2017-03-04, 23:30
Medlem
Sitter på en untradeable 88 icardi.
Tror ni det är dumt att spela han tillsammans med sbc higuain som jag är väldigt sugen på att lösa. eller är dom väldigt mycket för lika?
Citera
2017-03-04, 23:42
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Hihi håller med !

Någon dag i veckan hade vart ok, men nu e det väldigt stor skillnad under varje dygn .

Skulle va skoj å ta en diskussion med ledningen. Dom borde väl gå ut med att - vi försöker fixa det.

Jag menar får man ärtsoppa om man beställer morotssoppa på resturang . Så erkänner väl restaurangen det å sen försöker göra rätt nästa gång.

Konstigt när FIFA e så sjukt stort spel med så många fans. Å sen inte ger ett vanligt svar om varför allt e så jävla segt vissa timmar sen går det undan som fan.

Men vad vet jag. Dom kanske har lämnat ut ett svar.

Tycker inte FIFA 18 behövs. Bättre dom fixar i ordning detta nu. För spelet har faktiskt sin charm när gameplay flyter å det ej laggar.
Och fixa att bollen ej studsar så konstigt vid brytning .

Borde la gå å fixa . Känns onödigt å trolla fram ett 18 under tiden 17 ej fungerar som det ska.
Helt otroligt korkat spel för det mesta, scriptat som fan ibland, segt som sirap ibland och ibland världens flyt.. blir fan inte klok på den här skiten
Citera
2017-03-05, 00:39
Medlem
RolfRolands avatar
Har äntligen sett ett mönster för att lyckas i WL:
Skit i att spela på på fredagarna då något gör att gameplay är segt, passningar och mottagningar är på div 10 nivå, de mest självklara avsluten går utanför eller i virket osv.
Visst man möter kanske de bättre på fredagar men man ska fortfarande kunna sätta ett friläge eller slå en 3 meters pass utan att mottagningen är på Dirk "Träskomaradona" Kuyt nivå.

Spela hellre lördagar och söndagar då är det ett helt annat flyt. Trots att man är en småtrött och onykter småbarnsfader är t.ex. kvällens resultat 8-1 (förra lördagen 13-4) mot 5-4 (3-11) på fredagarna.

Trist bara att man inte har tiden att få ihop så många matcher om man hoppar att lira under fredagen.
Citera
2017-03-05, 00:56
Medlem
Shanklygatess avatar
21 segrar blev mitt resultat denna helg. Fredagen gick åt helvete, hade väl 3-12 tror jag. Idag fick jag igång spelet och hoppas jag hittade min taktik för att klara wl framöver. Blev väldigt mycket bättre sista 10-15 matcherna. Någon som vet kraven för nästa veckas wl?
Citera
2017-03-05, 01:38
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
Om du gillar 4-3-3 i olika variationer så kan jag rekommendera detta lag. Jao mario funkar även utmärkt som CDM pga hans workrates.

https://www.futbin.com/17/squad/2189232
Helst 4321 eller 4312 eller 41212(2) utan massa dyra IF som kostar massa extra bara för kortet har annan färg.
Citera
2017-03-05, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Helst 4321 eller 4312 eller 41212(2) utan massa dyra IF som kostar massa extra bara för kortet har annan färg.

https://www.futbin.com/17/squad/2194293
Citera
2017-03-05, 04:03
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
https://www.futbin.com/17/squad/2194293
Hmm det där såg rätt intressant ut. Fast kör då Boateng till höger. Vem man har i mål spelar ingen roll så då känns Neuer onödig.

Kan vara IF med men då ska det vara en rejäl ökning och till vettigt pris eller positionsbyte. Använder en del IF och två SBC. Men när det är en liten uppgradering utan positionsbyte som kostar typ 300k mer än NIF känns det ovärt imo.

Ska man spara sig kanske till TOTS? Är för snål denna upplaga. Vill spela med bästa spelarna. Tänkte t.ex. slänga ihop ett lag med Bale precis men tänkte "eh lär väl inte vara bättre än de lag jag har" Ligger i div1 och det är ju bra men i weekend league gick det riktigt dåligt. Men vill ändå inte spendera i onödan om priserna sjunker två veckor senare.
Citera
2017-03-05, 06:06
Medlem
Citat:

Först detta inlägg........
Citera
2017-03-05, 06:07
Medlem
Citat:
Hmm det där såg rätt intressant ut. Fast kör då Boateng till höger. Vem man har i mål spelar ingen roll så då känns Neuer onödig.

Kan vara IF med men då ska det vara en rejäl ökning och till vettigt pris eller positionsbyte. Använder en del IF och två SBC. Men när det är en liten uppgradering utan positionsbyte som kostar typ 300k mer än NIF känns det ovärt imo.

Ska man spara sig kanske till TOTS? Är för snål denna upplaga. Vill spela med bästa spelarna. Tänkte t.ex. slänga ihop ett lag med Bale precis men tänkte "eh lär väl inte vara bättre än de lag jag har" Ligger i div1 och det är ju bra men i weekend league gick det riktigt dåligt. Men vill ändå inte spendera i onödan om priserna sjunker två veckor senare.

Sen detta..........

Hur tänkte du......
Citera
2017-03-05, 06:33
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Har äntligen sett ett mönster för att lyckas i WL:
Skit i att spela på på fredagarna då något gör att gameplay är segt, passningar och mottagningar är på div 10 nivå, de mest självklara avsluten går utanför eller i virket osv.
Visst man möter kanske de bättre på fredagar men man ska fortfarande kunna sätta ett friläge eller slå en 3 meters pass utan att mottagningen är på Dirk "Träskomaradona" Kuyt nivå.

Spela hellre lördagar och söndagar då är det ett helt annat flyt. Trots att man är en småtrött och onykter småbarnsfader är t.ex. kvällens resultat 8-1 (förra lördagen 13-4) mot 5-4 (3-11) på fredagarna.

Trist bara att man inte har tiden att få ihop så många matcher om man hoppar att lira under fredagen.

Kan bara instämma sista 2 fredagarna har jag undvikit att lira fredag för då är gameplay exktremt åt helskotta...helst bör man undvika lördag dagtid med, senare på lördag natten brukar det lossna..sjuk stress bara att nöta 40 kamper på ett dygn dock, tog en paus från weekend League just denna helgen , har lirat lite i vanliga online läget och måste säga att det är annan nivå plötsligt sitter passningar dit man siktar man gör mål på skott utifrån , inget flipperspel, spelarna håller sina positioner etc etc.
Citera
2017-03-05, 07:03
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franki
Sitter på en untradeable 88 icardi.
Tror ni det är dumt att spela han tillsammans med sbc higuain som jag är väldigt sugen på att lösa. eller är dom väldigt mycket för lika?

fungerar mkt bra tillsammns kör dom och hamsik som cam
Citera
2017-03-05, 09:54
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Kan bara instämma sista 2 fredagarna har jag undvikit att lira fredag för då är gameplay exktremt åt helskotta...helst bör man undvika lördag dagtid med, senare på lördag natten brukar det lossna..sjuk stress bara att nöta 40 kamper på ett dygn dock, tog en paus från weekend League just denna helgen , har lirat lite i vanliga online läget och måste säga att det är annan nivå plötsligt sitter passningar dit man siktar man gör mål på skott utifrån , inget flipperspel, spelarna håller sina positioner etc etc.
Ändå skönt att man inte är ensam att ha en sådan känsla. Såg några mer som klagade på det på youtube tror jag. Jäkla trist bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in