2017-03-05, 23:52
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Köp fitnesskort (för en spelare) för typ 150, sen säljer du för 750 bud-800 buy now, säljer några i timmen. Orimligt att d funkar men så är det

Blev sugen på denna metod så jag köpte en 8 kort för 150 st och la ut 800 buy know..fick inte sålt en enda....hur många lägger du ut samtidigt?
Citera
2017-03-06, 00:11
Medlem
Jalkapallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Spelar faktiskt inte alls någon roll.

Du gör det inte lätt för mig finns en del att välja mellan. Mertens IF, Ben Yedder IF är mina favoriter. Sen har du ju Zlatan, Firmino IF, Ben Arfa, Eriksen TIF, TOGS Giuliano.
Citera
2017-03-06, 00:15
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Håller på att pricefixa Kasyaev 62 ratead ST som spelar i Tom Tomsk och behövs till squadbuilder.. tror det kan vara riktigt bra, med tanke på att alla andra spelare i Tom Tomsk är pricefixade typ. Köpt spelare för 40k nu ungefär, ni får gärna haka på och bara ha dom liggandes i tradepilen någon vecka innan vi säljer av till det 5-dubbla
Citera
2017-03-06, 07:04
Medlem
EnLitenFryss avatar
Verkar som att folk tror på Harry Kane som POTM i februari också. Spelare i Leyton Orient och Millwall är svindyra. Kan absolut vara läge att sälja, då det är ganska många faktorer som ska stämma för att de korten ska behövas på fredag.
Citera
2017-03-06, 07:20
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Verkar som att folk tror på Harry Kane som POTM i februari också. Spelare i Leyton Orient och Millwall är svindyra. Kan absolut vara läge att sälja, då det är ganska många faktorer som ska stämma för att de korten ska behövas på fredag.

Tjäna frysen!

har du tips på snabba trade profits?
Citera
2017-03-06, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jalkapallo
Du gör det inte lätt för mig finns en del att välja mellan. Mertens IF, Ben Yedder IF är mina favoriter. Sen har du ju Zlatan, Firmino IF, Ben Arfa, Eriksen TIF, TOGS Giuliano.

Okej tack Zlatan är jag mest sugen på men Tif Eriksen har jag redan i klubben och han är övergrym. Vad tror du om If Pjanic eller Otw Draxler?
Citera
2017-03-06, 08:39
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Tjäna frysen!

har du tips på snabba trade profits?

Nej. Jag kör ganska få kortsiktiga affärer. Mindre risk att trada långsiktigt. För den som orkar relista och hålla på med 500-1000 coins-affärer finns det dock massor att göra. Jag orkar inte det. Föredrar att köpa discard IFs som t.ex. IF Keane för någon vecka sedan, sen sälja idag för 15k st. 5k profit per kort x 20, en helt ok avkastning på en lågriskinvestering. Min horisont för trading är som regel 2-4 veckor, men eftersom jag hela tiden håller det igång är det ofta det närmar sig att sälja ett kort.
Citera
2017-03-06, 09:04
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Nej. Jag kör ganska få kortsiktiga affärer. Mindre risk att trada långsiktigt. För den som orkar relista och hålla på med 500-1000 coins-affärer finns det dock massor att göra. Jag orkar inte det. Föredrar att köpa discard IFs som t.ex. IF Keane för någon vecka sedan, sen sälja idag för 15k st. 5k profit per kort x 20, en helt ok avkastning på en lågriskinvestering. Min horisont för trading är som regel 2-4 veckor, men eftersom jag hela tiden håller det igång är det ofta det närmar sig att sälja ett kort.

Jag förstår, är helt i din linje orkar inte heller riktigt med det dära...skulle du säga det är värt o lägga 100k på olika lag scuadbuilders för att få in diverse spelarpaket jumbopaket osv eller är det en dålig i affär? sitter lite o funderar på att lägga 50k på göra 2 sällsynta spelare builder, dem e ju untradble men samtidigt kanske värt om man kan få nån go gubbe, dem lagen kan man ju bygga billigt 3,5k per bygge man kan ju få en del packs , va säger du frysen?
Citera
2017-03-06, 09:58
Medlem
Någon som har koll på hur offside-trap in-game (2 upp på d-paden) fungerar? Såg att Gorilla använde det i går i WL, och folk verkar oense om det aktiveras och används gång för att sedan gå tillbaka som vanligt utan offside trap. Är det verkligen så?
Citera
2017-03-06, 10:03
Medlem
Jalkapallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Okej tack Zlatan är jag mest sugen på men Tif Eriksen har jag redan i klubben och han är övergrym. Vad tror du om If Pjanic eller Otw Draxler?

Draxler kommer nog göra det bättre.
Citera
2017-03-06, 10:06
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Jag förstår, är helt i din linje orkar inte heller riktigt med det dära...skulle du säga det är värt o lägga 100k på olika lag scuadbuilders för att få in diverse spelarpaket jumbopaket osv eller är det en dålig i affär? sitter lite o funderar på att lägga 50k på göra 2 sällsynta spelare builder, dem e ju untradble men samtidigt kanske värt om man kan få nån go gubbe, dem lagen kan man ju bygga billigt 3,5k per bygge man kan ju få en del packs , va säger du frysen?

Japanska ligans SBC är än så länge en ekonomisk plusaffär för mig. Vinner många spelare på open bid, säljer det jag får i silverpaketen och går på så vis plus. Inga gigantiska pengar, men roligt att öppna paket.
Citera
2017-03-06, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warseven
Någon som har koll på hur offside-trap in-game (2 upp på d-paden) fungerar? Såg att Gorilla använde det i går i WL, och folk verkar oense om det aktiveras och används gång för att sedan gå tillbaka som vanligt utan offside trap. Är det verkligen så?

Som jag har fattat det så lyfter backlinjen upp direkt när man aktiverar det. Har varit så tidigare iaf. Vet att jag försökt med det men så kommer inte passen man förväntar sig som skall ställa offside, vilket leder till att deras gubbe kommer fri mot målvakt med flera spelare i sitt eget lag

Känns som en oerhört stor risk att använda sig av den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in