2017-03-05, 22:27
  #2077
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Convoy
Kan du länka till källan?

Om det stämmer så är det ju bara jävligt patetiskt.

Finns en med hennes namn i hela landet, inte svårt att kolla upp.

Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
"fikus-Fabians fru har stuckit"
Var kommer den infon ifrån?

Han skriver det själv på granskning sveriges hemsida
Citera
2017-03-05, 22:49
  #2078
Medlem
Convoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Egendomligt ja men ej nödvändigtvis patetiskt. Är du rasist? Att den vita rasen skall försvinna pågrund av rasblandning är väl mest ett problem i teorin. Då vi inte är i närheten av att vara där. Möjligtvis skulle det kunna vara ett dilemma för dom blonda negrerna(menar inget illa med ordet) med blå ögon i Söderhavet & kanske till viss del dom naturligt rödhåriga(dock betydligt fler). Samt att avhållsamhet från att överhuvudtaget skaffa barn i princip skulle ge samma resultat(men kan ju ha barn med flera kvinnor visserligen är ju ytterligare än aspekt).
Jo, det är patetiskt.
Ja, jag är rasist, vad det nu innebär.

Nina Drakfors ska enligt egen utsago ha barn med utländsk man/män (minns inte vilket).
Fattas bara att Johan har barn ihop med en neger.
Citera
2017-03-05, 22:50
  #2079
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internetkrigarN
Finns en med hennes namn i hela landet, inte svårt att kolla upp.



Han skriver det själv på granskning sveriges hemsida
A fan d e sant. Så himla mycket pengar verkar dom dock ej ha, trotts alldagliga bilar & trotts advokat & flygkaptens lön då han vädjar om bostadspengar till henne & barnen
Citera
2017-03-05, 22:56
  #2080
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hvitarr
I Sverige eller i Korea? Det är helt avgörande.
Hur menar du ur ett nationalsocialistiskt förhållningssätt?
Citera
2017-03-05, 22:57
  #2081
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polu
Jag noterar att tråden trots all fakta som framkommit fortsätter att koppla ihop GS med nazism. Nu skriver också Thomas Mattsson på Expressen:
”Erik Johansson” visade sig vara en man i Göteborgstrakten som försvarar Adolf Hitler och förnekar Förintelsen.
http://bloggar.expressen.se/thomasmattsson/2017/03/nar-hatets-apostlar-ringer-eller-mejlar-eller-twittrar-paminns-vi-bara-om-journalistikens-uppdrag/

Thomas Mattsson är en fruktansvärt oempatisk människa. Han verkar sakna all form av medlidande och uppvisar många andra tecken på psykisk störning. Hur kan man göra så här mot en medmänniska och försvara sig med att det är Expressens pressetiska skyldighet?

Är det en form av god etik men med dålig moral som Thomas Mattsson tänker på då, undrar jag?
__________________
Senast redigerad av LinusSarud 2017-03-05 kl. 23:04.
Citera
2017-03-05, 23:00
  #2082
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internetkrigarN
Finns en med hennes namn i hela landet, inte svårt att kolla upp.



Han skriver det själv på granskning sveriges hemsida

Citat:
Ursprungligen postat av Convoy
Jo, det är patetiskt.
Ja, jag är rasist, vad det nu innebär.

Nina Drakfors ska enligt egen utsago ha barn med utländsk man/män (minns inte vilket).
Fattas bara att Johan har barn ihop med en neger.

Gissningsvis blev han rasmedveten flera år efter att han gifte sig och skaffade barn med sin fru.
Citera
2017-03-05, 23:00
  #2083
Medlem
Hvitarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Hur menar du ur ett nationalsocialistiskt förhållningssätt?
Att sprida nordiska gener till andra länder, alltså av nordiska män, är positivt ur en genetisk synvinkel. Att däremot ta emot utländska gener, som effekten blir när nordiska kvinnor rasblandar, är ur en genetisk synvinkel fruktansvärt.
Citera
2017-03-05, 23:10
  #2084
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internetkrigarN
Det är en sak jag inte får ihop... Fabian Fjälling snackar ju en del om ras och framstår rätt ofta som att han lutar åt nationalsocialism och så...
Bl.a så säger han ju följande när han blir intervjuad av nazisterna på Nordfront

Så min fråga är... varför skaffar han då barn med en korean?
Jag gissar att han fått sitt uppvaknande om hur världen fungerar ganska nyligen. I ett avsnitt säger han att han ett tag tittade åt nationalsocialismen och tyckte de hade många bra grejer, men kom efter ett tag fram till att rasens betydelse för identitet osv inte var så viktig som nationalsocialister hävdar. Jag tycker iofs att han tolkat nationalsocialismen fel här.
Citera
2017-03-05, 23:11
  #2085
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hvitarr
Att sprida nordiska gener till andra länder, alltså av nordiska män, är positivt ur en genetisk synvinkel. Att däremot ta emot utländska gener, som effekten blir när nordiska kvinnor rasblandar, är ur en genetisk synvinkel fruktansvärt.

Ojoj. Här var det nazistiskt så det heter duga. Fabian har sagt att ras är viktigt och han förnekar förintelsen.
Sen jagar han makthavare med anonyma konton som sedan redigeras för att sedan hängas ut på YT.
När stackarn själv blir granskad så är det värsta offerkoftan på och börjar tigga pengar det första han gör.
GS är en rasist/nazistsida som driver en agenda för SD och är även ett fan av NMR.

Gnäll inte på media, dom gör det dom skall göra, att granska. Innebär det att knacka på dörren så ja då gör dom det.
Har ni aldrig sett på tv nån gång?

Dax att <Fabian slutar gråta ut som ett barn på olika sidor utan ta ansvar och gör nått vettigt.
HS kan ni lägga ner, hur många nazister finns det där ute som stödjer er propaganda..
Citera
2017-03-05, 23:15
  #2086
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Att kommentera siffran "6 mille" tycker jag ej är ondskefullt men han driver sitt resonemang lite väl långt med judeporr & 9/11 etc. Det blir helt enkelt klart vimsigt. Finns ju klockrena bevis på att det var musse-babbar som flyg in planen mm. Sen att judar som beter sig som muslimer( dvs går omkring med religiös utstyrsel etc) egentligen är lika illa är ju en sak. Men ärligt hur vanligt är det egentligen här i Sverige?
googla judarnas inblandning i porren så får du nog att läsa ett tag. Tror du behöver läsa några tusen sidor litteratur om du tror att "rasisters" kritik mot judar beror på att de spökar ut sig på gatorna likt muslimer.
Citera
2017-03-05, 23:20
  #2087
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrisens
Ojoj. Här var det nazistiskt så det heter duga. Fabian har sagt att ras är viktigt och han förnekar förintelsen.
Sen jagar han makthavare med anonyma konton som sedan redigeras för att sedan hängas ut på YT.
När stackarn själv blir granskad så är det värsta offerkoftan på och börjar tigga pengar det första han gör.
GS är en rasist/nazistsida som driver en agenda för SD och är även ett fan av NMR.

Gnäll inte på media, dom gör det dom skall göra, att granska. Innebär det att knacka på dörren så ja då gör dom det.
Har ni aldrig sett på tv nån gång?

Dax att <Fabian slutar gråta ut som ett barn på olika sidor utan ta ansvar och gör nått vettigt.
HS kan ni lägga ner, hur många nazister finns det där ute som stödjer er propaganda..
Buhuuu har han sagt att ras är viktigt. HEMSKA NAAZZIST. Han redigerar inte sina klipp mer än vad massmedierna gör, något du inte haft en tanke på att kritisera trots att de gjort så i 50 år. Han tar inte på sig någon offerkofta utan stod upp bra för sig själv trots flera mediehus emot sig.

Medierna granskar inte. Medierna, med miljarder i ryggen, som bedriver kulturmarxistisk propaganda för det svenska folket 24/7, gör allt vad de kan för att sätta käppar i hjulet för människor och organisationer som har mage att ifrågasätta deras lögner och utmana deras monopol på informationsspridning. Det är vad hela "granskningen" av GS handlar om.
Citera
2017-03-05, 23:24
  #2088
Medlem
KeithRichardss avatar
Jag trodde faktiskt att Expo och Expressen själva hade fulredigerat Fjällings ord, men karln yttrar ju bevisligen följande:
Citat:
– Jag har faktiskt blivit religiös av att studera judarnas ondskefulla inflytande i världen. (…) först så var det 9/11 så tänkte jag det här ju helt vansinnigt att den här lögnen kan passera som sanning till så många. Vad finns det mer så började jag vidga skopet så såg jag andra världskriget och Förintelsen, och så herregud detta är ju också lögn, vad finns det mer? Ryska revolutionen, ja det är ju samma sak här och alltid hittar man samma folkgrupp på den onda sidan i alla tragedier som hänt genom historien, säger han.
http://expo.se/2017/granskning-sverige-profil-forintelsen-ar-en-logn_7270.html
https://youtu.be/WzUl3Vfh0pc?t=3068

Jag måste säga att jag blev besviken. Han som har jobbat så bra med att visa på PK-förljugenheten, framstår ju själv som en tomte som menar att folkmordet på judar skulle vara en lögn, att judar "alltid" står "på den onda sidan" och att de låg bakom 11/9.
__________________
Senast redigerad av KeithRichards 2017-03-05 kl. 23:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in