2017-03-01, 09:31
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresnigel
Med tanke på läget i gruppen och att det gäller cupen som överlag inte alls drar lika mycket folk som allsvenskan så ja.

Nu drar vi själva uselt med folk i cupen iår av nån anledning men hade DIF slagit BP hade ju en chans till avancemang funnits kvar. DIF skulle möta BP i sista och då ett BP som också hade chans till avancemang medan DIF skulle möta ett avsågat HIF. Det var ok chanser till avancemang således.

Att sedan inte folk går på cupen i samma utsträckning är ju bara löjligt, det är tävlingsmatcher och speciellt på hemmamatcher ska man gå. Här har dock marknad effektivt sett till att låta cupen drunkna i premiären.
Citera
2017-03-06, 10:22
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Längtar till 1a April!
Citera
2017-03-06, 11:33
Medlem
ErPupones avatar
Uppenbart att svenska cupen inte ska locka ngn publik iaf. Blåvitt får hemmamatch lördag 18.30 och vi får häcken söndag 18.30.
Citera
2017-03-06, 11:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousUser1312
Längtar till 1a April!
Dagen då IFK Göteborg ska bli ännu mer av ett skämt?
Citera
2017-03-06, 12:46
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Uppenbart att svenska cupen inte ska locka ngn publik iaf. Blåvitt får hemmamatch lördag 18.30 och vi får häcken söndag 18.30.

Vidriga starttider, jag skrev det i cuptråden men att vi beträffande familjer etc skall lyckas konkurrera mot schlagern på lördagen känns ju lagom "lätt". Dessutom kan det bli rejält sent om man har barn som ska med.
Om nu inte ville ha det stökigt inför våra matcher där en del av er kan komma ner dagen innan eller har många timmar i staden innan match på söndagen har man ju även där misslyckats kapitalt.

Jag älskar cupen men vad tusan är detta för tider.
Citera
2017-03-06, 13:05
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Vidriga starttider, jag skrev det i cuptråden men att vi beträffande familjer etc skall lyckas konkurrera mot schlagern på lördagen känns ju lagom "lätt". Dessutom kan det bli rejält sent om man har barn som ska med.
Om nu inte ville ha det stökigt inför våra matcher där en del av er kan komma ner dagen innan eller har många timmar i staden innan match på söndagen har man ju även där misslyckats kapitalt.

Jag älskar cupen men vad tusan är detta för tider.
Precis min tanke, omöjligt för er att locka marginalpublik 18.30 en lördag.
18.30 söndag är rent jävelskap. Får bli hockeyn för min del
Citera
2017-03-06, 14:10
Medlem
waccoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone

Urkukig tid för bortamatch. Det blir väl 50 från oss och 1500 Blåvitt på ett förhistoriskt rymdskepp. De gör verkligen sitt bästa för att döda intresset, Polisen, SvFF & Blåvitt.
Citera
2017-03-07, 01:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousUser1312
Längtar till 1a April!
Citat:
Ursprungligen postat av klimathotet
Dagen då IFK Göteborg ska bli ännu mer av ett skämt?

Malmö blir verkligen bara mer och mer av hatobjekt nummer ett.

Hoppas av hela mitt hjärta att ingen malmöit oavsett kategori kommer känna sig trygga i Göteborg den första april.

Helvete vad vidriga ni är, Malmö FF.
Citera
2017-03-07, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Hoppas av hela mitt hjärta att ingen malmöit oavsett kategori kommer känna sig trygga i Göteborg den första april.
Oroa dig inte, dem är inte trygga i sin egen stad heller. Aldrig sett någon lubba så snabbt från sitt eget torg någonsin
Maki om du fortfarande finns därute, vi saknar dig och dina snetändningar!
Citera
2017-03-07, 08:10
Avslutad
Citat:

? Lättkränkt?

Med vänlig hälsning,
Klubben som äger sitt eget klubbhus
Citera
2017-03-07, 10:43
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waccoe
Urkukig tid för bortamatch. Det blir väl 50 från oss och 1500 Blåvitt på ett förhistoriskt rymdskepp. De gör verkligen sitt bästa för att döda intresset, Polisen, SvFF & Blåvitt.

Blåvitt?
Vad har vi gjort i detta fallet?

Tiden och dagen är ju inget vi kunnat påverka. Att vi väljer Ullevi beror på att vi vill spela en fotbollsmatch på en fotbollsplan istället för Bravidas plast. Gamla lägger vi ny matta på så den är obrukbar för tillfället och jag tvivlar på att vi numera skulle få tillstånd för cupmatcher på t.ex. Slottskogsvallen...

Citat:

Ja, för massa stök och bök är ju precis vad en sådan här inledning av serien behöver...
Jag har mycket att säga om MFF efter dom senaste årens agerande därifrån och dom älskar ju inte oss men det gäller att denna premiär får bli en enorm fest. Givetvis med glirningar etc men skall det stökas så låt det ske på en övergiven camping i halland eller nåt...

Blir det stökigt i stan/på arenan nu förlorar vi mer än på bra många år på det.
Citera
2017-03-07, 11:21
Medlem
nygards avatar
Citat:

De där inläggen är alltså skäl att hoppas att julgranar ska råka illa ut? Jävlar vilken lättkränkt , psykiskt instabil liten horunge du verkar vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in