Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-27, 17:46
  #1
Medlem
Overminds avatar
NYTT Sagan om Ringen spel! Uppföljare till första spelet där man var i Mordor och slaktade runt. Bra story. Skit bra gameplay. Skit nytt innovativt Nemesis system som fler spel borde ta efter.

Känner ni hypen?????


Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=-_UgfB95Wu0
Citera
2017-02-28, 07:47
  #2
Medlem
6 månader kvar, HYYYYPE

Älskade första spelet, hoppas dom lägger in mer customization för sin karaktär denna gång, tycker väldigt mycket om att kunna ändra utseendet på den man spelar, speciellt om det är 3rd person
Citera
2017-02-28, 09:15
  #3
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dampendung
6 månader kvar, HYYYYPE

Älskade första spelet, hoppas dom lägger in mer customization för sin karaktär denna gång, tycker väldigt mycket om att kunna ändra utseendet på den man spelar, speciellt om det är 3rd person

Ja! Första spelet var som en kniv i ryggen. Den kom från ingenstans. Så jävla bra spel. Världen får de gärna göra mer levande med olika folkslag och byar. Men det är ju Mordor så det är fullständigt förståeligt att det är bara öken och orcher där. Men men. Större Värld. Kanske hela Mordor? Möjlighet att gå till bara-dur t ex.
Citera
2017-02-28, 10:29
  #4
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Nä känner inte riktigt någon hype. Tyckte första var helt ok. Men inte så bra som alla andra tyckte men då är jag ingen LoTR nörd. Känns som att man måste vara det för att verkligen älska det första spelet. Spelmässigt var det ganska mediokert imo. Var mest en blandning av AC och Batman arkham serien. Och lyckades inte bättre än något av dessa spel. Och storyn var inte speciellt kul om man nu inte gillar just LoTR. Blir nog inget köp denna gång om spelet nu inte ser ut att utvecklas till något annat snarare än en vanlig sequel i samma spår.
Citera
2017-02-28, 18:39
  #5
Medlem
Micke090s avatar
Pepp!!
Citera
2017-03-02, 07:50
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Ja! Första spelet var som en kniv i ryggen. Den kom från ingenstans. Så jävla bra spel. Världen får de gärna göra mer levande med olika folkslag och byar. Men det är ju Mordor så det är fullständigt förståeligt att det är bara öken och orcher där. Men men. Större Värld. Kanske hela Mordor? Möjlighet att gå till bara-dur t ex.

Håller med, skulle vara awesome ifall dom fick till en större värld med lite mer "diversity", ska iaf bli väldigt intressant att få se lite gameplay på det.
Om jag inte minns fel har jag för mig att jag läste nått om att gameplayvideo ska komma nu i Mars
Citera
2017-03-05, 11:57
  #7
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dampendung
Håller med, skulle vara awesome ifall dom fick till en större värld med lite mer "diversity", ska iaf bli väldigt intressant att få se lite gameplay på det.
Om jag inte minns fel har jag för mig att jag läste nått om att gameplayvideo ska komma nu i Mars


Hoppas det är över hela Mordor nu! Verkar bli större iallafall då det är mer olika orc "factions" och arméer och olika orc klaner krigar mot varandra och man kan ta över fort och "keeps". Jag känner verkligen hypen.
Citera
2017-03-06, 16:15
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Hoppas det är över hela Mordor nu! Verkar bli större iallafall då det är mer olika orc "factions" och arméer och olika orc klaner krigar mot varandra och man kan ta över fort och "keeps". Jag känner verkligen hypen.

Gameplay trailer om 2 dagar
Citera
2017-03-08, 10:07
  #9
Medlem
AxelvonFarsens avatar
Är det fortfarande samma karaktärer som i det första spelet? Tyckte att "rangern" var ganska tråkig karaktärsmässigt, en batman i Lotr typ.

Hoppas på mer character design med kostymer och dylikt, skulle inte skada om de utökade antalet/typen av fiender. Skulle inte ha någonting emot att slåss mot Nazguls eller Balrogs!
Citera
2017-03-08, 11:36
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxelvonFarsen
Är det fortfarande samma karaktärer som i det första spelet? Tyckte att "rangern" var ganska tråkig karaktärsmässigt, en batman i Lotr typ.

Hoppas på mer character design med kostymer och dylikt, skulle inte skada om de utökade antalet/typen av fiender. Skulle inte ha någonting emot att slåss mot Nazguls eller Balrogs!

Jag tyckte karaktären (rangern) var ganska bra ändå faktiskt.
Men jag hoppas också på mer fiendetyper, gameplay trailern skulle väl komma idag tror jag, så man får hålla lite koll
Citera
2017-03-08, 15:02
  #11
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dampendung
Gameplay trailer om 2 dagar

https://www.youtube.com/watch?v=xl4bkIGgiyc

Citera
2017-03-08, 15:06
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
https://www.youtube.com/watch?v=xl4bkIGgiyc


Faaaan, sitter på jobbet och kan inte kolla nu, 3 timmar kvar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback