt belastad men inte i samma utsträckning, avled av sina skador.

http://www.expressen.se/nyheter/stockholm/gangledare-dodad--skjuten-i-huvudet/
Citera
Medlem
Knivur-273s avatar
Det är svårt att diskutera detaljerna i det aktuella kriminalfallet utan att vara gärningsman, brottsoffer, vittne eller utredande kriminalpolis.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danne90
Jag ska säga så här till dig.. Håller man på och dödar andra eller misshandlar folk så förtjänar man att få en kula i skallen. De är inga människor om du frågar mig. Det är dock synd om oskyldiga människor såsom det paret som blev dödade i sitt eget hem för att de hade heder och mod att våga vittna mot detta smuts.
Sen tycker jag synd om andra blattar som måste leva i dessa områden.

Nu har du ju inte riktigt hela historian men om man läser tidningarna så förstår jag din syn på saken.
Citera
2017-03-09, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Stulen? NK har utan tvekan fått nya kundkretsar som inte fanns förr dessutom är de trendsättare nuförtiden. Fråga bilhandlare vem som är förbi dom titt som tätt. Att slippa morgonrusingen, en chef till horunge, göra sin frukost i lugnet, egna rutiner. Bygga hus utomlands. Det är ett Svensson-drömliv och det lever dom.

Du glömde en sak!

Dom dör väldigt unga, men visst, coolt att bli begraven med en Audi RS6 nyckel, en stulen guldrolex och tacky guldkedjor.
Sen kanske det är 1 av 100 som bygger hus utomlands, dom här 18-20 åringarna som springer runt med automatvapen bor ju alla hemma hos mamma.

Btw, trendsättare? Haha asfula Versacekläder och Armanimysbyxor....

Tony Montana livet är kanske inte så kul när hjärnan är genomborrad av bly
Citera
2017-03-09, 19:46
Medlem
Citat:

Men vem lurade dit dom? Lär väl knappast vara en känd fiende..

Det kan ju vara något internt, tex någon som vill ta över ledarskapet eller någon man gjort affärer med som inte är riktigt nöjd med "samarbetet".
Citera
2017-03-09, 19:51
Medlem
Citat:
Skippa attityden snorunge.
Jag menar förstås en bekant inte någon random luffare.
Citera
2017-03-09, 19:51
Medlem
KometenKommers avatar
Med tanke på att det är snö i Stockholm nu borde spåren efter förövarna vara rätt bra. Försvann dom från platsen i bil eller sprang dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in