Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Verkar som att folk tror på Harry Kane som POTM i februari också. Spelare i Leyton Orient och Millwall är svindyra. Kan absolut vara läge att sälja, då det är ganska många faktorer som ska stämma för att de korten ska behövas på fredag.
Tack, uppskattar såna här små tips! Hade ett gäng liggande i dessa klubbar och drog in 25-30k på spelare jag investerat i tidigare/fått i paket. Fick bland annat sålt en silverspelare i Leyton för 9k
Började igår kväll även gå igenom silverspelare i alla ligor som har SBC's ute. Orkar ofta inte gå igenom det direkt när jag öppnar paket så skickar dem rätt in i klubben. Har sedan igår dragit in minst 50k genom att sälja spelare i amerikanska, franska, ryska, belgiska, holländska, italienska, och japanska ligan. Har transferlistan full nu men skall rensa i mexikanska, turkiska, portugisiska, spanska och skotska under dagen med. Enkla pengar att dra in om de bara ligger i klubben. Lägger ut allt som går att sälja för typ 1,5k och uppåt. Är det mindre än så håller jag på dem i hopp om att de kan gå upp senare vid Marquee Matchups.