Citat:
Ursprungligen postat av
galiza
Sannerligen håller jag med dig
Att frun nu också flyttar är ju så bedrövligt sorgligt att jag hoppas alla börjar donera månadsvis
Som jag förstår det så var inte frun helt ovetandes om hans inblandning med Granskning Sverige. Sannolikt så har hon vetat vad han pysslat med men oroat sig för vad som ska hända med henne och deras barn om hans identitet kom ut. Jag tror inte att han gjort detta i total hemlighet bakom ryggen på sin familj.
"Påtryckningar riktas mot min fru. Jag vill bara göra klart att min fru har så länge jag jobbat med Granskning Sverige vädjat till att jag skall sluta på grund av de konsekvenser en outning skulle kunna få för hennes karriär och våra barn. Min fru står inte för mina åsikter. Vi är två olika personer med olika åsikter och det är helt absurt att min fru skall behöva lida för den opinionsbildning som jag bedrivit."
Men ja, när man inser hur våra alternativa medier skakat om etablissemanget bara på några få år, med inte ens en tusendel av de resurser gammelmedierna besitter, är det sorgligt att gång på gång få höra att de får vända på varenda krona för att få saker att gå runt. Vi har en fördel av att helt enkelt ha sanningen på vår sida, och behöver inte kriga mot verkligheten som PK-medierna gör. Det enda som gör att vi inte gjort revolution redan igår beror på att vi inte har de resurser till att nå ut och väcka de sovande lämlarna runt om i landet, lämlar som dock kan känna igen en sanning om de får en presenterad för sig.
100 heltidsanställningar på våra alternativa medier från och med i morgon så når SD 50 procent i nästa val...