2017-02-06, 19:40
Medlem
Jag tycker att det är lite osannolikt att ett namn som bara är ett bokstavsbyte ifrån Gris Kalas inte skulle vara Nattramns alterego.
Citera
2017-02-13, 10:34
Medlem
Vet någon varifrån är texten i "När livet slås sönder"? Eller kan någon förstå vad säger mannen i sluten av kompositionen?
Citera
2017-02-15, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotThatGirl
Vet någon varifrån är texten i "När livet slås sönder"? Eller kan någon förstå vad säger mannen i sluten av kompositionen?

Maila han och fråga..
Citera
2017-02-16, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungafamiljen
Maila han och fråga..
Han ska väl inte svara...
Citera
2017-02-16, 14:19
Medlem
Hessians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotThatGirl
Han ska väl inte svara...
Någon sorts "svar" kommer du nog att få, och du får väldigt gärna dela med dig av det här då även jag har rätt svårt att höra exakt vad som sägs.
Citera
2017-02-17, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hessian
Någon sorts "svar" kommer du nog att få, och du får väldigt gärna dela med dig av det här då även jag har rätt svårt att höra exakt vad som sägs.
Att börja igen "the game of 100 questions" eller hur HAL kallade det? Nej det vågar jag inte Jag bara undrade om någon vet kanske
Citera
2017-03-03, 21:30
Medlem
Nå, är ni taggade på att Grishjärta ska släppas ännu en gång?
Citera
2017-03-06, 17:36
Medlem
snakesofchrists avatar
Citat:
Nå, är ni taggade på att Grishjärta ska släppas ännu en gång?

Det kan man säga. Missade de två första upplagorna men idag fick jag iväg en beställning på boken. De 40 första ordrarna skulle få en poster med på köpet så jag hoppas att jag var snabb nog!
Citera
2017-03-06, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snakesofchrist
Det kan man säga. Missade de två första upplagorna men idag fick jag iväg en beställning på boken. De 40 första ordrarna skulle få en poster med på köpet så jag hoppas att jag var snabb nog!

Köpte du något av art printsen som var uppe? Tyckte fan det hade varit tillräckligt med 4 st olika. Lite väl overkill..

EDIT: Eller så är jag bara snål.
Citera
2017-03-06, 22:13
Medlem
Hurdana är bonusmaterialet på LP-utgåvan, om någon köpt den?
Mycket nyfiken på dessa. Men prioriterar ej ett inköp i dagsläget pga min relativt dåliga ekonomi.
Citera
2017-03-06, 23:10
Medlem
snakesofchrists avatar
Citat:
Köpte du något av art printsen som var uppe? Tyckte fan det hade varit tillräckligt med 4 st olika. Lite väl overkill..

EDIT: Eller så är jag bara snål.

Jag lät bli trots att några är riktigt tjusiga. Lär väl ångra det när de är slutsålda...
Citera
2017-03-06, 23:18
Medlem
snakesofchrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Hurdana är bonusmaterialet på LP-utgåvan, om någon köpt den?
Mycket nyfiken på dessa. Men prioriterar ej ett inköp i dagsläget pga min relativt dåliga ekonomi.

Gillar du materialet på originalutgåvan så borde du tycka om de tre nya bitarna. "Utsikt Ifrån Botten" är min favorit. Sen gör sig all ny omslagskonst till skivan riktigt, riktigt bra i LP-format. Bara det kan väl motivera ett köp
Tror att låtarna ligger ute på youtube f.ö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in