Citat:
Ursprungligen postat av
Hvitarr
Att sprida nordiska gener till andra länder, alltså av nordiska män, är positivt ur en genetisk synvinkel. Att däremot ta emot utländska gener, som effekten blir när nordiska kvinnor rasblandar, är ur en genetisk synvinkel fruktansvärt.
Ojoj. Här var det nazistiskt så det heter duga. Fabian har sagt att ras är viktigt och han förnekar förintelsen.
Sen jagar han makthavare med anonyma konton som sedan redigeras för att sedan hängas ut på YT.
När stackarn själv blir granskad så är det värsta offerkoftan på och börjar tigga pengar det första han gör.
GS är en rasist/nazistsida som driver en agenda för SD och är även ett fan av NMR.
Gnäll inte på media, dom gör det dom skall göra, att granska. Innebär det att knacka på dörren så ja då gör dom det.
Har ni aldrig sett på tv nån gång?
Dax att <Fabian slutar gråta ut som ett barn på olika sidor utan ta ansvar och gör nått vettigt.
HS kan ni lägga ner, hur många nazister finns det där ute som stödjer er propaganda..