2017-03-09, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werdo
Han hade vart dömd för grovt narkotikabrott. Så det är fan bara att göra samma sak som dom gjorde då.

Den gången hade dom uppenbart bevis och är bo tidigare dömd för narkotika brott tror jag han är lite försiktigare.
Sen så kan det varit så att när han dömdes första gången så var han brukare och inte säljare, tillskillnad på säljare och brukare är att när man är brukare så har man väl narkotika i sina egna fickor medans säljaren har en massa mellan händer.

Som sagt jag bara spekulerar rätta mig om jg är helt ute och seglar.
Citera
2017-03-09, 14:04
Medlem
arazals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Måste vara Sveriges största gangsterkrig på mycket länge som pågår just nu!

inte i närheten av Gbg men fortsätter det i samma takt så
Citera
2017-03-09, 14:05
Medlem
autostoperkas avatar
Nu är det bekräftat Merhawi "gängledare"
en mindre

http://www.expressen.se/nyheter/stockholm/gangledare-dodad--skjuten-i-huvudet/
Citera
2017-03-09, 14:06
Medlem
Är BOs gäng (lejonen?) Mestadels kristna?
Citera
2017-03-09, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Rent spontant, när man tittar på bilderna, känns det som ett tecken för "Mitt IQ ligger så långt under medel att jag aldrig kommer bidra med en enda skattekrona".

Ok. Då har EnHeltVanligSnubbe svamlat i nattmössan, och inte alls suttit på den "inside information" h*n har försökt ge sken av. De känns inte helt överraskande.

Jag har hela tiden skrivit att Y.R är B.O.
Men jag kallade honom Jonathan.

Vid flera tillfällen när folk har nämnt J.G har jag sagt att det är fel person. get ur shit straight.

Precis som när jag sa att båda va döda så ska folk leka smarta o säga "står inget om de på Aftonbladet, vad hände sen? Joooo båda e döda. Ni behöver inte tro mig, skiter fullständigt i, men sitt inte o snacka skit
Citera
2017-03-09, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illmaticnyc123

Blandat så som det är i andra konstellationer ute i förorten.
Citera
2017-03-09, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Blandat så som det är i andra konstellationer ute i förorten.

Wolfpack då? Vithyade väl?
Citera
2017-03-09, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werdo
Wolfpack då? Vithyade väl?

Blandat där också.
Citera
2017-03-09, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arazal
inte i närheten av Gbg men fortsätter det i samma takt så

Han syfta på i en enskild konflikt.

Stockholm har typ inte haft någon öppen krig men det har alltid varit lågintensivt och även då har det dödats i högtakt och inte så långt från Göteborgs snitt.

Just i denna konflikt är vi uppe i 10 döda på 1,5 år tror inte ens konflikten norra/södra biskop kan matcha den statistiken.

Det lär absolut forsätta då mördarpatrullen från rinkeby är ute i det fria. Gängledare från Malmö vill ha det han blev blåst på och så har du lejonen och den grupperingen som är kvar i rinkeby/tensta. Fråga är hur övriga Husby ställer sig till konflikten då 20 åringen var omtyckt i området.
Citera
2017-03-09, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illmaticnyc123

Beror på vad du menar med kristna... de är stor skillnad, pratar du skit om islam till någon som är med i gänget och är muslim så lär det sluta illa. Pratar du skit om kristendomen till någon "kristen" som är med blir de ingen reaktion alls. De kristna som beblandad sig med dessa gäng i Sthlms området bryr sig knappast om religon, medans kriminella muslimer skyddar och är även
Religösa muslimer som väljer att göra brott. Varför tror du varje gång någon dör så dyker de alltid upp massa text från vänner: Allah förlåter honom, han vilar i Allahs händer och balbalabal
Citera
2017-03-09, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cashisshit
Beror på vad du menar med kristna... de är stor skillnad, pratar du skit om islam till någon som är med i gänget och är muslim så lär det sluta illa. Pratar du skit om kristendomen till någon "kristen" som är med blir de ingen reaktion alls. De kristna som beblandad sig med dessa gäng i Sthlms området bryr sig knappast om religon, medans kriminella muslimer skyddar och är även
Religösa muslimer som väljer att göra brott. Varför tror du varje gång någon dör så dyker de alltid upp massa text från vänner: Allah förlåter honom, han vilar i Allahs händer och balbalabal

Du målar upp en bild om vad du fantiserar om. Du har kristen syrianer och eritreaner alla är bröder till pengarna skiljer dom åt.
Citera
2017-03-09, 14:42
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Han syfta på i en enskild konflikt.

Stockholm har typ inte haft någon öppen krig men det har alltid varit lågintensivt och även då har det dödats i högtakt och inte så långt från Göteborgs snitt.

Just i denna konflikt är vi uppe i 10 döda på 1,5 år tror inte ens konflikten norra/södra biskop kan matcha den statistiken.

Det lär absolut forsätta då mördarpatrullen från rinkeby är ute i det fria. Gängledare från Malmö vill ha det han blev blåst på och så har du lejonen och den grupperingen som är kvar i rinkeby/tensta. Fråga är hur övriga Husby ställer sig till konflikten då 20 åringen var omtyckt i området.

BO ska ju vara 23 resp 26 år, så är det JG som är 20 år men han var väl inte med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in