Citat:
Ursprungligen postat av
Sammandraget
TACK!
Äntligen ett vettigt inlägg! OneCoin är en säljande organisation och man är väldigt bra på att sälja. Att få någon av hatarna att inse detta är omöjligt.
Hur ska du ha det?
Tidigare har du hävdat att Onecoin är ett utbildningsföretag.
Oroar det dej inte det minsta att det "vettiga inlägget" du hyllar beskriver ett klockrent Ponzie? Inlägget är också enligt mig mycket vettigt då man ser att Onecoin är just ett Ponzie och inget annat.
Jag snor lite Pellets tankegång från den misslyckade satsningen DealShaker och ber dig ge
ett enda exempel på en person som haft nytta av den utbildning de fått genom de stulna PDF-filerna?
Ett exempel räcker!
Att man lär sig att titta på bilder av dyra bilar räcker inte, utan någon som verkligen haft någon reell nytta av det de lärt sig. Glöm inte bort att de både investerat riktiga pengar och riktig tid i detta projekt som är ett skenande undergångståg i full fart mot avgrunden.
Varför tränger man för övrigt ihop sig på ett tåg när man lika gärna skulle kunna köra över kanten i sina leasade framgångsbilar? Kan det vara så att de som får nöja sig med undergångståget helt enkelt inte fått tillbaka pengar nog att ens leasa en bil ur denna rekordscam?
Hade de tagit sina 55000 sek som jag misstänker är medianförlusten i scamen och leasat en normal bil hade pengarna räckt i flera år. Nu räcker pengarna bara till en biljett på det sorgliga undergångståget.
[IRONI]
$$$ För er som inte förstår detta vill jag påpeka att jag och min advokat kommit i kontakt med en avliden person i Nigeria som vill ha lite hjälp att flytta 3 gigantiska koffertar överfyllda med 100-dollarsedlar $$$ till just era bankkonton (bildbevis finns $$$). Min advokat kan nämligen försätta sig i ett transliknande tillstånd efter att han druckit så kallat eldvatten och tala med de döda. Några mindre administrativa kostnader (för advokatkostnader och brännvin i Hofors) och någon mindre muta (direkt i Nigeria, men för er som inte har egna bankkonton hjälper vi till med det också) kan tillkomma och måste betalas kontant i anonyma kuvert innan pengarna hamnar på ert konto $$$ (eller vårt konto om ni saknar eget) $$$$.
[/IRONI]